4

378 16 0
                                    

Bylo po tréninku, převlíkla jsem se a jela domů. Dneska to bylo dobrý jen mě zarazili kluci, že nám to udělali takhle. Ale zas je ráda poslouchám, měla jsem u inspiraci co kreslit. Jen ten Tom by se mohl uklidnit. Dojela jsem domů, bylo zrovna 18:30 jen jsem si šla dát sprchu a převlíkla se do pyžama. A dala si večeři. Koukala jsem na film ale někdo mi napsal, překvapilo mě že to je Tom.

—chat s Tomem—-
Tom: Ahoj, promiň že jsem byl poslední dobu...divnej a nepříjemnej jen si zvykám že je zase škola, promiň.
Já: Čus...no choval ses jak blbec hlavně dneska ale omluvu přijímám.
Tom : Děkuju🩵

Na to jsem mu dala zobrazeno, vypila jsem film a šla jsem spát. Probudila jsem se 6:00 už jsem si zvykla na to stávání. Šla jsem si vyčistit zuby a nalíčit se

 Šla jsem si vyčistit zuby a nalíčit se

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.



A pak jsem si vzala fit

A pak jsem si vzala fit

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.






( ten klobouk není)

Nasedla jsem na motorku a jela, najednou se vynořili vedle mě kluci. Zamávali na mě a já na ně taky. Společně jsme dojeli ke škole, pozdravili jsme se kluci si pak dali cígo a Gustav mi nabídl.

N - Ne díky.
B - Nekouříš?
N - Už ne, když mi bylo 13 tak jsem kouřila asi rok a půl.
Ge - Proč jsi přestal?
N - Začala jsem se zhoršovat v tancování, už jsem to neudýchala.

Na to mi už nic neřekli, najednou k Tomovi přišla nějaká blondýna. Obejmula ho a dali si pusu. Asi má přítelkyni, mě to je jedno jeho věc...jen ta holka vypadá jako...že každému dá. Ne že se tak obléká, ale prostě to poznáte.
Pak se rozloučili a já s dvojčatama šla do třídy, přišla učitelka měli jsme předmět ,,grafiku,, měli to i hudebníci prý se jim to bude hodit když budou třeba navrhovat své album. Bavilo mně, hezky to vysvětlovala. Zazvonilo a Tom šel na chodbu, já kecala s Billem najednou přišel Tom celej nasranej, vzal si batoh a šel pryč.
B - Kam jdeš?
T - Domu jdu si vzít propustku.

A byl pryč, jen jsme se na sebe s Billem podívali a celkem nás zajímalo co se stalo. Zbytek dne byl celkem klidnej, seděla jsem s Billem. Hodně si rozumíme, a píšem si o víkendu chceme jít ven. Po poslední hodině jsme se rozloučili a já jela domů. Dneska jsem šla k Zuzce, je to taková moje láska. Hrozně ráda se mazlí, a nedávno se jí narodilo tele ale to umřelo bohužel. Převlíkla jsem se do montérek abych si neušpinila oblečení. Vzala jsem kýbl a šla k ní jí podojit. Je to makačka na ruce, když jsem měla hotovo tak jsme se s ní rozloučila a šla odnést mléko do nádrže. A pak jen nakrmit slepice a zavřít je na noc.
Měla jsem vše hotovo tak jsem se vykoupala najedla a popovídala s babičkou a dědečkem. Po jídle jsem si šla lehnout.

Ráno jsem se probudila klasicky v 6 a udělala to co vždy, dneska jsem si vzala fakt hodně obyčejné oblečení

Ráno jsem se probudila klasicky v 6 a udělala to co vždy, dneska jsem si vzala fakt hodně obyčejné oblečení

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.






A líčení stejný jako vždy, v tohle je u mě prostě jednoduchá věc.

Přijela jsem ke škole, kluci tam měli motorky ale asi už byli ve třídě. Přišla jsem do třídy pozdravila Billa a Toma. Bill mi pozdrav vrátil a Tom jen řekl ,,nazdar,, asi se blbě vyspal. Neřešila jsem to, dneska je konečně pátek, a jdu si zas konečně zacvičit. Po dlouhém dni jsem zas šla do tělocvičny, měla jsem na sobě tepláky a tílko. Po chvilce přišli kluci, už jsem měla zapnutou hudbu celkem nahlas.

T - Můžeš to laskavě ztlumit?
N - Jo můžu, a můžeš se zas uklidnit ty? Jsi nepříjemnej jak psí prdel.
T - Se neposer.
N - Hele uklidní se! Tohle si ke mě dovolovat nebudeš! Nic jsme ti neudělala, tak se uklidní laskavě. Chováš se jak totální čůrak dneska.
T - A jak se chováš teď ty? Tě asi máma nevychovala.

Jak to řekl, tak jsem jen na něj zírala a proklínala ho očima. Ten jen sklonil hlavu aby na mě lépe viděl skrz náš výškovej rozdíl.
Chtěla jsem ho uhodit, kluci na mě zírají a čekali co udělám.

N - Já mámu nemám...

Jak jsem to řekla tak Tomův naštvaný výraz se změnil v na lítost. Kluci se na mě dívali a Bill měl hodně lítostivej obličej. Mě se chtělo jen brečet tak jsem si vzala věci a šla.

T - Natašo! Promiň..to jsem nechtěl.
N - Tome nemluv na mě, klidně si tu tělocvičnu dneska strč do prdele.

Práskla jsem za sebou dveře a se slzama v očích jsem se šla převléct a pak jela domů.

I umění je láska Kde žijí příběhy. Začni objevovat