S klukama jsme jeli domů, jsem zvědavá jaké historky jim říkali když byli malí. Já žádnou nikdy neslyšela ale vím o nich že jsou.
Dojeli jsme domů a já si sedla na gauč.N - No šup chci je slyšet.
T - Jdu do pokoje myslím že je mám v krabici.
B - Tak běž.
N - Jsem zvědavá co se tam bude psát.
B - Nebude ti to vadit?
N - Ani ne, jsem zvědavá.Po chvilce přišel Tom se sešitem a sedl si mezi nás.
T - Máma je nám psala prý aby jsme je pak četli našim dětem.
N - Tak čti.T - Jo furt ,,Schovej nohy a ruce pod peřinu a spi mé dítě. Jen spi. Jinak Bene v plamenech k tobě přijde. Spi dítě mé, jen spi. Zavři oči své, ani na moment neotevři oči když bude u tebe Bene v plamenech. Pohledneš mu do očí, uvidíš smrt. Jen spi dítě mé, jen spi. Pokud uvidíš hořet boudu spí v ní Bene. Nechoď k němu jinak tě jeho plameny sežehnout. Spi dítě mé, jen spi.,,
N - Tohle vám vážně vyprávěli vaši rodiče?
B - Jo, počkej zkusím najít tu která mě děsila a zároveň nejvíc líbila.
T - Upřímně by mi nenapadlo že budu chodit do třídy s potomkem Bena v Plamenech a že tady budem číst historky o něm.
N - Stává se.
T - Ne to se nestává.
B - Mám jí ,,Uvidíš Beného oči uvidíš smrt, jeho potomek co bude mile jeho oči. Je zkáza pro tebe, chlapci dávejte si pozor na modrošedé oči u dívek. Ne jen že vám ukradnou mysl, srdce ale i duši. Budou vás chtít svést, svými těli, půvabem. A divokostí, budete je chtít zkrotit. Až jí políbíte vaše tělo začne hořet za živa a vy se pak budete smažit v pekle. Dívky si dávejte pozor na chlapce s modrošedivíma očima. Svedou vás a budete rodit dítě v plamenech. Nikdy o úplňku nedělej oheň jinak si pro tebe Bene v plamenech přijde a vezme tě sebou do spárů ohnivých.,,N - Tohle se vážně říká?
T - Jo.
B - Asi víc slyšet nechceš?
N - To zatím stačilo.
T - Myslíš že je znal děda?
N - Podle mě jo.To co mi vyprávěli kluci, byl snad horor pro děti.
Jestli tímhle rodiče mích spolužáků strašili tak chudáci. Bych měla noční můry dost dlouho.B - No jdu se projít, potřebuju inspiraci na nové písničky.
T - Jasně.
N - Dávej pozor.
B - Neboj pa.Bill za sebou zavřel dveře, Tom koukal na telku a já se rozhodla jít do pokoje. Lehla jsem si na Tomovo postel a koukala na mobil. Po chvilce přišel Tom a šel si lehnout ke mně. Vzal mi mobil a položil ho na stolek. A koukal se mi do očí.
T - Už vím proč ty tvoje oči jsou tak kouzelné.
N - Kvůli tě legendám?
T - Ano.
N - celkem by mě zajímalo co je vedlo k tomu aby o ně vyprávěli.
T - Byl jinej, když jsi jinej než ostatní tak je to špatně, já a Bill jsme to zažili jako ty.
N - Při tom vypadat jinak než ostatní je lepší.
T - To jim nevysvětlíš.Chvilku jsme si s Tomem povídali ale pak mi někdo volal. Tom mi podal mobil. Byla to babi!
N - Ahoj babi.
Ba - Ahoj, hele tak nakonec Jozef a Emma odjíždí zítra tak se můžeš vrátit.
N - Jo? Tak super! A chtěla bych se tě na něco zeptat.
Ba - Na co?
N - Mohla bych o jarních prázdninách s klukama na hory? Pokud nebudeš mít moc práce.
Ba - Jo můžeš, no nic už musím dát vajíčka a sýry do auta a odvést je tak zatím pa.
N - papa.
T - Babi?
N - Jo, zítra se můžu vrátit domů a můžu s vámi na hory.
T - super tak máme 14 dní do prázdnin tak pak to s Billem zařídíme ten hotel.
N - Jasně, no jdu se balit. Pomůžeš mi?
T - Ani se neptej.
ČTEŠ
I umění je láska
RomanceNataša předstoupila na jinou školu, kde je jediná holka ve třídě. Věnuje se tancování a malování. Žije s prarodiči...neměla moc přátel ale na nástup nové školy se vše změní.