Probudila jsem se v 7:00, v objetí Billa a Toma. Připadám si jako jejich plyšák, chtěla jsem se dostat z jejich sevření ale jen je to probudilo.
B - Co děláš?...
N - Chci stávat.
T- Kolik je?
N - 7
B - To se ještě spí..Ani to s nima nehnula, když jsem se aspoň posadila tak na mně kluci koukali jestli jsem blázen na oba jsem vyplázla jazyk a šla se osprchovat atd. Šla jsem zpátky do pokoje a Bill už byl vzhůru a seděl na židli čekal až bude moc jít do koupelny. Jen náš Tom spal dál. Když Bill odešel tak jsem věděla co zabere na Toma aby se brobudil. Sedla jsem si na něj hned jak to zaregistroval chytl mě za boky a koukal na mě.
T - Jestli chceš prcat tak to stačil říct.
N - Věděla jsem co na tebe zabere.Jen jsem protočila očima, on mě jen pak pohladil po tváři a začal si hrát s piercingem. Zvedla jsem se z něho, vyndala jsem plátno a přemýšlela co namalovat. Tom ke mně přišel a obejmul mně ze zádu.
N - Převlíkni se
T - Ano mami.Protočil očima a převlékl se, po chvilce přišel Bill a ptal se v kolik je odvezu domů. Odvezu je za hodinu. Ještě chvilku jsme si povídali a s Tomem jsme se domluvili v kolik zítra pro mně přijede. Hodina utekla jako voda a já je odvezla a rozloučila se s nima.
——-skipe time——
Připravovala jsem se na moje rande s Tomem připravovala jsem svůj fit a make-up
Bylo už 12:00 a přijel Tom, jen zatroubil aby dal o sobě vědět. Hned jsem sedla do auta a pozdravili se, a jeli jsme někam. Vůbec mi neřekl kam vůbec jedem. Po hodině cca jsme přijeli k nějaké restauraci. Oba jsme se šli sednout a objednali si jídlo. Oba jsme si objednali naše oblíbené špagety, s colou. Oba jsme si to užili furt jsme si povídali a smáli, poté Tom zaplatil za nás oba a šli jsme se ještě projít. Procházeli jsme se po parku, a najednou mě Tom chytl za ruku a propletl naše prsty. A já byla spokojená, ale pak jsem slyšela až moc známí hlas...Robin.R - Ale ale? S kým se tady náš blázen Tahá? Hele hochu bejt tebou od ní jdu pryč mají šílenství v rodině.
N - Nazdar Robine...co chceš?
R - Chci si promluvit o Tom co si provedla Kláře. Jsi normální?
N - Vy jste furt spolu? A už jsi byl na testech?Začal mě vraždit pohledem a šel ke mně blíž. Ale Tom si přede mně stoupl a koukal na Robina a vraždil ho pohledem.
T - Ještě na ní promluvíš a já tě zabiju.
R - Drž hubu mope.Strčil do Toma a Tom strčil silněji do Robina a začali do sebe strkat až Robin uhodil Toma. Tom se na něj podíval a dal mu pěstí začali se tam rvát. Já se je snažila odtrhnout, ale Robin mě strčil že jsem spadla na zem. To Toma nasralo a udeřil Robina tak silně že mu asi zlomil nos.
T - VIPADNI.
Robin se jen na něj podíval a šel pryč. Tom ke mne přišel a koukal zda jsem v pohodě, jal byla ok ale on? Měl natrhlí ret, a obočí a teklo mu dost krve.
T - Jsi v pohodě zlato?
N - Zlato? Vážně? Jo jsem, ale ty ne. Pojedeme k nám vyčistím ti to.Tom se na mě usmál a zvedl mně ze země, došli jsme k autu a jeli k nám. Divím se že to babi nepřijde divný že je Tom u nás často. Přijeli jsme k nám a šli dovnitř, v obýváku seděla babi a když viděla Toma tak se vylekala. Hned mu to šla ošetřit. Celou dobu jsme se drželi za ruce...bolelo ho to. Když babi skončila tak ho poslala do koupelny se umýt. Zas tu bude spát, chtěla jsem jít k sobě do pokoje ale babi mě zastavila.
Ba - Máš ráda Toma?
N - Ano.
Ba - No ale já myslím víc než ráda, všimla jsem si že tu je často. A že jste se k sobě měli a zas máte. A hlavně jak na sebe koukáte.
N - Já sama nevím babi..je mi s ním dobře, na nic nemyslím. Ale..bojím se milovat.
Ba - Miluješ umění?
N - Ano, umění je můj život.
Ba - Tak si pamatuj že i umění je láska. Tom je hodný kluk, mám ho ráda...a vím že by ti neublížil.Jen se na mě usmála a obejmula mně. Babi dokáže vždy poradit, také jsem jí objala. Po-té jsem šla do pokoje. Kde čekal na mně Tom, hned jak jsem ho viděla tak jsem ho obejmula. Je mi líto co se stalo.
N - Promiň že ses kvůli mně porval.
T - Kočko, pro tebe bych i umřel... stále tě miluju.Hleděli jsme si do očí, jsou tak nádherné. Jednou rukou jsem ho pohladila po tváři.
N - Miluju umění...ale největší umění je láska...miluju tě Tome Kaulitz.
Hned jsme spojili naše rty, oba jsme byli šťastný. Když jsme rozdělili naše rty aby jsme se nadechli zas jsme se na sebe podívali.
T - Tak jak to bude mezi náma?
N - No už nejsi single.V jeho očích byla čistá radost, obě ruce dal na moje tváře a hned mně políbil, a já spolupracovala.
ČTEŠ
I umění je láska
RomanceNataša předstoupila na jinou školu, kde je jediná holka ve třídě. Věnuje se tancování a malování. Žije s prarodiči...neměla moc přátel ale na nástup nové školy se vše změní.