65

238 15 2
                                    

S Tomem jsme přišli do třídy v ruku ruce, celá třída vykulila oči. Jen jsem se na ně podívala s úšklebkem.

N - Co koukáte jako by vám uletěli včely?
P - Vy to spolu pečete teda?
N - Jo.
D - Jako přejem, a já teda čekal s kterým se dáš dohromady.
T - Díky, no já občas slyšel ty vaše rozhovory.

Nad tím jsme si všichni zasmáli a šli jsme si sednou na svá místa. Tom a Bill za mnou a já před nima. Měli jsme ještě nějakej čas než zazvoní, ale přišla moje učitelka na tanec. Která mi dává vždy za úkol se naučit různý styl a pak jí ho předvést. Je to fajn učitelka mám jí ráda.

U - Ahoj Natašo, dneska jdu ze školy dřív tak bych. Tak si to vylosuješ.

Podala mi misku kde byli papírky, asi fakt pospíchá nebo si ze mne zas dělá prdel. Začala jsem hmatat v misce plných papírku, všichni na mně koukali. Připadala jsem si jako bych vytahovala čísla v loterii. Vytáhla jsem jeden papírek, koukla jsem se na něj...jen jsem vykulila oči. TWERK?! Líbí se mi ten tanec, ale to neee. Nebudu to furt trénovat před klukama, a pak vystupovat před učitelkou a některými žákama.

U - Tak?
N -...twerk..

Pomálu jsem šeptala, jen jsem se blbě usmívala a byla jsem rudá až na prdel. Asi mně neslyšela tak mi vzala papírek a koukla se na něj.

U - Twerk máš jo? Tak to se budu těšit. Hlavně nezrudni.
N - Děkuju moc.

Řekla jsem s ironicky, učitelka se na mě vyplázla jazyk a šla pryč. Je tu druhým rokem je fakt skvělá je ode mně asi 16 let. Takže když mě učí tak děláme hrozný blbosti.
Poté jsem se podívala na kluky a ty se debilně usmívali

Poté jsem se podívala na kluky a ty se debilně usmívali

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.



N - Nečumte.
B - A ty zas nerudni, máš už rudý i uši.

Jen jsem si tvář schovala do dlaní a dělala že tam nejsem. Po chvilce zazvonilo a přišel učitel..první hodinu máme historii umění. Normálně jsme si stoupli a když jsme si měli sedat tak mně rychle Tom plácl přes zadek. Jen jsem se na něj otočila s pohledem jestli je malej. Ten se jen furt debilně usmíval, dneska to bylo dlouhé..málem jsem usnula. Tom tam spal a Bill mi pletl copánky, svojí lavici mám hrozně blízko k jejich a navíc mám dlouhé vlasy takže ty vlasy mohu hodin za sebe a mají je po celé lavici. Nakonec mi upletl dva copánky které končilo pod u zadku.

 Nakonec mi upletl dva copánky které končilo pod u zadku

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.




Když konečně zazvonilo, tak jsme si všichni odpočinuli. Měla jsem hlad tak jsem šla do bufetu, koupila jsem si skitles a sušenku. Při cestě zpátky mně zastavila nějaká holka. Myslím že se jmenuje Mishel idk.

M - Čau.
N -Čau? Co potřebuješ?
M - Chci si promluvit o Tomovi.
N - Jaaaj ty budeš určitě ta holka co je do něj zakoukaná a teď nedokáže snést pomyšlení že si vybral mně a ne tebe když jste v životě neprohodili slovo že?
M - My se spolu bavili, navíc nám občas s Billem pozovali na focení.
N - No hezký a co já s tím? Málem se z toho posrat?
M - Ne, ale dej ruce pryč od Toma.

Začala na mně vyjíždět, vážně si nechám srát na hlavu od nějaké druhačky? Ta upadla na hlavu.

N - Ještě jednou na mně zvýšíš hlas, tak ti zlámu ty tvoje ruce tak že už v životě nebudeš držet foťák a natož ho používat. Ještě jednou se na mě podíváš nebo promluvíš tak zažiješ peklo. Nebudeš mi rozkazovat, kdo tu bude rozkazovat jsem já a teď říkám vystřel než ti jednu cáknu.

Byla posraná až za uši, fakt si myslela že se z ní poseru? Jen kývla hlavou a rychle šla k sobě do třídy. Celou dobu to pozorovali nějaké prvačky, které mě ráno vraždili pohledem když viděl mně a Toma. Teď tu stojí připosrané, jen jsem se na ně koukla sjela je očima a šla zpátky do třídy. Nikomu nic jsem neřekla, stejně se to tu roznese.

I umění je láska Kde žijí příběhy. Začni objevovat