50

273 17 3
                                    

Konečně je dneska maturák. Přemýšlela jsem jak se nalíčit...chci něco jiného. Chvilku jsem inspirovala až nakonec se mi povedlo něco fakt nádherného!!!

 Chvilku jsem inspirovala až nakonec se mi povedlo něco fakt nádherného!!!

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.



Poté jsem si dala vlasy, do drdolu a měla ve předu ty prameny. Fakt se mi to povedlo, pak jsem si vzala na sebe šaty

 Fakt se mi to povedlo, pak jsem si vzala na sebe šaty

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.



Pak jsem si vzala černé malé podpatky. Ještě jsem dodělala pár úprav. Pak jsem slyšela venku troubení, to bude Gustav! Šla jsem dolů se ukázat babičce, tak si mě vyfotila. A rozloučili jsme se.
Šla jsem ke Gustavovi do auta.

Gu - Wow budu mít ten nejkrásnější doprovod!
N - Děkuju.

Gustav nastartoval a jeli jsme k budově kde měli mít sál kde bude ten maturák. Byl tam i bar tak super! Zaparkoval, a oba jsme šli před budovu kde byl Georg s nějakou holkou co mu dělá doprovod. Pozdravili jsme se s Georgem, kluci si povídali a já se zakecala s tou holkou. Jmenuje se Kate. Je milá a celkem ukecaná, po chvilce přijeli dvojčata.

B - Já věděl že ti ty šaty budou neskutečně slušet! Jsi nádherná.
T - Fakt ti to sluší.
N - Děkuju kluci.

Když už byl čas jít dovnitř tak jsme šli, dostali jsme nějaké pásky přes ruku. Já Gustav Georg a Kate jsme šli do zádu. Byl tam i Erik, jen jsme pozdravili měl u sebe nějakou holku...která byla do něj fest zakoukaná.
Čekali jsme až budem na řadě my, pak řekli naše jména a šli jsme po červeném koberci a hrála nám u toho písnička ,,Wo sind eure Hände,, od nich
Gustav dostal šerpu všude lítali konfety, my se obejmuli a šli za klukama.
Pak byla volná zábava hned jsme šli všichni na panáka. Kopli jsme ho do sebe a začali jsme tancovat. Užívali jsme si to všichni, pak začali hrát my heart will go on. Tom mě chytl za ruku a přitáhl k sobě a hned jsme spolu tancovali. Měl svoje ruce na mích bocích a já svoje ruce okolo jeho krku. Hleděli jsme si do očí a usmívali jsme se na sebe.

T - Jsi nádherná.
N - Děkuju...Tome?
T - Ano?
N - Jak dlouho chceš být kamarád s výhodama? Co když potkáš holku do které se zamiluješ? Budem se pak dál bavit? A dělat že mezi náma nic nebylo?
T - Dokud se to nestane tak to nechci řešit.

Nic jsem mu na to neřekla, jen jsme tancovali spolu. Měla jsem strašně krásný pocit s nim, nechci aby si někoho našel aby to skončilo..ale zas nechci aby jsme byli jen kamarádi....možná už k němu něco cítím.
Když hudba dohrála, tak jsme se usmáli. Ale přišel Erik za mnou a pozval mě na panáka. Neodmítla jsem ho, jen jsem doufala že nic nebude zkoušet. Tom ho vraždil pohledem. Šli jsme k baru objednal nám panáky a pak jsme je do sebe kopli. Pak se mi omluvil že se musí vrátit za svým doprovodem. Jen jsem se usmála a vrátila jsem se k naší partě. Všichni byli ok jen Tom koukal do stolu nasraně.
Šla jsem k němu a zeptala jsem se ho co se děje.

T - Vadí mi jen Erik nic víc...nechci aby si s ním tancovala. Vím že s tím nic neuděláš...že musíš.
N - Tome..jen jsem šla s ním na panáka. Proč jsi hned vytočenej.

Chtěl něco říct ale Bill se nás zeptal zda Nepůjdem na cígo ven. Jen jsme kývli a šli jsme. Musím si p tom promluvit s Tomem.
Než jsme vyšli ven tak ho obejmula nějaká holka, pomálu na něm vysela. Strašně mi to vadilo. Pak mu dala malí polibek a šla pryč on jen vykulil oči a nechápal co se děje.
Šli jsme ven všichni si zapálili, a já si chtěla promluvit s Tomem...vadí mi jak zbytečně žárlí při tom nemá důvod.

N - Tome nemusíš žárlit nemáš na co.
T - Tak promiň že nechci aby ti někdo ublížil.

Už byl trošku podrážděnej. Byl už trošku opilej.

N - Uklidni se, víš že si umím poradit.
T - Já jsem v klidu, ty jen řešíš károviny.
N - Já? Děláš si prdel? Tobě vadí že jsem šla na panák s Erikem, že jsem byla v chatce s klukama. Ty tady řešíš károviny!

Všichni se na nás dívali a nechápali co se děje, byla jsem vytočená na Toma.

N - A nemáš mi co vyčítat! S jakoukoliv holkou se vyfotíš pomálu jí držíš za prdel. Necháš po sobě lézt ty své fanynky. Ty jsi ten kdo tady má dlouhej seznam holek.
T - Tak promiň že se ty holky ke mě lepí, že kdybych je odmítl na fotku tak by se to všude rozneslo. A že mám dlouhej seznam je jedno, myslíš si že jsi něco víc? Nebo co? Že mě budeš poučovat?

Už jsem byla plná vzteku..už jsem nevydržela jak tam na mě řve.

N - A TY SE CHOVÁŠ JAKO BY JSME SPOLU CHODILI!! ALE MY DVA SPOLU JENOM PÍCHÁME! NIC VÍC MEZI NÁMA NENÍ!

všichni vykulili oči Bill jen koukal dával si dohromady to co jsem řekla.

N - Myslíš že jsi snad vládce světa? Že každá po tobě touží? A víš proč máš tak dlouhý seznam? Jsi ze sebou nespokojený! Chceš tu svojí frustraci zacpat sexem!

T - A víš co? Víš v čem mám nakonec pravdu? Že jsi fakt pohroma! JEN PITOMÁ POHROMA!

N - Tak ta pohroma s tebou KONČÍ!!

Měla jsem skleněné oči, hned jsem odešla Bill za mnou běžel. Chtěl mě zastavit, nakonec mě dohnal a chytl za ruku.

B - Natašo! Kam jdeš?
N - Dál od něj.
B - On to tak nemyslel je opilej.
N - Bille...nezastávej se ho furt..už to nevydržím.

Cukla jsem rukou a šla pryč, Bill tam stál a koukal na mě. Zavolala jsem si taxi abych jela domů. Po chvilce přijel. Já nastoupila a koukala z okna. Mrzí mě co se stalo. Ale tohle mu neodpustím...jeho slova boleli. Přijela jsem domů šla jsem do pokoje. Babi už spala. Přišla jsem do pokoje zamkla jsem a sedla si na postel. Koukla jsem se na telefon tam bylo snad zmeškaných 30 hovorů od kluků. Položila jsem mobil a brečela jsem.

I umění je láska Kde žijí příběhy. Začni objevovat