45

275 16 5
                                    

Dneska bude Tom spát u mě, nakonec jsme si to vynahrozováni naše za celé léto trvalo do 17:30 cca. Takže oba jsme úplně vyřízený, má u mně nějaký oblečení takže má v čem zítra jít do školy.
Šli jsme se nandat večeři 19:00 celkem nám po tom všem vyhládlo. Ohřála jsem nám jídlo a sedli si.

T - Upřímně mi vadí taky že budeš s někým tancovat, s nějakým klukem.
N - Proč ti to vadí?
T - Nechci aby se kolem tebe motal jinej kluk.
N - Tak proč ti nevadí jak lezu po Billovi? Nebo jaký mám vztah s Georgem Gustavem a se Simonem?
T - To jsou kamarádi a můj bratr a znám je.
N - Tome...nechodíme spolu, tak neměl bys asi moc žárlit. A navíc spím jen s tebou, nepotřebuju mít dlouhej seznam jako ty.
T - Ale já...nebo to je jedno..zapomeň na to.
N - Fajn?

Bylo mi to celé divné, jak se k tomu vyjádřil...nevím co si mám o tom klukovi myslet teď. Nebudu se k tomu vracet. V klidu jsme se najedli, uklidili nádobí, šli jsme zahnat krávy a slepice. Pak jsem se šla osprchovat a převlíkla jsem se do pyžama co jsem si půjčila od Billa. Po mně šel Tom, v pokoji jsem ležela a koukala na film než přijde Tom. Po chvilce přišel jen v teplácích a měl dredech v drdolu. Lehl si ke mně a položil si mě na hruď, nohu jsem si dala přes něj a on nás přikryl a chytl mě za zadek. A hladil po zádech. Furt mi dával polibky do vlasů, já se na něj podívala a dala mu polibek.

Tomův pohled
Strašně bych jí chtěl říct že jí miluju..ano miluju jí. O prázdninách jsem si to ujasnil, je mi s ní úžasně. Miluju když se jí dotýkám, když se spolu smějeme, mluvíme prostě všechno. Hrozně mi vadí že bude tancovat s nějakým klukem...znám tu třídu o tok víš než jsme my. A jsou to hrozný kreténi ti kluci. Určitě na ní něco bude zkoušet, ale díky bohu že budou trénovat když my tam s klukama budem. Ale z mého myšlení mě vyrušila Nataša.

N - KURVA!
T - Co blbneš?
N - Ty a Bill jste měli včera narozeniny! Vám je vlastně už 20!
T - A jo kurva...my jsme na to zapomněli.
N - Čekej tady!
T - Fajn?

Rychle šla ke skříni a hledala v ní něco, vytáhla tašku a stoupla si ke mně. Popřála mi a políbila mě.

T - Nic si mi nemusela dávat..stačí mi tvůj polibek.
N - Taky si mi dal dárek. Tak se podívej.

V tašce byla sada roztahováku, voňavka, naše fotka, náramek a plyšoví pes. Je to od ní hezký. Další důvod proč jí miluju.

T - Já...já od holky nikdy nedostal dárek..já nikdy neměl kamarádku, a říct ti že tě mám rád je strašně slabé slovo...děkuju.
N - Neděkuj..o víkendu to oslavíme.
T - Ty jsi sama o sobě dárek..ale otevřu si tě zas někdy jindy. Dneska by mi už upadl.

Obejmul jsem jí a políbil...musím se schopit a říct jí že jí miluju... koukal jsem se na ní a měl jsem skleněné oči. Chtělo se mi brečet z toho co pro mně udělala.

N - Proč pláčeš?
T - Udělala si mi radost.

Objala mě dost silně a já jí taky...už mi tekli slzy, ale jí taky. Cítil jsem to na své hrudi.

T - A proč brečíš ty?
N - No kvůli tobě ty blbečku.

Oba jsme se smáli..ach já jí miluju..šli jsme si zas lehnout a koukali jsme na film. Ale oba jsme usnuli. Probudil nás budík v 6:00 vůbec se mi nechce stávat! Ale jak jsem viděl Natašu tak se mi líp stávalo. Převlékl jsem se, Nataša si šla udělat make-up a vzala si na sebe černé kraťasi a černé tílko s bílými pruhy. Slušelo jí to, vzali jsme si helmy a jeli jsme do školy. Kluci už čekali na nás čekali ze všema jsme se přivítali a dal jsem si cígo. Nataša dala dárek pro Billa, stihli jsme naplánovat u koho budem slavit o víkendu. Bude se slavit u Gustava.
Dokouřili jsme a šli jsme do třídy, sedli jsme si na svoje místa a povídali si najednou přišel do třídy jeden čtvrťák...šel za Natašou. Byl to Erik..to snad ne. Ten to zkouší na každou, a je to kretén! Nesnáším ho.

E - Ahoj, ty jsi Nataša že?
N - Čau? Ano, co chceš?
E - Jsem Erik, a chtěl jsem se zeptat kdy bys mohla v týdnu se mnou cvičit na mojí maturitu. Můžu kdykoliv a můžem cvičit u nás.
N - Jo tohle, no můžem ve středu, a budem cvičit v tělocvičně. Budem se po hodině střídat s klukama.
E - S kým?
T - S náma Eriku.

Erik se na mě podíval..máme mezi sebou spor. Ani Bill ho nemá rád ale ne tolik jak já jeho.

E - Dobře, no vymyslím sestavu a pak za tebou přijdu tak pa.
N - Čau.
T - Nebudeš s ním trénovat sama.
N - Proč?
B - Je to hajzl a zkouší to na každou. Dávej si pozor.
N - dobře děkuju.

I umění je láska Kde žijí příběhy. Začni objevovat