33

297 15 5
                                    

Dneska s klukama odjíždíme na hory, strašně se těším. Měla jsem kufr připravenej v chodbě, jen jsem vyndala snowboard, z půdy. Mám ho už asi dva dny před odjezdem připravenej jen jsem ho uklidila. Přijeli kluci, poznala jsem to díky Rexovi který je už vítal. Georg a Gustav jedou spolu v autě a Simon s nima a já s dvojčaty. Ty mají svoje auto. Pomohly mi dát všechny věci do auta, já se rozloučila s babi a nasedla jsem do auta. Tom řídil a já s Billem zpívala jejich písničku

B,N -Wir wollten nur reden
Und jetzt liegst du hier
Und ich lieg' daneben, reden, reden
Komm her, wir werden nicht gestört
Das hab' ich schon geklärt, don't disturb
Egal, wo wir morgen sind
Die Welt ist jetzt hier drinnen, leg dich wieder hin
Ich hör' dir zu, seh' dein Gesicht
Deine Lippen, öffnen sich
Red' langsam, bitte nicht zu schnell
Willkommen im Hotel
( reden )

Tom se na nás podíval a usmál se. A dál se věnoval řízení.

B - Zkoušela si někdy psát nějaký texty?
N - Nene, upřímně bych asi nic nevymyslela radši zůstanu u kreslení. Za jak dlouho tam budem?
T - Za půl hodiny.
B - Máme apartmá Nataš já jsem na pokoji s Tomem, Georg s Gustavem a se Simonem a ty máš pokoj sama.
N - Se krásně vyspím, neuslyším to vaše chrápání.
T,B - Ty nám něco vyčítej.
N - Tak jednou jsem chrápala.
T - Bylo to slyšet až ke mně do pokoje.

Nad tím jsem protočila oči a koukala z okna na cestu. Po půl hodině jsme byli u hotelu, Georg s Tomem si vzali skútr kde byl vozík na který dali prkna a jeli je odvést do nějaké boudy kde je budem mít aby jsme je netahali sem tam. A my jsme šli do našeho apartmá, svoje věci jsem si dala do pokoje. A pak jsem vzala Georguv kufr a odnesla ho k němu do pokoje aby se s ním pak netahal až se s Tomem vrátí. Vrátila jsem se zpátky do svého pokoje, zapla si televizi a vybalovala jsem si. Když jsem měla vybaleno šla jsem za klukama.

N - Nepůjdem ve 2 na svah? Za hodinu bych šla na oběd dolů do hospody. A pak si odpočinula a šla.

Kluci souhlasili, sedla jsem si s nima na gauč a tu hodinu jsme zabili tím že jsme čuměli na telku. Po strávené hodině jsme šli dolů se najíst, Dali jsme si k obědu řízky a kluci si objednali piva, a mě musel koupit pivo Gustav. Protože jsem tu jediná které nebylo 18 + vypadám prostě mladě. Po vydatném obědě jsme šli k sobě a Gustav s Tomem si dali šlofíka. Georg s Billem řešili nějaké texty a jal se Simonem jsme hráli karty. Po hodině a půl jsme se rozhodli že se už nachystáme. Vlasy jsem si dala do copánku aby mi nepřekáželi. Pak jsem si nasadila koukli kde byla čelist lebky. Vzala jsem termo prádlo páteřák helmu a bundu. Šla jsem se obout a čekala jsem na kluky.

Po chvilce přišli, a my se vydali k svahu

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.



Po chvilce přišli, a my se vydali k svahu. Měli jsme to tak 10 minut cca pěšky takže kousek. Bill šel vyzvednout ty skipas a my si brali prkna.

Gu - Dneska bych asi jezdil po svahu a zítra můžem do lesa co vy na to?
N - Jo proč ne, a co někdy jít večer na svah? Pokud nebude vichřice.
B - Souhlasím

Všichni jsme i nasadili prkna a šli jsme ke kotvě. A jeli nahoru, já jela s Tomem, a držel mě jednou rukou za bok.

T - Můžu dneska večer k tobě přijít?
N - Můžeš ale nedám ti.
T - Proč?
N - Slyšeli by nás, když budem mít volné apartmá tak klidně.
T - Tak hned jak budem mít příležitost ta mě čekej.
N - Budu s tím počítat, a V kolik přijdeš?
T- Hned jak usne Bill.
N - Dobře.

Už jsme dojeli nahoru a čekali jsme na ostatní, jsme na černém svahu ( teď nvm jak to je když je to ten nejprudší jak jste na horách xD já na horách nebyla skoro dva roky tak nvm)
Když jsme tam byli všichni tak jsme jeli, jakýkoliv skokánek co jsme viděli tak hned jsme mířili k němu.

I umění je láska Kde žijí příběhy. Začni objevovat