Pohladil jsem jí po tváři...koukal jsem jí do očí a koukl jsem jí na rty. Naklonil jsem se a dal jí jemný a krátký polibek. Asi jsem doufal že by jí to probralo. Ale nic jen se trochu usmála, chtělo se mi brečet zvedl jsem se z postele a šel jsem do koupelny a opláchl si obličej.Chci tu svojí bojovnici zpátky.
Vrátil jsem se zpátky za ní, po chvilce přišel Bill ať jdeme dolů. Šli jsme dolů a myslel jsem že mi upadne čelist. Tolik jídla co tam bylo? A těch holčičích věcí na obličej? Sakra kde na to vzal?N - Si děláš srandu?
B - Ne.Šel k ní a dal jí nějakou masku na obličej, a pak jí dal mě. Nataša se na mně podívala a začala se smát, její smích mi udělal radost.
Nataši pohled
Tolik jídla co tam bylo, hrozně moc. S klukama jsme si sedli na gauč, koukali jsme na různé filmy. A dávali si na obličej různé mastičky atd, vážně mi bylo lépe.
Už mě ani nebolelo, ale furt jsem nezapomnělo na to jak se mě Tom dotýkal...bylo to..příjemný. Koukali jsme pozdě do noci, nějak do půlnoci. Už jsem byla unavená a přejezená.N - Jdu spát, pak přijdeš Bille?
B - Jojo, jen to dokoukám.
T - Půjdu tě aspoň uložit.
N - Není mi 5.
T - Nezájem.Jen jsem nad tím protočila oči a šla do pokoje, vzala jsem si Billovo tričko a kraťasi. A šla do koupelny se převlíc a vyčistit zuby. Přišla jsem do pokoje a tam čekal Tom.
Jen jsem se sedla do postel tak mě Tom hned přikryl, pak mě pohladil po vlasech a koukali si do očí.T - Pusa na dobrou noc může být?
N - A nechceš jí spíš ty?
T - Možná.Občas mě baví s ním si hrát, najednou se ke mě naklonil a byli jsme hrozně blízko u sebe. Až nakonec mi dal polibek, který prohloubil. A já začala taky, zas jsem měla tak krásný pocit. Oddělil naše rty aby jsme se nadechli.
N - Ta stačila..dobrou.
T - kdyby se ti špatně spalo můžeš za mnou přijít, dobrou.Odešel z pokoje a zavřel dveře. Já si lehla a přemýšlela co se stalo, proč to dělám? Že spolupracuju?
Po chvilce přišel Bill, už byl převlečenej lehl si ke mně. Viděl že nejsem vzhůru pohladil mě po vlasech. A vzal si mě k sobě.B - Bude to dobrý...dobrou.
N - Dobrou.V jeho objetí jsem se i cítila bezpečně.. to jsem potřebovala. Po chvilce jsme usnula.
Probudím se v 6:00 Bill tvrdě spí, je mi jasný že neusnu. Vzala jsem si nějaké tepláky, tričko si ještě nechám. Vzala jsem si na sebe bundu, půjdu na zahradu. Obula jsem si boty a šla ven sedla jsem si na křeslo co tam bylo. Vnímala to ticho, slyšela každý malý pohyb. Až jsem nakonec slyšela svůj tlukot srdce. Seděla jsem tam tak hodinu, pak jsem se zvedla a šla do kuchyně uvařit snídani. Udělala jsem lívance snad jim budou chutnat. Pak jsem udělala pro ně kafe a pro sebe čaj, když jsem na dávala tak zrovna přišli.N - Dobré ráno.
B - Dobré ráno...vypadáš líp.
T - Dobré ráno.
N - Doufám že vám ty lívance budou chutnat.
T - Když jsi je dělala ty.Kluci si sedli a a já taky a pustili jsme se do jídla. Moc jim to chutnalo.
N - Kdy půjdete do školy?
T - Až příští týden.
B - Nechtěli by jste se večer project na motorce? Každý ráno spolu jedem jen do školy ale ještě jsme se pořádně neprojeli.
N - Jo máš pravdu, můžem. Pojedou i kluci?
T - Napíšu jim ale podle mně budou moc.S klukama jsme umyli nádobí, a já si šla osprchovat. Už ty modřiny mizí ale furt mám prostě něco v sobě co by mi říkalo že si za to můžu sama...při tom nemůžu.
ČTEŠ
I umění je láska
RomanceNataša předstoupila na jinou školu, kde je jediná holka ve třídě. Věnuje se tancování a malování. Žije s prarodiči...neměla moc přátel ale na nástup nové školy se vše změní.