Po dnu stráveném na svahu jdeme na hotel, dneska máme v plánu pít. Dneska využiju situace až všichni usnout. Mám s Natašou něco dodělat, s Gustavem jsme připravili chlast. Bill se Simonem nějaké jídlo a Georg s Natašou pouštěli písničky. Vzali jsme toho chlastu požehnaně, všechno jsme dali na stůl.
T - Tak můžem chlastat.
Jak jsem to dořekl tak Bill a Nataša se hned vrhli po chlastu. Prý se Nataša chce po hrozně dlouhé době opít, je pravda že za tu dobu co jí znám jsem jí neviděl opilou. Začala hrát nějaká hudba asi she wolf nevím. Ale jak Nataša začala tancovat? Wow! Začala se nádherně vlnit, připomínalo to břišní tance a latinské. Musel jsem si hrát se svým piercingem. Jen jsem pil a pozoroval jí, je úžasná. Najednou mě chytla za ruku a táhla za mnou a začala tancovat, já jen dal svoje ruce na její boky a přitáhl si jí k sobě. Kluci nám tleskali a pískali. Když dotančila tak do sebe hodila další panák. Dala si chvilku pauzu od pití a bavila se s náma. Když jsme měli napito tak Gustav se Simonem napodobovali twerk. Byla to hrozná sranda je sledovat.
N - Bože vy vypadáte.
S - Tak se předveď.
N - Moc to neumím ale vypadá to líp než vy dva .
S - Tak uka.Já Bill Georg jsme sledovali jak šla vybrat nějakou písničku. Pustila jí.
N - Sledujde a opakujte.
Začala klukům ukazovat jak to mají dělat, jelikož ona měla kraťasi tak to byl krásnej pohled. Ale začala zrychlovat, a najednou nám tam twerkovala. S klukama jsme se se na sebe podívali a všichni jsme se začali usmívat. Když skončila tak se na nás podívala.
N - Musím to zlepšit.
Ge - Co na tom chceš zlepšit?
N - Musím se naučit víc stylů.
T - Jako můžeš v tělocvičně nám to nebude vadit.
N - Mi bylo jasné že řekneš.Večer byl v dobré atmosféře, kluci dost pili. Nataša taky ale vůbec nevypadala opile a to s Billem vypili nejvíc. V jednu ráno se všichni nějakým zázrakem dostali k sobě do postele a během 5 minut spali. Když jsou opilí tak je nic neprobudí.
Šel jsem k Nataše do pokoje ta už měla na sobě jen tričko na spaní a spodní prádlo. Chtěla si nasadit kraťasi já k ní přišel a vzal jí je.T - Něco jsme začali a nestihli jsme to zakončit.
N - Tak to aby jsme to napravili.Usmála se na mě a já jí políbil,ona svoje ruce dala kolem mého krku. Já si jí jednou ruku držel za bok a druhou jsem přejel přes její rozkrok. Zase se celá oklepala..miluju to. Chvilku jsem jí dráždil, a když už byla hodně vlhká z toho tak jsem dal na stranu její kalhotky a dal do ní prsty. Podlamovali se jí kolena při každém pohybu co jsem udělal. Dal jsem pryč ruku a přesunul nás do postele. Už mi začala sundavat oblečení a já nezůstal po zádu. Oba jsme byli už nazí, líbal jsem jí na krku a občas dráždil rukou.
N - Tome..ošukej mě už.
Jen jak to dořekla tak jsem se zvedl jí taky šla na čtyři. Ještě opatrně jsem do ní pronikl ale po chvilce jsem přirážel tvrději. Chytl jsem jí za vlasy a občas jí zatahal. To jí nutilo zasténat ale své stény směřovala do polštáře. Mě jich teda taky pár uteklo. Napadlo mě jak jí přivést k šílenství. Ruku jsem dal její mezi nohy a hledal její extrémně citliví bod. Když jsem ho našel tak jsem začal po něm přejíždět. Přiváděl jsem jí k šílenství, už pomálu neovládala svoje tělo. Měla hlavu zabořenou do polštáře. Když už hlasitě sténala tak byla. Ale tohle byl pro ní intenzivní orgasmus, nohy se jí klepali jako by byla zasáhnutá bleskem. Ale hned jak jsem z ní vylezl tak se zas klekla na a otevřela pusu. Zas jsem se jí udělal do pusy a ona to spolkla. Oba jsme padli do postele, úplně vyřízený. Ale ona z nás nejvíc furt se jí klepali nohy..oba jsme se oblékli a lehli si do postele a spolu usnuli.
ČTEŠ
I umění je láska
RomantizmNataša předstoupila na jinou školu, kde je jediná holka ve třídě. Věnuje se tancování a malování. Žije s prarodiči...neměla moc přátel ale na nástup nové školy se vše změní.