Přijeli jsme domů, a kluci si šli zahrát na PS5 něco. Já si zalezla do pokoje a převlíkla jsem se do domácího. Pustila jsem si písničky, najednou jsem dostala strašnou energii..chuť tancovat...chuť vytancovat tu bolest co mám v sobě
Když jsem tančila, cítila jsem se líp jako by všechen ta bolest, strach a nenávist zmizeli. Cítila jsem se jako dřív.
Tomův pohled
Hráli jsme s Billem hry, najednou jsme slyšeli hudbu a dost nahlas. Věděli jsme že to je Nataša, ale pro jistotu jsme se šli na ní podívat. Opatrně jsme otevřeli dveře od Billovo pokoje. Viděli jsme jí tančit...tančila nádherně, půvabně. To co předváděla se svým tělem? Nejde popsat slovy, jen jsme tam s Billem stáli a pozorovali tu nádheru. Přišlo mi že se v ní probudil ten plamen co v ní byl. Když dotančila tak jsme s Billem tleskali. Ta se lekla a hned se otočila.N - Jak dlouho tu stojíte?
B - Dost dlouho...bylo to úžasný.
T- ano to bylo.Usmívala se na nás, to byl ten její upřímný úsměv. Hned k nám šla a objala nás a my jí taky. Nechápu jak jsem předtím si mohl myslet že to bude životní pohroma když se mi připletla do života? Když teď je to naše sluníčko ve třídě. Jo baví se především s náma, ale jinak se občas baví i s ostatníma klukama. Pustila nás a šla do sprchy, a že pak půjde spát. S Billem jsme jí popřáli dobrou noc a šli hrát.
B - Tobě se líbí Nataša?
T - Není špatná je hezká to ano, a její charakter se mi taky líbí.
B - A máš k ní nějaký city?
T - Ne..je to kamarádka.
B - Tome, všiml jsem si jak na ní koukáš. Takhle nekoukáš na holku co chceš jen ohnout.
T - Je to kamarádka, jako jo kdyby to nebyla kamarádka tak bych se s ní vyspal..ale je to kamarádka.
B - Stejně mi přijde že mi neříkáš pravdu.
T - Myslet si to můžeš.Ještě chvilku jsme hráli, ale Bill byl taky unavený tak si šel lehnout.
Já šel do pokoje, převlékl jsem si jen boxerky a šel jsem spát. Asi v 01:00 mi někdo zaklepal na dveře. Zvedl jsem se a šel ke dveřím.T - Bille...jestli jsi měl zas noční můry tak tam máš Natašu.
Otevřel jsem dveře a k mému překvápku tam byla Nataša.
N - Promiň že jsem tě vzbudila...nemůžu spát.
T - V pohodě, pojď dál.Šla ke mě do pokoje a já za ní zavřel dveře, sedla si na postel a koukala na mě. Šel jsem k ní si sednout.
T - Proč nemůžeš spát?
N - Nevím...nějak mi to nejde, nemáš nějakou radu jak usnout?
T - Jednu bych měl..ale ta se ti líbit nebude.Jen jsem se na ní ušklíbl a jí to došlo.
N - Ježiš, no co jsem měla od tebe čekat.
T - Klidně bych ti s tím pomohl.
N - Tome..však víš že jsem panna.
T - Vím, ale chceš být snad panna do konce života?
N - Ne to ne, ale bojím se toho.
T - Strachu se musíš postavit, když ten kluk bude k tobě opatrný tak tě to nebude tolik bolet.
N - Možný to je..no svoje poprvé bych chtěla s někým komu na mě bude 100% záležet a bude mě mít rád.
T - Takže můžu být první kadet?
Řekl jsem jí s úšklebkem a ona se tomu smála, jsem rád že tyhle věci nějak nehrotí.
N - Tome víme na co máš holky, já ti to neberu je to tvoje věc. A jsi kamarád.
T - A ty se myslíš že bych se na tebe vybodl? Na tebe? Nikdy.
N - Vážně? Ale nebylo by to divný pak? By jsme se spolu vyspali a pak byli dál kamarádi?
T - No kdybys chtěla můžem být kamarádi s výhodami, nutit tě nebudu je to jen návrh.
N - Kdyby mezi náma bylo něco tak bych si to promyslela.
T - To vykousnutí nepočítáš?
N - Ty si to fakt pamatuješ?
T - Ano, bylo mi jasný že si myslíš že jsem na to zapomněl.Jen se usmála a začala se červenat, byla tak roztomilá. Věděl jsme že se vykousla s Billem, a když řekla Billovi že líbáme stejně tak jsem se mohl zechcat smíchy.
Koukali jsme si do očí, její oči jí utekli na moje rty. A já se k ní naklonil a políbil jí, ona začala spolupracovat. Měla tak měkké rty a tak sladké..sakra. Jemně jsem jí kousl do rtu, aby mohla otevřít pusu a já tak náš polibek prohloubil. Svoje ruce jsem dal na její boky, a ona svoje ruce dala na moje tváře. Kdyby její rty byli droga tak se předávkuji k smrti. Oddělil jsem naše rty aby jsme se mohli nadechnout, zas jsem se jí díval do těch jejich nádherný očí.N - Takže bys chtěl kamarádství s výhodama?
Řekla mi s úšklebkem, a palcem u ruky mi přejela po rtu. Sakra ona si užívá jak si se mnou hraje. Ona ví co pro mně platí.
T - No jako návrh mi to nepřijde špatnej.
N - Tak já si to promyslím, už půjdu zpátky k Billovi dobrou.
T - Dobrou.Dala mi jemný polibek a odešla z mého pokoje...tohle bylo nejvíc krásná věc co jsem zažil.
ČTEŠ
I umění je láska
RomanceNataša předstoupila na jinou školu, kde je jediná holka ve třídě. Věnuje se tancování a malování. Žije s prarodiči...neměla moc přátel ale na nástup nové školy se vše změní.