Zábava trval tak do 21:30 a my se s klukama rozhodli koupit chlast a pokračovat u dvojčat. Mají volnej barák, kluci toho opravdu koupili hodně. Když jsme přišli k nim tak Gustav šel něco dělat do kuchyně a Bill pustil písničky, já si jen mezitím sundala kabát a mikinu. A Tom si mě zas prohlížel, a hlavně mi koukal do výstřihu. Jen jsem nad tím protočila očima, chvilku jsem tancovala s Billem a pak přišel Gustav s jídlem a Georg s pitím, namíchal to.
T - Nezahrajeme si flašku?
N - Fakt dobrej nápad když tu jsem jako jediná holka.
Ge - Neboj nebudem ti dělat naschváli.
N - Fajn.Bill přinesl flašku položil jí na zem a my si sedli do kruhu. Zatočil s ní Bill a padlo to hned na mě.
B - Pravda nebo úkol?
N - Pravda.
B - Co jsi měla všechno s klukem?
N - No..upřímně? Jen tu kamarádskou pusu.
Gu - Cože? A neměla jsi vztah?
N - Měla, ale když jsem mu chtěla dát pusu tak mi dal jen tu kamarádskou.
B - Ani líbačka?
N - Ne.
T - A já myslel že tu nakonec nikdo nebude "nevinnej" a při tom tady máme nejvíc svatého člověka.
B - Tome..nech si ty kecy
N - To je dobrý, trošku si připadám trapně.
Gu - Nemusíš.
Dál jsme nad tím nehledali vědu a hráli dál, pili jsme dělali blbosti a tak. Když jsme měli už trošku napito tak točil Tom a padlo to na mě.N - Úkol!
T - Polib mě.
N - Jako líbat se s tebou? J-já to neumím.
T - Tak se to naučíš, hele máš na výběr buď se svlékni nebo mi dej pusu.
B - Tome..nenuť jí.
T - Hele myslím to dobře, chci aby měla aspoň za svůj život aspoň líbačku s klukem. Žádnou vědu v tom nehledej, klidně to nechám na tobě aby svůj první polibek věnovala tobě.
N - Co kdyby jsme to nechali náhodě? Zatočím s flaškou a na koho to padne tak toho políbím.
T - Fajn.Zatočila jsem s flaškou, všimla jsem si jak Tom kouká na tu flašku a snad doufá aby to padlo na něj. Ale padlo to zas na mě.
N - Asi to znamená že to ani jeden z vás nemá být.
B - Škoda.Chvilku jsme nahráli, jen jsme pili a občas tancovali. Tom a Gustav toho vypili dost. Když byla 1:00 rozhodli jsme se jít spát ale ti dva byli tak na mol že byli rádi že stáli.
B - Georg pomoc mi s Gustavem ho odnést do ložnice, Natašo ty vem Toma odnes ho do pokoje sundej mu ty čočky a pak přijď spát ke mě.
N - Jasně.Kluci vzali Gustava a táhli ho do ložnice, já vzala Toma a táhla jsem ho do pokoje. Furt mi vykládal že jsem krásná atd atd.
Došli jsme do jeho pokoje, a prosadila jsem ho na postel.N - Tome teď nech otevřené ty oči sundám ti ty čočky ano?
T - Jo.Opatrně jsem mu sundala ty čočky. Hned jak jsem to udělala tak ze sebou flákl do postele. Myslela jsem že se aspoň převlékne ale myslet znamená hovno vědět. Jen jsem šla k němu a sundavala jsem mu tričko.
T - Pusu nechceš ale sex jo?
N - Tome, s tebou o to přijít nechci a jsi v takovém stavu že by sis ani nenasadil ponožky natož kondom.Na to mi už jen zavrčel, a nechal mě abych ho svlékla do boxerek jen. Přikryla jsem ho a chtěla jsem jít pryč ale chytil mě za ruku.
T - Čekej..
Zvedl se z postele a stál přede mnou najednou vypadal jako by nic nepil.
N - No co je?
T - Ještě chci tu pusu.
Protočila jsem očima a dal pusu na tvář, furt mě ale držel.
T - Ne tuhle, ale normální.
N - Tome jsi opilej.
T - Prosím jen jednu, a měla bys vědět jaké to je.
N - Fajn, ale neumím to.
T - nevadí.Jen to dořekl chytl mě za boky a naklonil se ke mě. Chvilku jsme si dívali do očí, a pak spojil naše rty. Začala jsem dělat stejné pohyby jako on. Bylo to jednoduché, jemně mě kousl do rtu. To mě donutilo otevřít rty a do mé pusy vložil jazyk. Naše jazyky se propletli jako dva hadi. Když jsem se odpojili aby jsme se nadechli tak jsme se dívali na sebe.
T - Na začátek dobrý.
N - Děkuju, a běž spát.
T - jo jdu dobrou.Ještě mi věnoval jemný polibek a já šla k Billovi, který už byl převlečen do pyžama.
B - Tady máš moje tričko a jedny kraťasi , chceš pomoc to odlíčit?
N - Ano prosím.Šli jsme do koupelny kde mi pomohl to odlíčit.
B - Co si dělala tak dlouho u Toma?
N - Svlékla jsem ho do boxerek protože byl v takovém stavu že byl rád kdyby si nasadil ponožku. No než jsem šla za tebou tak chtěl abych ho políbila abych věděla jaké to je. Tak mi věnoval moje první líbání.
B - Se z něho poseru..
N - Neřeš to, je to jen pusa.
B - Takže kdybych tě tady já teď políbil tak nad tím mávneš rukou?
N - Chceš tu pusu?
B - Jako klidně ale až tě odlíčíme.Odlíčila jsem se a pak Bill odešel abych se v klidu převlíkla. Dala jsem si vlasy do drdolu a šla za Billem který ležel a koukal do mobilu. Bez těch stínu na očích je podobnej dost Tomovi.
N - Chceš tu pusu teda?
B - Počkej Tys to nemyslela jako vtip?
N - Ne.
B - Tak proč ne.S Billem jsme si dali pusu ale nebylo to jak s Tomem, s Tomem jsem to prociťovala jinak.
B - kdo je lepší?
N - Líbáte stejně.
B - Fakt?
N - Jo, no jdu spát tak dobrou.
B - dobrou.Po chvilce jsem usnula.
ČTEŠ
I umění je láska
Roman d'amourNataša předstoupila na jinou školu, kde je jediná holka ve třídě. Věnuje se tancování a malování. Žije s prarodiči...neměla moc přátel ale na nástup nové školy se vše změní.