43

261 16 4
                                    

Dneska mají děcka odpončinkovej den. A dneska jsou v kluci v nějakém rozhovoru, a je to živě. Zachvilku to budou vysílat a celá naše chatka se na to budem dívat na mém laptopu. Už to konečně začlo!!

M - moderátor

M- Dobrý den dámy a pánové! Dneska máme tady speciální hosty. Skupinu Tokio Hotel!

Moderátor se je ptal na normální věci jako každý druhý. Ale najednou se zeptal na mě. Proč na mně?

M - Hoši všimli jsem si že často na vašem ig dáváte fotky s jednou dívkou. Mohu vědět kdo je ta neznáma dívka?

B - Ano, je to naše kamarádka a spolužačka Nataša Schreiber.

M - A jaký máte k ní vzat? Jak jste se poznali?

Gu - Máme úžasný vztah, je to taková naše hvězda. A poznali jsme se na začátku školního roku, jeli jsme na motorkách do školy ale jela před náma. A chtěli jsme jí předjet ale byla rychlejší. Netušili jsme že bude s náma  hodit do školy, ale když zaparkovala před školou a uviděla jsme jí. Tak první věc co jsme si řekli, že tak hezkou holku jsme neviděli. Bill se s ní zakecal a pak nás s ní seznámil.

B - Byla strašně tichá, tak jsem šel za ní jestli se nechce bavit . A teď je to naše láska, a hlavně kdyby jste viděli jaké to je tanečnice je prostě umělecky nadaná.

Pak se jich zeptal jaký měli na mě názor když mě viděli prvně. A to mně nejvíc zajímalo.
Všichni řekli skoro to stejný jen Tom něco jiného.

T - No řekl jsem si že je hezká to ano, ale když jsem zjistil že je s náma ve třídě tak jsem si říkal že to bude pohroma. Měl jsem přítelkyni takže všechny holky byli pro mě pohroma, jenže mě podvedla a jednou jsem na Natašu zbytečně vyjel a řekl dost zlou věc o které jsem nevěděl. Bylo mi to líto, nakonec jsme si to vyříkali. A teď je pro mně nejvíc důležitá holka v mém životě společně s mámou. Je odvážná a a je furt. Prožila si dost těžké věci.  Jednou by jí někdo ublížil tak se neznám.

Tohle bylo tak hezké od Toma, chtělo se mi brečet. Hned jak skončila show tak jsem jim volala.

B - Ahoj Natašo!
N - No ahoj, tak vaše hvězda, láska jsem? A pro Toma jsem byla pohroma? Já vás miluju kluci!
T - Tys to sledovala?
N - Ano a ne jen já.

Ukázala jsem naší chatku, no v naší chatce jsme byli jen dvě holky a 4 kluci. Tom trošku zvedl obočí. Jen jsem nad tím prokoutila očima, kluci pozdravili naší chatku. Chvilku jsme si povídali a pak jsme se rozloučili. Jsou tak úžasný! Už je chci vidět, ani nevíte jak se na ně těším.
Najednou mi cinkl mobil, byl to Tom.

—-chat s Tomem——
Tom : Ty jsi na chatce s klukama?
Já : Jo, ale nejsem tam sama je tam ještě jedna holka. Nezbylo na nás místo u instruktorek, tak nás dali ke klukům.
Tom: A nikdo na tebe nic nezkouší? :P
Já : Ne neboj ;)
Tom : To jsem rád, fakt mi chybíš :( budem se muset pořádně přivítat! ;P :*
Já : To mi je jasný :* a taky mi chybíš :((( je to hrozný se nevidět každý den!

—-konec chatu—-

S Tomem jsme si psali celkem dlouho. Ale z mého psaní mě vyrušilo děti, zda jim něco nezahraju na kytaru.

N - No můžu, ale moc na ní neumím.

Podali mi kytaru, a začala jsem hrát pár písniček co mě naučil Tom s Georgem. Umím jen málo a jen jejich. Hrála jsem jim  Durch den monsun, reden, a Schrei.
Pak jsem poslala děti do chatek, a napadlo mě se vyfotit s tou kytarou a poslal to klukům. Prostě jen tak.

——společnej chat——

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.



——společnej chat——

Já : Tak děcka po mně chtěli ať jim něco zahraju na kytaru :D zahrála jsem jen 3 písničky! Ale udělala jsem pár chyb ale oni to stejně nepoznali XD.
Georg: Vám tam příští rok přijedem :D a to vaše zpívání u táboráku vám okořeníme!
Gu : Souhlasím!! Jen po nás budou furt lést děti!
B : A po Tomovi hlavně holky :D
T - No super :D a bude jim tak 13 ne?

—-konec chatu—-

Nebyl to blbej nápad aby příští rok přijeli, mohu to pak domluvit. Byl by to skvělý zážitek pro děcka!

I umění je láska Kde žijí příběhy. Začni objevovat