15

350 16 5
                                    

Seběhla jsem dolů, v kuchyni byli kluci Bill a Georg vypadali jako mumie.

N - Někoho tady navštívila víla kocovinka.
B - Zlato...mám tě rád ale MLČ.
Ge - Že dneska nebudem pracovat?
N - Ne nebudete, všechno je hotovo, zítra k večeru se vrací babi a děda tak zítra můžete domů. Dneska bych dala relaxační den.

Všichni mi na to kývli, a přišel už i Tom přišel a tomu nebylo nějak zle. Vzal si vajíčko a pustil se do jídla.  Najednou Gustav pustil písničku  ,,what is love?,, a já začala tancovat. Prostě když slyším hudbu musím hned tancovat, vzala jsem Gustava za ruku a tancovali jsme spolu.
Najednou Tom začal zpívat, nádherné zpíval. Jak zpíval tak najednou Bill měl energii z ničeho nic a začal se mnou tancovat a Georg taky.
Když dozpíval tak jsem ze sebou flákla na gauč, a Bill přišel ke mně a lehl si na mě.

N - Já jsem snad matrace?
B - Ano.
N - Bille jsi 2x větší než já.
B - Tak budeš polštář, dobře se na tobě leží.

Nad tím jsem prokroutila očima a hladila ho po vlasech. A ten si to užíval, pak přišel Tom a díval se na nás.
B - Chceš si snad taky lehnout?
T - Ale jo.
N - Neee.

Jen jsem to řekla tak si na mě taky lehl, a Tom vzal mojí ruku a dal jí na svojí hlavu abych do drbala. Ti dva tam pak pomálu vrněli jako koťata. Pak se zvedli, a já konečně taky. Šla jsem do kuchyně uvařit špagety, kluci koukali na film ale Tom si hrál s Rexem.
Když jsem měla hotovo zavolala jsem je k obědu. Nandali jsme si a pustili se do jídla, všem to chutnalo. Simon uklidil nádobí a já se šla kouknout na krávy zda jsou v pohodě.

N - Kurva! Zas jedna utekla.

Vzala jsem mobil a volala Simonovi ať nastartuje čtyřkolky a jdeme jí hledat a ať vezme někoho sebou navíc.
Kousek od lesa kdy mají krávy výběh je propast a mohla by tam spadnout.

Rychle jsem sedla na čtyřkolku, Simon taky a sedl si k němu Tom. A jeli jsme do lesa po půl hodině jsme jí našli.

N - Konečně! Tome sedni si na tu čtyřkolku a ty Simone mi podej vodítko ať jí můžu připnout na ohlávku.

T - A ty jí jako povedeš?
S - Sleduj co udělá.

Vyhoupla jsem se na krávu a sedla si na ní, ano jezdím na krávě. Tom když to viděl tak se mohl pochcat smíchy.

Kluci jeli a já jela na krávě, trošku jsem jí pobídla aby zrychlila. Dostali jsme jí do ohrady, a kluci uklidili čtyřkolky. A šli dovnitř.

T - To jste měli vidět jak Nataša jela na krávě!
Gu - Máš to vyfocené?!
T - Bohužel ne ale příště to udělám.

Kluci se nad tím smáli, po chvilce jsme pustili film nějakej horor. Bil to texaský masakr motorovou pilou. Občas jsem se bála ale jinak ne. Ale byla tam scéna kde jsem se lekla jak svině a zařvala jsem z plných plic, že jsem si vyřvala hlasivky.
Kluci se mi tam smáli jako blbečci. Když se uklidnili tak jsme pustili další filmy. Už bylo celkem pozdě, poprosila jsem kluky aby zavřeli krávy že si jdu dát sprchu a jdu spát.
Šla jsem si dát sprchu umyla si vlasy a vyčistila zuby, šla jsem do pokoje a byl tam Tom v pyžamovích teplácích a ležel v mé posteli.

N - Co tu děláš?
T - Budu tu spát, dneska se spí jako včera a mám slíbený mazlení.
N - Nic jsem ti neslíbila, a spíš na zemi.

To se Tom zvedl, a šel ke mně a přehodil mě přes rameno a hodil se mnou do postele. Sedl si na mě obkročmo, a díval se na mě čekala jsem co udělá. Trošku jsem znervóznila ale ten debílek mně začal lochtat. Prosila jsem o milost.

T - Když budu moc spát s tebou v posteli.
N - KLIDNĚ! ALE NECH MĚ!

Hned mě přestal lechtat, ale furt na mě seděl. Já mezitím popadala dech, pak jsem registrovala jak Tom pohladil mojí tvář.
Jen jsem se na něj usmála, a on na mě taky slezl ze mě a lehl si ke mně. A otočil si mě tak aby jsme si koukali na sebe, a stáhl si mně do objetí. A hladil mě po vlasech a pomálu jsme usínali.

I umění je láska Kde žijí příběhy. Začni objevovat