Ráno jsem se probudila v 9:30 dneska jsem nešla do školy abych v klidu stihla se nalíčit. Zvedla jsem se šla udělat ranní hygienu a nejdřív jsem udělala pár věcí doma. Podrobila jsem Zuzku, vypustila jsem krávy do ohrady nakrmila slepice a sebrala vajíčka. To všechno mi zabralo 2 hodiny. Nakonec jsem měla čas, tak jsem se šla osprchovat a umýt si vlasy. Tam jsem strávila jednu hodinu, pak jsem sušila vlasy a vyžehlila je. Běžně si nežehlím vlasy ale dneska chci aby byli extra rovné a dlouhé. Pak jsem si vlasy upravila tak abych je měla do zádu. Dala jsem si gel a sprej na vlasy aby byli uhrazené a drželi dlouho. No kolik toho jsem tam dala tak to vydrží snad celou noc. Pak jsem se jen vzala první část kostýmu, černé uplé kalhoty a černé tričko které bylo uplé a mělo krátké rukávy a menší výstřih. A teď byl čas na líčení, je jedna hodina tak mám 5 hodin čas. Vzala jsem černou barvu a začala jsem tvořit, jdu za Tate Ladgon z American horror story. Miluju ten seriál, dala jsem si záležet ale nejvíc mi dal zabrat krk ten byl propracovanej
Po 4 hodinách jsem měla hotovo, byla jsem ráda že to mám za sebou. Teď jsem se snažila nějak tu plastovou brokovnici upevnit na pásek káhotám. Po delší době se mi to povedlo pak na mě houkl děda že už jedem. Vzala jsem si věci a pak na sebe hodili zbytek oblečení co tvořil kostým
Rozloučila jsem se s babičkou, šla jsem do auta. Po chvilce jsme byli u školy kde čekali kluci, rozloučila jsem se s dědou a šla jsem za klukama. Když mě registrovali tak jen tupě zírali.N - Tak překvápko.
B - Tak tohle je nejvíc zabitej kostým.
T - Jsi tu jediná holka co tu není polonahá...ale jsou vidět její křivky..Jak to řekl Tom tak jsem jen na něj nechápavě koukala, od té doby co je sám tak má holky na sex jen a pak čau. Je to jeho věc je to kamarád ale varovala jsem ho že na mě nic nebude zkoušet.
N - No děkuju drákulo, a ty pane vlkodlaku pokud se neuklidníš jdeš na kastraci.
Nad tím Tom protočil oči.
Kluci měli taky pěkné kostýmy, Tom měl klasicky ty svoje velké kalhoty, a pak jedno tričko co bylo roztrhané. A byl taky nalíčenej, jeho líčení opravdu připomínalo vlkodlaka. Hlavně ty žluté čočky, a dneska na hlavě neměl kšiltovku ale jen šátek nebo co to je. Ty dredy tomu taky přidávali hodněBill měl bílou košili a pak černou úplnou vestu, pak měl elegantní černé kalhoty. Ale jako každej upír měl ten svůj plášť. Měl na obličeji bílou barvu a okolo očích měl klasicky ty své stíny. Jen jeho oči byli zdobené červenými čočkami, a vlasy měl podobně uhlazené jak já. A pal měl ty uměle tesáky. Gustav vypadal fakt jak zombie, jeho kostým byl úžasnej, a Georg vypadal jako pravej pirát. Kluci dokouřili a šli jsme do velkého sálu kde byla zábava. A jak říkali kluci že skoro všechny holky tu jsou polonahé tak měli pravdu. Všechny kostýmy už působili jako jeden. Bavili jsme se s kluka když v tom najednou přišli 3 holky, byli oblečené jako ďáblice. Pomálu tam byli nahé.
( H - Holky)H - Ahojte kluci..nechtěli by jste pak jít s náma až to tu skončí?
T - Neptali jste se nás tak 10 minut zpátky? Nebo jste jiné? Protože tady má snad každá holka stejný kostým holky, kdyby jste byli originální tak by jsme šli.Jen jak to dořekl tak tam stáli s otevřenou pusou a pak uraženě odešli.
N - Dneska si žádnou slečnu nevezmeš domů?
T - Dneska ne, navíc všechny vypadají stejně. Ty si tu jediná originální.Jak jsme si povídali tak si hrál ze svým piercingem, nakonec jsme šli s klukama tancovat. Chvilku jsem tancovala s Georgem pak s Gustavem, poté si mě vzal Bill. Když skončila jedna písnička tak pustili Perfekt od Eda Sheerana. Chtěla jsem si jít sednou ale někdo mě chytl za ruku byl to Tom.
T - Zatancuješ si taky se mnou?
N - Dobře.Přitáhl si mě k sobě. Jednu ruku jsem mu položila na rameno a druhou ho chytla za ruku. Svojí ruku dal na můj pas, dívali jsme si do očí a usmívali se na sebe. Cítila jsem jak svojí ruku dává pomálu na můj bok, poté pustil mojí ruku a svojí ruku dal na druhý bok. Jen se na mě ušklíbl, a já na něj taky. Obě svoje ruce jsem měla na jeho ramenou. Viděla jsem jak většina holek mně vraždí pohledem.
T - Koukej na mě, ne na ně.
N - Tebe nevraždí pohledem.
T - Tak závidí že jsem si vybral tebe dneska.
N - Vybral mě dneska? Tome mě do postele nedostaneš.
T - Takhle jsem to nemyslel, myslel jsem že budu svojí pozornost věnovat tobě.Tohle mě potěšilo, už jsem nevnímala ostatní holky jak na mě zírají jen jsem vnímala nás dva. Najednou se ke mě naklonil a políbil mi tvář. Já se na něj usmála a protočila očima.
ČTEŠ
I umění je láska
RomanceNataša předstoupila na jinou školu, kde je jediná holka ve třídě. Věnuje se tancování a malování. Žije s prarodiči...neměla moc přátel ale na nástup nové školy se vše změní.