44

260 16 5
                                    

——skipe time——

Konečně! Konečně se uvidím s klukama, to je snad poprvé kdy se těším do školy. Máme sraz jako vždy, ráno jsem se upravila jako vždy

 Máme sraz jako vždy, ráno jsem se upravila jako vždy

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

A ok si vybrala fit.

Když jsem byla připravená tak jsem si vzala helmu a sedla si na motorku

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Když jsem byla připravená tak jsem si vzala helmu a sedla si na motorku. Při půlce cesty jsem potkala kluky, je to fakt jak před rokem. Zamávali jsme si a všichni jsme jeli ke škole. Když jsme dorazili ke škole tak jsem si hned sundala helmu a skočila Gustavovi na krk pomálu. Hned jsem mu dala kamarádskou pusu.

N - Tak strašně ráda tě vidím!
Gu - Já tebe taky!
B - A my jsme vzduch?

Bill tam stál s klukama a měli úsměvy na tváři. Pustila jsem Gustava a šla jsem za nima, všem jsem dala kamarádskou pusu jen Tom to chtěl prohloubit. Podívala jsem se na něj a očima naznačila že teď ne. Ten se ušklíbl a koukal na mě.
Kluci si dali svoje cígo jako vždy a povídali jsme si. Když dokouřili tak jsme vyrazili do třídy, měla jsem úsměv na tváři. Musela jsem se furt smát.
Přišli jsme k mám do třídy a sedli si jako před rokem. S klukama jsme si vyprávěli co jsme dělali o prázdninách. Pak zazvonilo a přišel třídní učitel, řekl nám to co se říká jako každý rok ale najednou měl něco prej "speciálního" pro mně.

U - Natašo, budeš muset pomoc jednomu ze čtvrťáků při maturitě. Někdo z kluků bude tancovat v páru, a vždy se dělá že se vezme někdo z nižšího ročníku. Ale jelikož si jediná tak to budeš ty, až se jim to zadá tak by měl pro tebe ten čtvrťák přijít. Jinak rovnou vy tři vzadu tak máte rozpis tělocvičny jako minulý rok.

N - To si děláte srandu že budu muset tancovat s někým na jeho maturitě? Bille zab mě.
B - Však tancovat umíš.
N - To jo, ale ne s někým. Vždy jsem jela sólo.
T - Určitě to zvládnete, hele můžu dneska k tobě? Že by jsme si zahráli na ps5.

Věděla jsem co myslí tak řekla jo, po chvilce nás pustil učitel. Šli jsme na naše místo s klukama a dali si cígo. Poté jsme se rozloučili a s Tomem jsme jeli k nám. Chtěla jsem se přivítat s babi, ale v kuchyni byl papírek kde psala že jela za kamarádkou a vrátí se v 23:00 a že večeři mám v lednici.
Tom si přečetl ten papírek a koukl se na mě.

T - no je 9:30 takže z tebe můžu vymrdat duši.
N - Ty fakt místo hlavy přemejšlíš pérem.

Nad tím jen protočil očima, šli jsme ke mě do pokoje. Tom klasicky pustil písničky, a já se převlíkla do domácího. Když jsem byla jen ve spodním prádle tak jsem cítila Tomovo ruce na svých bocích. Otočil si mě, pohladil mě po tváři, já svoje ruce odmotala kolem jeho krku. Chvilku jsme na sebe koukali pak jsme spojili naše rty. Pomálu jsme ho prohloubili, položil mě na postel, a byl nade mnou. Začala jsem mu sundavat tričko a kalhoty. Až byl taky ve spodním prádle. Začala mě líbat na krku, dostal se pak k mé hrudi. Rozepnul mi podprsenku, a začal mi líbat prsa. Naběhla mi husí kůže, poté jel níž až k mému podbřišku. A sundal mi kalhotky. Jednu mojí nohu si dal na svoje rameno, a začal mě dělat pusou. Hned jsem zalapala po dechu, jeho piercing mě tam dole studěl. Chystala jsem se za peřinu a sténala, cítila jsem jak se usmál. Pak přidal prsty, začala jsem pomálu ječet, zas jsem cítila šimrání v podbřišku prohla jsem se v zádech a zasténala z plných plic. Lapala jsem po dechu, Tom se ke mně lehl a pohladil mě po tváři.

T - Ten zvuk mi tak chyběl..celá si mi chyběla.
N - Ty mě taky, a měli by jsme si to teda celé vynahradit když na to máme dost času.
T - Čteš mi myšlenky.

I umění je láska Kde žijí příběhy. Začni objevovat