67

247 15 1
                                    

Už mě to nebolelo, ale radši jsem necvičila. Mohla jsem jít domů ale čekala jsem na kluky aby jsme se mohli rozloučit.
Dneska taky chtěli končit dřív, tak trénovali chvilku. Uklidili věci a šli jsme před školu kde si dali rychlé cígo. Poté jsme se rozloučili jen s Tomem po svém a řekl mi že mu mám napsat až budu doma.
Hned jak jsem přijela domů jsem napsala Tomovi že jsem ok, dneska upravit trošku pokoj. Jen ty led světla a novej nábytek, zabralo mi to celkem dlouho. Ale s výsledkem jsem spokojená.

Dneska už nemám nic moc v plánu jen pomoc babi

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.



Dneska už nemám nic moc v plánu jen pomoc babi. A možná se s El kouknout na nějakou pohádku.

—-skipe time—-

Jsem u gynekoložky a čekám až půjdu na řadu já, čekala jsem asi 10 minut. Hned jak jsem na řadu tak jsem se svlékla a čekala co mi řekne. Prý je všechno v pořádku, jen když budu s Tomem chtít spát tak aspoň 3 týdny aby byl opatrnej. A nedělat prudké pohyby. Dala mi nějaké papíry a já mohla jéct domů. Hned jak jsem přijela dala jsem Tomovi vědět, a že taky budu brát i prášky. Dal mi na to jen zobrazeno...to je divný. Ale třeba je zaneprázdněnej, koukala jsem v klidu na film asi půl hodiny. Někdo zaklepal na dveře.

N - Dále!
T - Ahoj lásko.
N - Ahoj, co tu děláš?

Hned jsem se zvedla a šla ho obejmout, něco měl za zády.

N - Co tam máš?
T - Něco.
N - Ale co?
T - Zavři oči.

Zavřela jsem oči, Tom mě políbil a já mu polibek oplatila. Pak dal ruce před sebe co jsem poznala podle zvuku.

T - Otevři oči.

Otevřela jsem oči, a přede mnou byla obrovská kytice růží! Přes 30 jich tam je.
Hned jsem si je vzala a položila na stůl abych mohla pořádně obejmout.

N - Děkuju moc! Miluju tě!
T - Já tebe taky.
N - Lehni si na postel, půjdu pro vázu a pro pití.
T - Jasně.

Dal mi pusu na tvář, a šel si sednout na postel. Já šla pro vázu..najít trošku větší vázu než je normální mi zabralo tak 5 minut hledání. Když jsem jí konečně našla tak jsem do ní nalitá trochu vody. Pak jsem vzala Colu a skleničky a šla za Tomem. Ten ležel na posteli a culil se do mobilu.

N - Čemu se usmíváš?
T - Koukni na ig.

Vytáhla jsem mobil a tam bylo upozornění že mně Tom označil na svém novém příspěvku. Hned jsem si ho otevřela. Byla tam naše fotka.

Tom_Kaulitz : My big Love❤️‍🔥

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Tom_Kaulitz : My big Love❤️‍🔥

Na tváři jsem měla hned obrovský úsměv, když jsem byla s Robinem tak nemáme ani jednu fotku. S Tomem jich máme několik. Koukala jsem furt na tu fotku, Ani jsem si nevšimla že ke mně přišel Tom. Vzal mi mobil a jednou rukou mi zvedl bradu. Já svoje ruce dala na jeho tváře a usmívala jsem se jako sluníčko.

T - Hrozně ti sluší úsměv.
N - A to díky tobě.
T - Všechny tvé úsměvy co budou, budou díky mě.

Poté jsme spojili naše rty, a prohloubili náš polibek. Dneska teda nic nebude radši, ale bude to pro nás oba těžký. Najednou do pokoje vtrhla El.

E - Natašo můžu se s tebou koukat na pohádku?
N - No mám tu Toma..
T - Tak budem všichni 3 koukat na pohádku tady ano El?
E - Joo!

Tom si hned sedl na postel a El hned k němu, spíš jsi sedla před ním a byla zády o něj opřená. On jí hned chytl a držel si jí u sebe bylo to fakt roztomilé. Usmála jsem se nad tím a šla jsem vybrat nějakou pohádku. Vybrala jsem spongeboba a šla k nim. Lehla jsem si vedle Toma a hlavu jsem si položila na jeho rameno a koukali jsme všichni 3 na film. Jenže naše malá El usnula, s Tomem jsme se na ní koukli a usmáli se. Tom se nabídl že jí půjde uložit do postele. Jen jsem mu na to kývla, já se mezitím převlíkla do pyžama a odlíčila a vyčistila zuby. Když jsem přišla do pokoje tak tam byl Tom který se převlékl do pyžamovích teplácích a byl bez trička. Vážně má tělo Řeckého boha! Obejmula jsem ho ze zadu a hlavu jsem si položila na jeho záda. Poté jsem ho pustila aby si šel udělat hygienu. Já si lehla do postele a čekala na něj. Přišel za mnou a hned skočil do postele za mnou. Začal mě zasypávat polibky až mi na krku udělal cucflek a já poté jemu taky. Ničilo nás to že jsme nemohli spolu spát ale je to lepší. Nakonec jsme spolu usli v objetí.

I umění je láska Kde žijí příběhy. Začni objevovat