Ráno jsem se probudila, dneska je celkem horko tak jsem si vzala tenhle fit
A pak se nalíčila jako včera
Šla jsem se nasnídat babi a děda už byli u krav nebo u slepic dneska jim musím pomoc. Dala jsem si toust s máslem, do batohu jsem si dala svačinu a dala energiťák do batohu dneska umřu ve škole. Sedla jsem si na motorku nasadila helmu a jela jsem. Kluci ze včerejška tam už byli a já zaparkovala vedle nich. A neřešila je, šla jsem ke skříňce ale nejdřív jsem jí musela najít. Nakonec jsem jí našla a zjistila že jí má vedle mě ten kluk s černými vlasy. Dala jsem si do skříňky helmu a zamkla jí. Pak na mě promluvil ten kluk.B - Ahoj jmenuju se Bill a ty si Nataša pokud si pamatuju dobře.
Celou dobu se usmíval byl hezkej a šel z něho dobrý pocit
N - Ahoj, jo jsem Nataša, a těší mě.
B - Mě taky, nechtěla by ses bavit přijdeš trošku tichá.
N - No můžem, a já nejsem moc kolektivní člověk.
B - Tak super, tak jdeme do třídy už tam bude na mě čekat Tom on je vlastně moje starší dvojče.
N - Dvojče? Nejste si podobný.
B - To slyšíme často.Šli jsme do třídy a sedli si jak jsme seděli včera, první hodinu máme matiku to snad ne. Začala hodina a přišel učitel chvilku jsme něco počítali a pak mě zavolal k tabuli. Jak jsem šla tak jsem cítila že mi někdo čumí na prdel. Nenápadně jsme se otočila a byl to Tom který mi zíral na prdel a hrál si s piercingem. Nějakým zázrakem jsem spočítala ten příklad a šla si sednout. Po chvilce zazvonilo a já si vzala mobil a koukala na ig. Najednou ke mě přišel nějakej kluk měl hnědé vlasy a oči zas zelené nebyl nějak vysokej, myslím že se jmenuje Jakub.
J - Ahoj
N - Čau, něco potřebuješ?
J - No chtěl jsem se zeptat jestli bys nechtěla zajít ven?
N - Hele ne díky.To mu úsměv spadl z tváře ale zkusil mě přemlouvat.
J - A proč ne? Mohlo by to být fajn.
N - Nemám moc času musím pomáhat doma, a nemám zájem.
J - Tak by sis mohla udělat čas.
N - Mohla a můžu ale mě se nechce, nemám zájem tak čus.Na to mi nic neřekl a šel si sednout, asi se cítil dost trapně.
B - To jsi takhle normálně drsná na každého?
N - Jak kdy.Oba jsme se zasmáli, už jsem si Billa oblíbila. Jen Toma jsem nějak neřešila. Zazvonilo a měli jsme další hodinu, po asi 3 hodinách jsme měli pak pauzu na oběd. Šla jsem na oběd a hledala volné místo, ale najednou na mě začal mávat Bill ať si k nim sednu. Tak jsem šla a sedla si k nim, byli tam i ti dva kluci co s nima jezdí. Seděla jsem vedle Toma, v klidu jsem jedla a neřekla ani slovo kluci si tam povídali ale pak na mě promluvil Bill.
B - Natašo je mi to blbé ale kolik že ti je? Já to zapomněl.
N - Je mi 17 a v Červnu mi bude 18, kolik je tobě?
B - No mě je 19 a Tomovi logicky taky.
N - Počkej jak vám může být 19 ve druháku?
B - No měli jsme odklad, a pak jsme měli na základce blbe období ve třídě že jsme odložili studium na rok.
N - Aha, tak to jo.
B - Jo a zapomněl bych tohle je Georg ( ukázal na kluka s dlouhými vlasy)
Ge - Těší mě.
N - Mě taky.
B - A tohle je Gustav.
Gu - Rád tě poznávám.
N - Já tebe taky.Kluci jsou fajn, jen ten Tom je furt sticha. Asi toho taky moc nenamluví jak já.
B - Tome proč nemluvíš? Většinou se bavíš.
T - Tak ona se taky sticha a nic jí neřekneš.
Gu - Jenže ona je nová + je na ní vidět že je samotář.Nad tím Tom prokroutil očima, a pokračoval v jídle. Já jsem dojedla a šla do třídy, kluci šli ještě na rychlé cígo. Máme poslední dvě hodiny, a pak hurá domů.
ČTEŠ
I umění je láska
RomanceNataša předstoupila na jinou školu, kde je jediná holka ve třídě. Věnuje se tancování a malování. Žije s prarodiči...neměla moc přátel ale na nástup nové školy se vše změní.