68

238 13 2
                                    

T - Zlato..vypni ten budík...
N - Musíme stávat.
T - Že je pátek.
N - Je středa brouku.

Ten jen zavrčel a stal z postele. A políbil mně, poté šel do koupelny. Já se si aspoň vybrala nějakej fit

 Já se si aspoň vybrala nějakej fit

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.



( kromě té Ledvinka)

Pak jsem se šla jen vyčistit zuby udělat ranní hygienu a nalíčit se.

Dneska jsme byli celkem rychlí tak jsme si mohli v klidu nasnídat a vychutnat si kafe

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.



Dneska jsme byli celkem rychlí tak jsme si mohli v klidu nasnídat a vychutnat si kafe. Povídali jsme si ale málem mi zaskočilo když jsem si všimla jak obrovskej cucák má na krku ode mně.

T - Co je?
N - Jdi se kouknout na svůj krk.
T - A ty si asi taky slepá ne?

Oba jsme se šli kouknout na svoje krky, tohle bych v životě nezamaskovali. Oba jsme se smáli jak debilové. Když jsme se uklidnili usoudili jsme že je čas vyrazit do školy. Oba jsme si vzali helmy a sedli si na motorky a jeli do školy. Přijeli jsme do školy, ale všichni vypadali...jako by se něco stalo. Kluci byli už na našem místě tak jsme jeli k nim. Vypadali jako ostatní.

N - Čau co se děje?
Ge - Erik znásilnil jednu holku ve škole a ta se o půlnoci zabila.
N,T - COŽE?!
Gu - a pak se zjistilo že bere drogy už nějakou dobu proto byl tak poslední dobou agresivní.

S Tomem jsme se na sebe podívali a nevěřili svým uším. Tom si vytahoval cigaretu z krabičky, já mu jí hned sebrala bo tohle se mnou otřáslo.

N - Jaká to byla holka?
B - Nějaká druhačka.
T - A co je s Erikem?
B - Má ho policie, a už je vyhozen ze školy...jen Natašo..asi bys jim to měla říct. Ten člověk je nebezpečnej. Mělo by se vědět o všem.
N - Máš pravdu, po škole tam pojedu.

Dokouřili jsme a šli do třídy, a čekali než zazvoní. Všichni jsme se bavili o tom. Zazvonilo a přišla učitelka na němčinu ale i s třídním.
( tř- třídní)

Tř- Zdravím, určitě jste slyšeli co se stalo...Natašo chtěl bych se ti zeptat...zda Erik ti..no nenapadl nebo tak něco. Už jsme byli za všema dívkami s kterýma byli v kontaktu a ty jsi poslední. Potřebujeme to vědět...

Sevřelo se mi hrdlo, stuhla jsem...všichni se na mně dívali..najednou ke mně šli dvojčata a chytli mně za ruce a koukali na mně pohledem typu ať to řeknu.

N - ...Napadl mně...a chtěl mě znásilnit.

Zlomil se mi hlas začala jsem hystericky brečet celá třída byla v šoku. Třídní si zakryl pusu rukou. Němčinářka šla ke mně a pohladila mně po rameni.

N - Bylo to když jsme trénovali...držel si mně u sebe až moc. Řekla jsem mu že si mně moc drží u sebe. Ale pak se ke mně naklonil a chtěl mně políbit...držel mi ruce a já nevěděla co dělat..tak jsem ho kousla do rtu...byl celí od krve. A moje pusa taky. Poté mi dal facku, já mu dala pěstí ale pak mně chytl za vlasy a hodil se mnou o zem. A sedl si na mně.... držel mi ruce..a druhou rukou zajel mezi moje nohy a začal mi sundavat kraťasi....prala jsem se křičela. Ale přes tu hudbu mně nikdo neslyšel. Pak mne chytl pod krk a já svoje ruce automaticky dala na jeho ruku...ale pak jsem cítila neskutečnou bolest...vsunul do mně hrubě a dost silně svoje prsty...křičela jsem bolestí. Ale pak přišli kluci a zastavili ho.

Musela jsem říct co se stalo...dusila jsem to v sobě. Furt jsem hystericky brečela. Jen jsme měla svůj obličej schovanej ve svých dlaní a brečela jsem. Tom mně obejmul a Bill taky a hladili mně po vlasech. Třídní řekl že to půjde říct policii a že si pro mně přijdou a pro kluky taky. Jako pro svědky. Už jsem se trošku uklidnila. Po chvilce přišli policajti a řekli ať jdu s nima a kluci taky. Na chodbě už čekal Georg s Gustavem s jedním policistou. Hned jsem je objala. Šli jsme k nim do aut. Seděla jsem s Gustavem a s Billem, Georg s Tomem jeli ve druhém autě. Přijeli jsme na policejní stanici. Kluky zavedli do nějaké místnosti a čekali až půjdou taky na výslech. Já byla v místnosti jak se dělají výslechy, přišli dva policajti a podali mi sklenici vody. Musela jsem jim říct co se stalo, pak se ptali zda jsem to někomu řekla. Řekla jsem že o tom ví kluci, že u své gynekoložky jsem řekla že mně přítel natrhl když jsme zkoušeli něco nového. Že dneska to bylo poprvé kdy jsem o tom mluvila. Asi po hodině co si mně tam nechali mně poslali za klukama a ty si pak brali postupně po jednom.

I umění je láska Kde žijí příběhy. Začni objevovat