17

305 15 0
                                    

Brečela jsem hodně, moje oči byli vodopády. Obejmula jsem Gustava... byla jsem v prdeli.

Gu - pojedeme ke klukům ano? Teď nebudeš sama.

Na to jsem mu nic neřekla, jen kývla hlavou a zapálila jsem si další cígo, už jsem vykouřila půlku krabičky. Gustav mě držel za ruku a šli jsme k motorkám. Sedli jsme si na motorky a jeli jsme ke Georgovi.
Zaparkovali jsme a já automaticky vytáhla cigaretu a kouřila.

Gu - Kolikátou máš?

Jen jsem mu ukázala že krabička je poloprázdná a rychle dokouřila poslední cigaretu.
Šli jsme ke dveřím, ani na moment jsem nepřestala brečet. Gustav zaklepal na dveře a otevřel mu Georg.

Ge - Kde jsi vo-

Ani to nedořekl a zaregistroval mě, byl zděšenej jak vypadám.

Gu - Řeknu ti to pak můžem dál?
Ge - Jasně..kluci jsou v obýváku.

Vešla jsem dovnitř a Georg mě hned obejmul, a já nepřestala brečet.

T - Kde jsi byl vole? Máš skoro hodinu zpoždění.
Gu - Potkal jsem Natašu...
B - Neměla být doma?

Hned jsem se vynořila za Gustavem s Georgem který mě drží okolo ramene. Hned jak mně Bill a Tom viděli tak se zděsili, a šli ke mně.

B - Co se stalo?
T - Někdo ti ublížil?
N - ...děda měl infark a umřel...

Hned jsem padla na kolena a zakryla si tváře dlaněmi. A jen jsme brečela, Bill mě hned obejmul a klečel se mnou na podlaze.

B - To mi je strašně líto..
T - pojď si sednout na gauč..

Tom mě zvedl a pomohl mi si sednout na gauč, Georg mi přinesl kapesníky a vodu. Furt jsem brečela, Tom mě obejmul a hladil po vlasech.

T - Ty jsi kouřila?...je to z tebe cítit.
N - Jo.. skoro celou krabičku jsem měla...

V tu chvíli mě Bill chytl za ruku, ale za tu kde jsem si típla cigaretu. Tak jsem zasténala bolestí.
Bill se na mě podíval a hned mi pryč rukáv a koukl se na ruku. Kurv kurva kurva kurva. To jsem si jediný říkala, koukla jsem se na Billa a pak na kluky.

B - Proč?
N - Já nevím...

Začala jsem víc brečet, Gustav šel pro dezinfekci a náplast. A podal to Billovi který mi vyčistil popáleninu...bolelo to a hodně. Víc jsem se přitiskla k Tomovi, a ten mě pevně obejmul. Můj pláč se nezastavil, nešlo to. Asi po půl hodině jsem se uklidnila. Rozhodla jsem se jéct domů, kluci jeli se mnou všichni jsme sedli na svoje motorky. A jeli jsme před vratama jsme se rozloučili všichni mě obejmuli s pak jeli. Před domem bylo tety auto...super tetu nějak zvládnu ale spíš nesnáším strejdu je to kretén. Zaparkovala jsem motorku a šlo dovnitř. Hned na mě spustil strejda.

St - Kde myslíš že jsi?! Přijde ti normální tady nechat babičku samotnou?!
N - Co tu děláš? A potřebovala jsem vypadnout.
St - Babi si nás zavolala jestli by jsme jí na pár dní tady nepomohli že to teď sama zvládat nebude. Bys mohla taky pomoc a ne dělat to svoje poskakovaní.
N - A ty víš co tu dělám? Já tu makám hned co přijdu ze školy, a nemluv na mě kurva.

V tu chvíli mě uhodil do tváře já se na něj podívala měla jsme nenávist v očích. Začala na mně křičet, já šla do svého pokoje a zabouchla dveře. Ale on přišel a začali jsme se hádat, a já mu plivla do tváře. To jsem neměla dělat, zas mi vrazil ale takovou silou že jsem spadla na zem. Kopl mi do břicha, do rukou do nohou. Kryla jsem si hlavu, po chvilce odešel s varoval mě pokud někomu něco řeknu dopadnu hůř. Měla jsme strach, poprvé v životě jsem se někoho bála.
Jen jsme se zvedla odlíčila a převlíkla se a hned jsem šla sptát.
Ráno jsem se probudila brzo, koukal jsem se na sebe a moje ruce nohy a břicho hráli všema barvami. Šla jsem si udělat veškerou hygienu a nalíčila jsem se

 Šla jsem si udělat veškerou hygienu a nalíčila jsem se

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.



Vybrala jsem si oblečení které zakryje moje modřiny

Vybrala jsem si oblečení které zakryje moje modřiny

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.




( Ta kabelka tam není)

Rychle jsem si vzala věci, kašlala jsem na snídani chtěla jsem vypadnout z domu abych neviděla strejdu. Nasedla jsem na motorku a jela do obchodu si koupit snídani. A pak jsem jela hned do školy. Před školou byli už kluci kteří asi čekali na mně...

I umění je láska Kde žijí příběhy. Začni objevovat