Ráno jsem se probudila s šílenou kocovinou. Mám hrozný okno, nic si nepamatuju...kolik je vůbec? 9:45?! Bože já už neusnu tak jsi vezmu prášek. Šla jsem do kuchyně, bože ten bordel...to bude trvat věčnost. Vzala jsem si prášek a zapila ho. Ke snídani jsem si dala dort co tam ještě máme. Po chvilce přišli kluci, byli ve stejném stavu jako já. Dali si prášek, a doufali že každou chvíli ta bolest přestane.
Gu - Že mi pomůžete uklidit ten bordel? Zítra se vrací naši a ti by mě zabili.
N - To je jasný, jen mi dej chvilku než mi bude líp.Chvilku jsme si povídali s klukama ale pak mě Tom poprosil jestli si může se mnou promluvit.
Šli jsme do koupelny, snad jsem nic neprovedla.T- pamatuješ si něco ze včerejška?
N - Že jsem nic neprovedla. Já mám úplné okno.
T - Fakt ne?
N - Vůbec.
T - Dobře...Koukl na mě, a odešel. Stalo se něco? Provedla jsem něco? Zas mám spoustu otázek. Vzpamatovala jsem se a šla jsem uklízet s klukama, celkem nám to zabralo dvě hodiny. Když jsme měli uklizeno tak jsem se s klukama rozloučila a jela jsem domů. Hned jsem skočila do postele, byla jsem KO na tom maturáků se musím šetřit.
Jinak si udělám sama otravu alkoholu, aspoň že nezvracím z chlastu to by byla konečná.
A taky bych si měla pak pamatovat věci bo mě zajímá co se stalo včera když se mně na to Tom ptal. Udělal něco? Nebo já?
Musím to pak z něho dostat ale jak?
Zas mám několik otázek v hlavě, vzala jsem svůj skicák tužku a malovala jsem. Abych myslela na něco jiného, abych zabavila hlavu.—-skipe time—-
U - Natašo! Neruš tam! Jinak ti napíšu poznámku.
N - Jooo.Měli jsme ekonomii a zas jsme měli tu stejnou krávu jako minulý rok. Pecka. Po hodině, jsme se vraceli do své třídy, ale zastavil mě Erik.
E - Ahoj! Hele už něco málo jsem vymyslel, tak za dva týdny můžem trénovat.
N - Čau, super ale klidně bych začala dýl. Co na začátku listopadu? Nebo v Prosinci?
E - No můžem, ale stačíš se to naučit když budem trénovat jednou týdně?
N - Jo, učím se rychle.
E - Tak super, hele nechtěla bys někdy zajít ven?
N - Hele zatím ne, už musí tak čus.
E - Ahoj.Šla jsem do třídy kluci na mě čekali, hned se ptali co chtěl Erik. Řekla jsem jim všechno. Jen mě varovali ať si na něj dávám pozor. I na tom maturáku jak bude mít Gustav s Georgem, že s nima chodil do třídy.
Kdyby se něco zkoušel umím si poradit.B - Jak si budeš upravovat vlasy v pátek na ten maturák?
N - Vůbec nevím, možná si dám vlasy do drdolu.
T - A mám tě vyzvednout?
N - Ne to je dobrý, Gustav mě vyzvedne.Zazvonilo a měli jsme matematiku, ale naštěstí jsme měli slupla tak jsme nic nedělali, jen jsem si uprostřed hodiny odskočila na záchod. Když jsem se zvedala, tak mi Tom dal papírek kde psal ať jdu do přízemí. Tam máme společné záchody, na které nikdo nechodí.
Jen jsem kývla hlavou že rozumím.
Šla jsem dolů, a čekala jsem na něj. Po chvilce přišel.N - Copak?
T - Víš co jsem vždycky chtěl udělat?
N - Ne?
T - Zašukat si ve škole na školních záchodech.
N - Jsi blázen? Však nás můžou za to vyhodit.
T - Když budem v kabince a budem potichu tak se nic nestane. Bude to rychlí.Než jsem stihla cokoliv říct tak mě políbil a hned nás vtáhl do kabinky. A hned jí zamkl. Strašnej adrenalin mnou proudil, tep mi bušil hrozně rychle. Oba jsme si stahovali kalhoty, když mi sundal kalhotky hned si mě otočil. Já se předklonila. A on do mně pronikl, oba jsme museli být potichu. Snažil se být rychlí aby to nebylo divný, přirážel tvrdě a hodně rychle. Bylo těžké být zticha. Po chvilce jsme oba byli, bylo to skvělé sice rychlí ale ten adrenalin? Úžasný!!
Šli jsme oba do třídy, snad nikdy si ani nevšiml že jsme přišli.
Oba jsme dělali že jsme nic neprováděli a normálně si povídali.Protrpěli jsme poslední hodiny, a hned jsme šli ven. Kluci si dali svou dávku nikotinu. Rozebírali jsme zítřejší maturák, celkem se všichni těšíme. Určitě si to zas užijeme.
ČTEŠ
I umění je láska
RomanceNataša předstoupila na jinou školu, kde je jediná holka ve třídě. Věnuje se tancování a malování. Žije s prarodiči...neměla moc přátel ale na nástup nové školy se vše změní.