63

259 14 2
                                    

Ráno jsem se probudila okolo 7, nechápu proč se nudím tak brzo poslední dobou. Vedle mně ležel Tom který si mně pevně držel jako plyšáka. Chtěla jsem stát z postele ale on si mně stáhl k sobě a něco zabručěl.

N - Tome pusť mně, je ráno.
T - Ne.
N - prosím.

Ani to s ním nehlo, jen jsem se otočila čelem k němu. To už otevřel oči a usmíval se, a já mu úsměv oplatila.

T - Na tyhle rána bych si zvykl mít vedle sebe tak krásnou dívku.

To jsem se trošku začervenala, tak jsem si obličej schovala do dlaní. Jenže Tom mi dal pryč ruce a políbil mně. Když jsme oddělili náš polibek tak jsme se usmívali. Najednou do mého pokoje trhla Elisabet. Co tu dělá?

E - Ahoj!!
N - Ahoj, co tu děláš?
E - No mám prázdniny jarní tak tu zas budu, kdo to je?

Ani jsem si neuvědomila že vedle mně leží Tom a koukal na nás.

N - To je Tom..můj přítel
T - Ahoj El
E - Ahoj.

Tom se zvedl z postele a šel za ní. Co chce dělát?
Ona si ho furt přihlížela a trošku se usmála, asi se jí líbí.

T - Ty sem přišla aby si s tebou Nataša hrála že?
E - Jo.
T - Tak co kdyby jsme šli odpoledne na hřiště co tu je?
E - Jooo! A budeš si se mnou tam pak hrát?
T - Klidně, tak teď jdi nachvilku pryč my si potřebujeme popovídat.

Na to mu kývla a šla pryč. Já seděla v údivu jak to umí s dětmi. Známe se rok a něco, ale vidíme se každý den. Víme o sobě všechno ale tohle je pro mně novinka.

N - Jsem nevěděla že se máš takhle k dětem.
T - No vidíš. Snad ti nevadil že jsem udělal plán na odpoledne než pojedu domů.
N - Ne nevadí

Oba jsme se na sebe usmáli, a převlíkli se do domácího. A šli jsme dolů, kde bohužel byla moje máma a seděla s babi u stolu. Pozdravila jsem babi a mámu jsem ignorovala, Tom pozdravil obě. Vzali jsme si lívance a vzali kafe co tam už bylo a sedli si k nim. Babi o nás dvou ze ví, hned jsem jí to včera řekla.
Jen máma se na nás divně koukala.

M- Vy spolu chodíte?
N - Ano. Je to čerství.

Doufala jsem že se už na nic nebude ptát, ale začala se ptát Toma..věděla že ze mne nic nedostane.

M - Tome? Čím se chceš živit po škole?
T - S bratrem a s kamarádama máme skupinu a už se o nás ví tak už to mám jasné.
M - A myslíš že ti to bude furt vydělávat dobře?
N - Proč se ho ptáš?
M - Chci vědět zda je pro tebe dobrý a postará se o tebe.
N - Tebe jako posledního by mělo zajímat zda se o mně dokáže postar. Ty jediná si to nezvládla.

Zvedla jsem se ze stolu a šla k sobě do pokoje. Tom šel hned za mnou, sedla jsem si na postel a Tom hned vedle mně. Bože udělala mi před nim takovou ostudu.

N - omlouvám se za ty její nevhodný otázky.
T - V pohodě lásko,  nic se neděje.
N - Nechápu co si o sobě myslí..dokáže hned zničit náladu.

Na to mi nic neřekl, jen mě hladil po vlasech.Do oběda jsme se buď váleli v posteli nebo pomáhali babi. Když už jsme měli jít ven s El tak jsem se převlíkla

 Když už jsme měli jít ven s El tak jsem se převlíkla

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

A nalíčila

Pak jsme houkl na El že jdeme a ta hned vyběhl ven

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.



Pak jsme houkl na El že jdeme a ta hned vyběhl ven. Mě a Toma držela za ruce a šli jsme k hřišti. Tom si pak tam s ní chvilku hrál, a já na ně koukala. Po chvilce mi volal Simon jestli nejdu ven že má noviny. Tak jsem mu řekla kde jsem a on během chvilky přišel. Zavolala jsem na Toma ať si k nám sedne, kluci si dali klasicky cígo a Tom mně držel za stehno.

N - Tak co máš za novinu?
S - Se posereš Klára a Robin mají kapavku + Klára je asi těhotná.
T - Děláš si kozy?!
S - Ne.
N - Jak to víš?
S - Jsme na vesnici zde se všechno ví, a navíc máma dělá doktorku. A ti dva tam přišli na testy.

Já tam dostala záchvat smíchu, jal věděla že něco jeden z nich chytne ale že až takhle?! + že je asi Klára těhotná?
Když jsem se uklidnila tak jsme si tam pak všichni v klidu povídali a El si hrála s nějakou holčičkou.

I umění je láska Kde žijí příběhy. Začni objevovat