14

336 15 0
                                    

Byla jsem u baru a přišel za mnou Tom.
T - Natašo promiň...já se s ní zakecal..a najednou mě políbila.
N - Tome jsme kamarádi, nechodíme spolu je to tvoje věc jsme kamarádi.
T - Jo máš pravdu...jsme..kamarádi.

Pohladila jsem ho po rameni a dál jsme se bavili s ostatními Georg Bill a Tom byli celkem opilí. Rozhodli jsme se s Gustavem a Simonem to dneska ukončit a nějak je dostat do auta. Dali jsme je na zadní sedadla nějakým zázrakem, sedla jsem si s Gustavem do předu a jeli jsme. Simon hned za náma jel, přijeli jsme domů. Gustav vzal Billa Simon Georga a já Toma.
Tom byl dost opilej, chtěla jsem ho dát co nejrychleji do postele a nejbližší pokoj byl můj. Prosadila jsem ho na postel, a sundavala jsem mu čepici a šátek.
Najednou přišel Gustav ke mě do pokoje.

Gu - Hele nebude ti vadit když bude u tebe spát Tom? Bill to přehnal a někdo by měl na něj dohlédnout a Georg to samí ale u něj bude Simon.
N - Nevadí, Tom zas na tom špatně není.
Gu - Není, tak dobrou.
N - Dobrou.

Tom se na mě díval a měl trošku smutné oči, které hleděli do mých očí.

N - Copak?
T - Mrzí mě že jsem se líbal s tou holkou..
N - Tome, byla to jen pusa a jsme kamarádi.
T - To ano, ale chtěl jsem aby jsi to byla ty...

Jak to řekl tak to mě šokovalo, říká to z opilosti nebo to myslí vážně? Nevím co si mám pokládat za otázky.
Sundavala jsem mu tričko, a dívala jsem se mu do očí.

T - Chci ochutnat tvoje rty...jako když jsme byli u nás.
N - Si to pamatuješ?
T - Ano...

Najednou mi položil ruku na můj obličej, a druhou ruku mě chytl za ruku a přitáhl si mě k sobě. Seděli jsme vedle sebe hodně blízko. Hladil mě po tváři,  a usmíval se, najednou jsme se víc k sobě přiblížili a Tom spojil naše rty.  A já začala spolupracovat, svoje ruce jsem položila na jeho tváře a on svoje ruce dal na moje boky.  Proč jsem to udělala? A proč se mi to víc líbí s ním? Než s Billem? Jo s Billem jsme si dali jen jednu pusu a ze srandy a fakt líbají stejně. Ale s Tomem to je lepší, víc si mě k sobě přitáhl a chtěl mi ruku dát pod tričko. Ale to jsem se rychle odtrhla.

T - Jo já zapomněl..promiň.
N - V pohodě.

Šla jsem si vzít věci na převlečení, a šla jsem se do koupelny a odlíčit se. Přemýšlela jsem nad tím co se stalo...když jsem si udělala všechnu hygienu tak jsem šla do pokoje. Tom ležel u mně v posteli a asi už spal. Lehla jsem si k němu zády a zavřela jsem oči. Najednou Tom omotal svoje ruce kolem mého pasu. A přitáhl si mě k sobě, a dal mi pusu do vlasů.

T - Promiň.
N - Neomlouvej se a dobrou.
T - Dobrou.

Oba jsme usli. Ráno jsem se probudila v 9:30 Tom si mně furt držel a spal spokojeně. Vypadal tak roztomile, chtěla jsem zvednout ale přitáhl si mně k sobě.

T - ...nechoď..
N - Tome je ráno, práce volá.
T - ..jen chvilku ještě.
N - Tome můžeš ležet, já je musím nakrmit.

Na to mi zavrčel, a pustil mě. Jen jsem na sebe hodila mikinu a šla jsem ven, viděla jsem jak Gustav se Simonem jsou na verandě a kouří, tak jsem je pozdravila.

Gu - Dobré ráno, slepice jsme nakrmili a krávy vypustili.
N - Děkuju jste hodný.
S - Jen jsme nekoukly na ty sýry, tak dokouříme a můžem jít.
N - Jojo.

Kluci dokouřili, a šli jsme se na ně kouknout a ještě pár hodin nechám uležet.
Šli jsme dovnitř, kluci ještě spali tak jsem šla připravit prášky a Gustav vařil vajíčka. A já šla do pokoje si vzít oblečení na převlečení. Tom tam ležel, a koukal na mně.

T - Půjdeš ke mně?
N - Musím se převlíknout.
T - Tak dneska večer se pomazlíme?

Jen jsem protočila očima a šla se převléknout, a udělat ze sebe člověka.

I umění je láska Kde žijí příběhy. Začni objevovat