Apartmanın aşağı katından sesler yükselmeye başladı. Masal kesin yine olay çıkaracaktı. İkinci kata geldiğimde durup ne dediklerini dinlemeye başladım.
Bağıra bağıra apartmanda konuşan Kamil Bey oldukça sinirliydi: "Beni alakadar etmez evimi hemen boşaltın yoksa polisi kapınızda bulursunuz!"
Gözlerim kocaman açıldı. Hızla birinci kata indim. Aynı şekilde Masal da sinirden Kamil Bey'e bağırıp çağırıyordu.
"Çıkmıyoruz, hadi çıkart da görelim!"
"Nevin, polisi ara hemen!"
"Niye kendin arayamıyor musun?!"
"Bunları nereden başımıza bela ettik Nevin, hemen defolun gidin evimden!"
"Tamam. Yeni bir ev bulunca çıkarız. Evinin turşusunu kuracak değiliz! Yaptığın zamla daha güzel bir evde otururum senin evine kalmadık!"
"Ben onu bunu anlamam hemen yarın çıkıyorsunuz evimden! Yok yere başıma bela açmayın! Öldürteceksiniz beni öldürtecek, defolun gidin!"
Ne belasından bahsediyor bu adam? Karısı onu öldürecek biri değil. Abartıyor mu yoksa bizim bilmediğimiz bir şey mi var?
"Bu belayı başımıza açan sizsiniz! Diye bağırdı Nevin Hanım.
"Ne belasından bahsediyorsun sen açık konuş?"
Kamil Bey'in gözü korkar gibi oldu. Fakat çabuk toparlardı: "Beni öldürmek için adam tutup beni tehdit etmediniz mi?"
"Ne!" İstemsizce ağzımdan kaçmıştım.
Masal cevap verirken benden ve kendisinden o kadar emindi ki bana sormadı bile, "Yalan söyleme biz öyle bir şey yapmadık!"
"Ne yalanı adamlar sizin adınızı söyleyip beni tehdit ettiler! Sizi evden kovmamı istiyorlar, başımı belaya sokmadan defolun gidin!"
Yalan mı söylüyor gerçek mi anlayamadan Masal alayla adama bakarak "Ulan kılıbık sırf karını aldattığını kimse bilmesin diye böyle yalan konuşuyorsun!"
Nevin olanları ağzı açık dinliyordu. Kamil konuşmasına fırsat vermeden yine bizi tersleyerek "Uzatmayın, çabuk yarın boşaltıyorsunuz evimi, nereye giderseniz gidin! Sizinle mi uğraşacağım be!" Dedi.
Adamın bizi bağırarak kovmasına rağmen kılını kıpırdatmayan Masal'ı kolundan çekiştiriyordum. O ise gözlerini Kâmil Bey'e dikmiş bakıyordu.
"Hadi Masal gidelim, olay çıkartma akşam akşam, boş ver sen ona uyma, seni kışkırtmak istiyor onun amacı bu zaten!"
"O zaman bu adam güzellikten anlamıyorsa biz de bildiğimiz yöntemlerden ilerleyeceğiz."
Düşünmeden aklıma gelen ilk sözü söylemek istedim. Onu durdurmak için konuştum: "Masal zaten adam yaralamaktan dosyan var. Sakın adama dokunma! Komiser abi sana ne dedi bir daha hatırla istersen."
Kâmil'in yani Kâmil Bey'in gözleri dehşetle açıldı. Söylediklerime en çok Nevin Hanım şaşırdı: "Ne, Kamil duydun mu, kızın adam yaralamaktan dosyası varmış! Ayol ben biliyordum bu vahşinin normal olmadığını! Bunları atmak için daha ne bekliyorsun be adam, deli bunlar deli!"
Masal bu sefer Nevin Hanım'a bakmaya başladı zaten kimseye sataşmaması gerektiğine dair ufak bir uyarıda bulundum.
"Masal yaşında tutuyor, gözünün yaşına bakmazlar. Boş ver, lütfen gel biz yukarı gidelim."
İkna olmuş gibi birkaç merdiveni çıktık. Kâmil Bey arkamızdan bağırdı:
"Nihayet aldı götürdü şu kuduz köpeği, yoksa elimden bir kaza çıkacaktı!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gölgene Bile Acıma
Teen FictionAlisa'nın duygusuz ve titiz bir adamla yaşadıklarını anlatıyor. [Eğlence amaçlı yazılmıştır. Hikaye tamamlanınca yazımlar düzeltilecektir.]