Ráno jsem se probudila v 9:45, překvapivě jsem neměla kocovinu. Ale Gustav s Tomem jí budou mít na 100% tak jim připravím prášek proti bolesti a rovnou udělám snídani. Po chvilce kdy jsem měla hotovou snídani přišel Georg s Billem. Ti taky neměli kocovinu.
B, Ge - Bré ráno.
N - Dobré ráno.
B - Jsi nám uvařili snídani? Děkujeme.
Ge - taky děkuju.
N - Není zač.Podala jsem jim snídani, a pak udělala každému kafe. Byli překvapený jak se o ně starám, všichni jsme seděli a povídali si.
N - A ta vaše kapela má nějakej název?
B - Tokio hotel, už jsme měli pár koncertů a tak ale teď nám v tom brání škole. Ale přes léto jsme víc aktivní.
Ge - A ty máš v plánu se živit tancem?
N - No chtěla bych být profesionální tanečnice, a zároveň malovat. Prostě tanec je vášeň může v tom být erotika, nenávist všechno možné.
T - Tak jedinej erotickej tanec je twerk.Se vynořil Tom s Gustavem ze schodů a vypadali jako mrtvoli. Obou jsem podala prášek proti bolesti který do sebe hodili. Poté si šli sednou a já jim nandala snídani a udělala kafe.
Gu - Děkuju..jsi hodná.
T - Taky děkuju, hlavně za ten prášek.
N - Není zač, jdu se převléknout tak mě omluvte.
B - Puč si nějaké moje tričko ať nemáš to ze včerejška, a klidně si puč nějaké to líčení co mám v koupelně.
N - Děkuju moc Bille.Dala jsem nádobí do dřezu a šla k Billovi do pokoje. Cítila jsem jak se Tom na mě furt dívá, pamatuje si včerejšek? No nebudu to s ní řešit je to kamarád, a byla to jen pusa. Přišla jsem do pokoje ale ještě než jsem se převlíkla tak jsem si dala rychlou sprchu. Pak jsem si vzala svoje kalhoty a nějaké to Billovo tričko. Vzala jsem si černé s bílými pruhy a s dlouhým rukávem. Pak jsem se nalíčila hodila na sebe řasy abych vypadal jako člověka a vlasy jsem si učesala do culíku. Vyšla jsem z pokoje a šla dolů za klukama, Tom a Gustav vypadali mnohem líp než ráno. Kluci se dívali v obýváku na telku a já si k nim sedla.
B - Co budem dneska dělat?
N - No já budu muset jéct domů, musím pomoc s krávama. Dneska jim uklízíme kotce, tak jen zjistím autobusy.
Ge - A co kdybych tě tam hodil domů, a až bys to měla hotové by tě jeden z nás vyzvedl a šli by jsme něco podniknout?
N - Nevadí ti že bys mě tam hodil?
Ge - Ne stejně taky musím domů se vykoupat a převléknout se.
N - Dobře, jen nevím jak dlouho nám to bude trvat s dědou.
T - Klidně vám pomůžu.Najednou se nabídl Tom. Mi bylo divný a upřímně si myslím že by na to neměl žaludek. Nechci ho urazit ale na tohle moc lidem nevěřím.
N - Na to bys neměl žaludek, a monterky navíc nemáme. A s dědou to zvládneme ale děkuju že ses nabídl.
Ge - Tak můžem jéct teď aby to bylo co nejdřív.
N - Jojo.Rozloučila jsem se s klukama, vzala si svoje věci a šla ke Georgovi do auta. Všichni 4 měli auta. Dvojčatům bylo 19 Gustavovi 20 a Georgovi 21. Gustav byl o tok víš než kluci ale měl odklad takže je ve třeťáku. A Georg měl taky odklad ale k tomu taky propadl tak je s Gustavem ve třídě. Cesta byla poklidná, povídali jsme si o všem. Když jsme dojeli k nám tak jsme se s Georgem rozloučil obejmutím a já vystoupila a šla domů. Pozdravila jsem prarodiče a převlíkla jsem se do montérek a šla s dědou uklízet. Zabralo nám to dvě hodiny, a oba jsme byli dost načichlí zasloužíme si sprchu.
Po sprše mi zavolal Simon.S - Ahoj
N- Ahoj, jak se máš?
S - Dobře, hele nechceš zajít ven?
N - Jo můžem hele přijď k nám jen se převlíknu nalíčím a můžem pak někam jít.
S - Jasně za 5 minut tam jsem.
N - Dobře.Nalíčila jsem se a během chvilku tu byl Simon pozdravili jsme a si ještě upravovala
Mezitím jsem vyprávěla co se všechno stalo a že ho chci seznámit s klukama. Když jsem si vybírala fit tak jsem se zeptala zda neví něco nového u Kláry .S - No prý má vztah, ale celkem dlouho. Ale nikam to nedává což chápu.
N - A víš s kým je?
S - Ne nechtěla mi to říct, že nám to řekne obou.
N - Tak to aby jsme jí vytáhli ven.
S - Že jo.Po chvilce povídání jsem si vybrala nějaké to oblečení
Jen jsem napsala klukům že dneska nepřijedou že jsem ven se Simonen.
ČTEŠ
I umění je láska
RomansaNataša předstoupila na jinou školu, kde je jediná holka ve třídě. Věnuje se tancování a malování. Žije s prarodiči...neměla moc přátel ale na nástup nové školy se vše změní.