10

352 18 0
                                    

Po dni stráveném se Simonem jsem šla domů, chvilku jsem si povídala s babi a pak jsem šla za dědou. Který zrovna domaloval jeden obraz, byl nádhernej.

 Který zrovna domaloval jeden obraz, byl nádhernej

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.




N - Se ti povedlo.
D - Ten je pro tebe.
N - Děkuju moc dědo!!

Hned jsem ho obejmula a dala pusu. Povídali jsme si, vyprávěla jsem mu o klucích že jsou hrozně fajn a že je mám ráda a tak. Je rád že mám nové kamarády, na kterých mi záleží jim na mě.
Děda byl už unavený tak si šel lehnout popřala jsem mu dobrou noc a dala mu pusu. Vzala jsem si obraz a hned ho šla pověsit na zeď.
Převlíkla jsem se a šla jsem spát. Spala jsem do 10:00 v neděli mě babi nechává spát déle ale přišla do pokoje že prý se na mě ptá nějaký kluk na motorce prý se jmenuje Tom. Co ten tu sakra chce? Řekla jsem babi aby ho pustila dovnitř že v pyžamu nejdu ven.
Po chvilce přišel.

T - Ty jsi ještě spala?
N - Jo v neděli si většinou prospím, to nic moc nedělám. Protože děda je na trzích. Co tu chceš?
T - Nemám co dělat tak mě napadlo jéct za tebou.
N - V 10:00 dopoledne?
T - Jo.
N - Dobře tak mě nech se převléknout a udělat ze sebe člověka.

Vzala jsem si oblečení a šla se do koupelny převléknout, a udělat hygienu. A pak se nalíčit. Oblékla jsem si šedé tepláky a černé tílko, šla jsem do pokoje a všimla jsem si jak si Tom prohlíží moje obrázky co jsem měla v deskách.

T - Máš talent fakt že jo...ale kreslíš depresivně celkem.
N - Děkuju, no na základce mě šikanovali za to že nemám mámu a že jsem byla jiná. A pak jsem zažila pár nepříjemných věcí ale to je jedno. Malování je můj útěk od reality.
T - Děti umí být zlé, taky jsem si s Billem zažili šikanu za náš vzhled. Jednou to ale jeden kluk přehnal tak že jsem ho zbil a dost. Bill není moc kluk co by se rval ale kdyby šlo třeba o tebe tak by se rval ať to je kdo chce.
N - Fakt? No taky jsem se občas porvala...no občas v 6 třídě celkem často že jsem měla 2 z chování a ředitelskou důtku. Ale stálo mi to za to.
T - Ty a ranařka? Takovej prcek.
N - Byla jsem, teď se nervu jen kdyby to byla sebeobrana, nebo šlo o vás.

S Tomem jsme si povídali dělali blbosti ale pak si všiml že mám v rohu pokoje klávesy.

T - Ty hraješ?
N - Jako malá jsem hrála, pak jsem přestala ani nevím proč.
T - Můžu je zkusit?
N - Posluž se.

Sedl si ke klávesám a začal hrát jejich písničku Rette Mich. Hrál nádherně jako na kytaře, je vidět že hudba je jeho život že pro ní žije. Pozorovala jsem ho jak se soustředí, že vnímá jen klávesy když dohrál tak se na mě podíval.

T - Zahraj mi něco.
N - Nevím jestli si to pamatuju.
T - Tohle se nezapomíná, je to jako jízda na kole.
N - Dobře snad si jí budu pamatovat.

Sedla jsem si ke kláveśam a začala jsem hrát Can you fell the love tonight. Překvapivě jsem si pamatovala přesně, ani jednu chybu jsem neudělala. Tom měl pravdu že se to nezapomíná, celou dobu mně Tom pozoroval a hrál si u toho ze svým piercingem.
Když jsem dohrála tak jsem na něj podívala.

T - Jde ti to, jsi dobrá.
N - Děkuju, půjdeš se mnou ke krávám? Musím jednu podojit.
T - A nemáš na půjčení nějaké tepláky?
N - Jo mám.

Podala jsem mu tepláky a nějaké staré boty aby si je neušpinil. Já si vzala svoje pracovní tepláky a taky staré boty. Oba jsme šli k Zuzance která se mnou chtěla hned mazlit. Podrbala jsem jí za uchem aby mi dala pokoj a podojila jí, Tom to celé pozoroval s údivem jako malé dítě.

T - A proč jí nedáte tu věc na to aby jí to podojilo?
N - Nemá to ráda, a jenom ode mne se nechal podojit. Máme jí od telátka, a já jsem furt k ní lezla tak si mě oblíbila a já jí taky.

Na to mi nic neřekl a dál nás pozoroval, když jsem jí podojila tak jsem se chvilku s ní pomazlila a pak šla odnést mléko do nádrže.  Ještě chvilku u nás byl Tom ale pak jel domů tak jsme se rozloučili a já jsem pak nic moc nedělala.

I umění je láska Kde žijí příběhy. Začni objevovat