Tetun týden je poslední před podzimními prázdninami. Už potřebuju voraz, ale celé prázdniny budu doma sama babi a děda jedou do lázní. A sama bych to asi nezvládla tak budou u mně kluci. Pomůže málem i Simon, protože narozdíl od kluků má nějaké zkušenosti.
Skončila poslední hodina a já jdu do tělocvičny, mám na sobě látkové kraťasi a bílí top. Kluci zkouší a já se mezitím rozcvičuju. Když kluci dohráli tak jsem si pustila Eminema rap god. Dneska jsem chtěla tancovat hip hop, dívala jsem se na sebe do zrcadla a pozorovala co bych měla zlepšit. Když jsem dotančila tak se na mě Tom podíval a začal mít ty svoje chytré kecy.
T - Na to že jsi říkala že je v tanci erotika tak si to ještě ani neukázala co by to tomu připomínalo.
N - Fakt? No dobře jak chceš.Šla jsem pro židli a ukázala ať si sedne, on se usmál a šel si sednout. Kluci nás začali pozorovat.
https://youtu.be/I_X8zyfnUeE?si=81AeFcljrWRLPwUu
( doporučuju to pustit aby jste se víc vžili do příběhu.)
Začala jsem tancovat, snažila jsem se abych ho překvapila a hrála si s ním. Užíval si pohled na mě. Když jsem se přibližovala k němu tak se víc na mě upřel svoje oči a hrál si ze svým piercingem. Ale jak jsem si na něj sedla tak to nečekal, ale líbilo se mu to. Svoje ruce pokládal na moje tělo. Když jsem dotančila tak jsem se na něj podívala.
N - Stačí ti to?
T - Bohatě..
B - Tohle ses naučila kde?
N - Doma jsem trénovala, zkoušela jsem víc stylů.
Ge - No řekl bych že tenhle styl bude teď u Toma oblíbený.
T - Ani nevíš jak.Jen jsem se nad tím pousmála a šla jsem tancovat. Chtěla jsem procvičit hip-hop, doufám že si "představení" vytáhnu hip hop. Tady na škole se dělá že si vytáhnete nějakej styl tance a máte týden se jo naučit a udělat sestavu. A učitelka vás ohodnotí, jediná blbá věc co tam je že se můžou přijít kouknout studenti a kluci tam přijdou. Tancuju před nima normálně, ale budu nervózní před učitelkou jestli jsem dost dobrá.
Vrátila jsem se zpátky k tréninku , musím se zdokonalovat.
Po tréninku jsem se s klukama rozloučila, sedla jsem na motorku a jela jsem domů. Dala jsem si sprchu a potom jsem se šla učit.——-skipe time——
Dneska prarodiče odjeli, a zachvilku přijedou kluci, už tu je Simon a pak přijde Klára těším se na ní. Kecala jsem se Simonem, a zrovna přijeli kluci. Otevřela jsem jim, se Simonem se už znají. Ukázala jsem jim kde mají pokoje, Georg s Gustavem spí spolu v pokoji pro hosty a dvojčata zas v ložnici. Kecali jsme smáli se a tak, pak přišla Klára hned jsem jí otevřela dveře a seznámila s klukama.
N - Tak s kým to chodíš?
K - No...nevím jestli to mám říct.
S - Nebuď tajná dělej.
K- Dobře ale nezlob se Natašo...je to Robin.
N - Počkej..jako můj Robin?Robin je můj ex co mě podváděl, nechtělo se mi věřit že spolu chodí. Moje jediná kamarádka chodí s mým ex??
Kluci byli sticha a čekali co se bude dít.N - Děláš si prdel? Jak dlouho jste spolu?
K - No....
N - Vyklop to a hned.
S - Natašo buď v klidu.
N - Mlč!
K - ...od Června...
N - Počkej?? To ale chodil se mnou...Teď přede mnou sedí holka co spala s mím přítelem..to snad nemyslí vážně ne?
K - Moc se omlouvám, prostě jsme se jednou opili..a stalo se ale my si rozumíme a je nám s poli dobře..
Začala přede mnou brečet...to mě ještě víc vytočilo.
N - A to nemyslíš vážně že tady brečíš?
K - C-co?
N - Ty jsi spala s mým přítelem když chodil se mnou a ty tady brečíš? Děláš si ze mně prdel? Ty nemáš teď právo brečet.
K - Mě to mrzí, nechtěla jsem to udělat ale to nešlo...mám tě ráda jako kamarádku Natašo.
N - KAMARÁDKU?! Kdyby jsi byla kamarádka tak se nevychrápeš s mým přítelem! Tohle sis u mně posrala.
K - Ty jsi fakt sobecká! Furt tady ukazuješ jak tě opustil! To se děje že se lidi rozchází.
N - Já jsem sobecká? A není náhodou sobecká ta tvoje vagína která je má v sobě každou chvíli někoho jiného?Jak jsem to řekla tak kluci vyvalili oči, Simon věděl že bude zle ale nechtěl do toho zasahovat protože by se to mohlo zhoršit.
Najednou Klára hodila se skleničkou o zem co držela v ruce.K - Cos to řekla?!
N - Že jsi roztáhlá tak zem to je jako když někdo hodí do tělocvičny míč.To se neudržela a dala mi facku. Tak silnou že se mi spustila krev z nosu.
T - CO DĚLÁŠ?! MÁŠ SNAD PROBLÉM ZE VZTEKEM?!
N - Ona ne, ale já jo.Dořekla jsem to a dala jsem jí pěstí, spadla na zem..
ČTEŠ
I umění je láska
RomanceNataša předstoupila na jinou školu, kde je jediná holka ve třídě. Věnuje se tancování a malování. Žije s prarodiči...neměla moc přátel ale na nástup nové školy se vše změní.