1

632 20 11
                                    

Bože už zas začíná škola...to mi nějak nevadí ale jdu do nové školy. Musela jsem přestoupit ze staré kvůli třídě a že jejich postoj k učení byl příšernej. Jsem zvědavá na novou třídu, nastupuju do druhého ročníku do třídy HTM2. Nevím proč nás tak označili ale to je jedno, co jsem tak slyšela tak tahle škola je dobrá a je ve vedlejším městě. Daleko to není když pojedu na motorce. Když jsem narazila na tu školu tak umožňuje studentům studovat dva obory na jednou. Za co jsem ráda studuju tanec a malování. K tanci mě přivedla babička, a k malování dědečkem. Rodiče nemám, máma mě měla v 15 a vzdala se mně, a o tátovi nic nevím. Byla mladá a brala drogy když mě měla, ale prarodiče si mě vzali. Žiju tu s nima celý život na jedné vesnici máme pár krav, a slepic a jednoho psa. Moc přátel nemám mám jen jednoho nejlepšího kamaráda od mala a jednu kamarádku. Vztah nemám, ale na konci prváku jsem měla ale trval měsíc protože borec mě podváděl nevím s kým. Ale hrozně ráda bych to chtěla zjistit. No nic radši se půjdu připravit do školy dneska máme jen jednu hodinu. Prostě ten úvod. Vzala jsem si na sebe tohle

 Vzala jsem si na sebe tohle

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

A nalíčila se

Vypadám podobně jen mám kroužek v nose zlatej ( nostril) a mám šedé oči s nádechem modré

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Vypadám podobně jen mám kroužek v nose zlatej ( nostril) a mám šedé oči s nádechem modré.

Šla jsem si pro helmu a sedla si na motorku a jela jsem

Šla jsem si pro helmu a sedla si na motorku a jela jsem

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Tohle je moje motorka. Miluju když můžu na ní jezdit. Dostala jsem jí od dědy k 16 narozeninám jezdím na ní už rok.
Byla jsem kousek od školy ale jednou kolem mě projeli 4 kluci na motorkách. Tak jsem zrychlila abych je dohnala, chtěla bych vidět jejich obličeje. Dojela jsem ke škole ale ti kluci taky, zaparkovali vedle mě. Chvilku si mě prohlíželi, jeden měl dlouhé hnědé vlasy a hnědé oči, byl celkem vysokej. Druhej měl krátké blond vlasy a také hnědé oči. Třetí byl trošku jinej měl dlouhé černé vlasy s melírem a černé stíny a piercing v obočí a byl taky vysokej. Pak tam byl čtvrtej, ten měl dredy v culíku ale hned jak si sundal helmu tak si ten culík dal víš pak si nasadil šátek a kšiltovku. Měl piercing ve rtu byl celkem pohledný. Po chvíli šli do budovu školy a já šla taky. Moje třída je v 210, tak jsem tam šla ale celou cestu šli přede mnou ti dva, s těmi dredy a černými vlasy najednou promluvil ten s těma dredama ,, Proč se sakra jmenujme HTM? Koho k nám spojili však jsme velká třída,, druhej mu na to odpověděl ,, To nevím ale snad tam budou už nějaký holky,,.
Takže už jsem poznala svoje nové spolužáky, nebo spíš že jsou to mí spolužáci. Došla jsem do třídy všichni ma mě koukali. Fakt tam nebyla ani jedna holka. No to mě poser. Jediné volné místo bylo u okna předposlední lavici a zádu seděli ti dva. Hned mě zaregistrovali a prohlíželi si mě. Já to nějak neřešila a šla si sednou, vzala jsem si mobil a koukala do něj a ignorovala jsem že všichni na mě koukají. Po chvilce zazvonilo a přišel třídní učitel.

U - Dobrý den třído rád vás po prázdninách vidím všechny, i naší novou slečnu. Posaďte se.
U - Určitě jste zaregistrovali že jsme vás přejmenovali na HTM2, slečna co k vám přestoupila tak je na oborech tance a malování. Jenže ve vašem ročníku nenastoupili žádní tanečníci ani malíři tak jsme vás nechali Hudebníky takhle. Tyhle 3 obory byli vždy spojené. No a slečna by nám mohla něco o sobě říct přijď sem a řekni nám něco o sobě.

Super na tohle jsem se těšila no tak jsem se zvedla a šla k tabuli.

N - No jmenuju se Nataša Schreiber, je mi 17 let v Červnu mi bude 18 a studuju tanec a malování to je vše.
U - No můžeš nám říct víc o sobě ne?
N - Když je bude něco zajímat víc tak si sami dojdou ne?

Jen jsem to dořekla a šla si sednou na místo. Pak mi dal papír a klíček od skříňky, a těm dvou klukům dal taky nějakej papír. No já měla na papíře napsáno od kolika do kdy a jaké dny můžu chodit do tělocvičny kde můžu trénovat tanec. Zazvonilo a já šla k motorce a hned jela domů. Pozdravila jsem prarodiče a řekla jsem jim jaké to bylo. Nic moc jsem pak nedělala celý den.

I umění je láska Kde žijí příběhy. Začni objevovat