Po dlouhém dni na svahu jsme se vrátili na apartmá. Já se převlíkla do tepláků a trošku velkého trička a vlasy jsem si nechala v copech. A šlo se zas dolů do hospody, strašně mě molekul záda tak jsem si je křupla. A zas to bylo nahlas.
Ge - Jinak dobrý? Páteř sis nezlomila?
N - Zatím ne ale šíleně mě bolí záda.
B - Tak až budem u nás tak tě namasíruju mám sebou nějaké ty olejíčky.
N - Děkuju, poslední dobou se to zhoršilo.Po jídle jsme šli k nám a já sundala tričko a břichem jsem si lehla na gauč a čekala až přijde Bill.
Bill si šel pro ty olejíčky do pokoje a pak šel ke mně. Sedl si mi na zadek a rozepl podprsenku aby mu nepřekážela. Dal trochu toho olejíčku na záda. Studělo to celkem, a pak mě začal masírovat. Taková úleva na zádech to byla.B - Máš strašně stuhlé záda, ale extrémně a krk to samé.
N - Vim, ani nevíš jak teď se mi ulevilo.
B - A počkej až nebudou tak stuhlé, teprve jsem začal.Kluci si v klidu koukali na telku a já si užívala Billovo masáž. Tomu klukovi to dlužím.
B - Teď křupanu páteř, protože je je stuhla tak se uvolni.
N - Jasně.Uvolnila jsem se a Bill mi křupl část zrovna která byla nejvíc bolestivá pro mně. Jak to křupl tak jsem tou bolestí a úlevou vzdychla. To se všichni na mě podívali a vyvalenýma očima. A já zrudla až na prdel.
Gu - Jsi jí ho tam šoupl ne?
B - Ne, ale mám pocit že asi její záda zažili rozkoš.
N - Ne rozkoš ale orgasmus.
S - Znám tě skoro celej život Natašo ale tenhle zvuk jsem slyšel poprvé a doufám že naposledy.Nad tím jsem jen protočila oči a zas si vychutnávala Billovo masáž. Asi po hodině skončil a zapl mi podprsenku, a utřel záda od toho oleje. Nasadila jsem si tričko, a koukla na Billa.
N - Děkuju jsi úžasnej.
B - Není zač a prosím to škrábání.
N - Máš to mít.Odhrnula jsem Billovi tričko sedla si na něj a začala ho škrábat. Chvilku se na nás díval Tom, a bylo na něm vidět že by chtěl být na jeho místě. Bill tam spokojeně ležel a užíval si to. Občas jsem si říkala zda nespí.
B - Můžeš klidně přitlačit.
S- To nechceš jednou mě škrábala záda a řekl jsem silně. Málem jsem se posral.
N - Nechci ti ublížit Bille.
T - Bill to má rád silně, jeho bys mohla škrábat kudlou a bude mu to příjemné.
B - Přesně tak.
N - Když myslíš.Svoje prsty jsem dala víc od sebe a rychle a silně jsem Billovi přijela přes záda. Čekala jsem řev ale jemu se to fakt líbilo. Tak jsem ho silněji ale fakt silně škrábala po zádech. Řekla bych že to tam bude mít týden.
N - Pojďte se kouknout na jeho záda kluci.
Kluci se zvedli z a šli se podívat, všichni vytřeštili oči.
Gu - Tohle dokážeš ze svými nehtama? Však si musela vzít vidličku ne?
N - Ne.
B - Až budeš mít přítele a ty ho budeš škrábat tak bude hotovej. A mně se už nezbavíš.Slezla jsem z Billa, bylo už 21:30 a rozhodla jsem si dát sprchu a pak zalést k sobě. Popřála jsem klukům dobrou noc a šla. Po sprše jsem si vzala pyžamo, a lehla si do postele vzala jsem si laptop a hledala jsem nějakej film. Až jsem si pustila, pach krve 4. Když začal film tak někdo klepal na dveře.
N - Dále.
T - Můžu k tobě? Bill už spí.
N - Jo můžeš.Lehl si ke mne, a položil si mě na svojí hruď a hladil mě po vlasech. Pak dal svojí ruku na mojí bradu abych jí zvedla a koukla se na něj. Jen jsme se na sebe usmívali, a pak se políbili. Já si hned na něj sedla obkročmo, a on mě chytl za zadek. Který mačkal jako antistresoví míček, kousla jsem ho do rtu abych pak mohla svůj jazyk vložit do jeho úst a my náš polibek prohloubili. Pak oddělil náš polibek, dal na stranu kousek mého trička. Pak si mi přisál na místo kde mám klíční kost. Jemně mě tam kousal, já ho jen hladila po dredech a užívala si ten moment. Po pár minutách přestal a koukl se na mě. Já se jen usmála a zas ho políbila, kdybych mohla tak si to tady s ním rozdám ale nemůžeme. Po chvilce jsem se oddálila, věděla jsem že už musíme přestat jinak zešílíme.
N - Měl bys jít je to pro nás oba lepší.
T - Máš pravdu. Dobrou.Políbil mě a odešel z mého pokoje. A já po chvilce usla.
ČTEŠ
I umění je láska
RomanceNataša předstoupila na jinou školu, kde je jediná holka ve třídě. Věnuje se tancování a malování. Žije s prarodiči...neměla moc přátel ale na nástup nové školy se vše změní.