12

331 16 0
                                    

N - Já ti kurva věřila!

Klára se na mě jen podívala a řekla to co mě položilo.

K - Už se nedivím že tě máma nechala!
N - drž hubu! Drž hubu! DRŽ HUBU!!
S - Kláro vypadni! Hned!

Klára se sebrala a odešla, kluci na mě koukali zničeně já se rozbrečela a běžela jsem do pokoje. Plakala jsem jako malé dítě, její slova bolela. Bolela její zrada, já jí věřila. Jak pak můžu věřit dalším lidem? Když mě opustila matka...je to člověk kterému věříte od prvního momentu co jste tady na světě.
Seděla jsem na postele obličej jsem měla schovanej v dlaních, a jen jsem brečela. Někdo přišel do pokoje, ale neřešila jsem to, byli to kluci.

S - Je mi to líto..

Přisedl si ke mně Simon a hladil mě po vlasech, podívala jsem se na něj. Měla jsem černo okolo očí, a z nosu mi furt teklo trochu krve.
Georg  vzal kapesník a otřel mi krev, šel ke mně Tom sedl si vedle mě a jednu ruku dal kolem mého ramene a přitáhl si mě k sobě. Druhou rukou mně držel za ruku, Bill mi přinesl vodu abych se trošku uklidnila.

T - Neplač už..ser na ní..je to pinda.
Gu - Máš tu nás, a my jsme praví kamarádi na rozdíl od ní.
N - Děkuju vám.
S - Teď by se ti měla vyhejbat co?
N - Jo..bych ji spravila ten její ciferník aby se Robinovi víc líbila...a měl by si zajít na testy.

Tomu jsme si zasmáli, bylo mi s nima lépe uklidnili mě. Chvilku jsme tam seděli a pak šli do obýváku se koukat na film. Seděla jsem vedle Toma a Georga, blbě se mi tam sedělo. Furt jsem se vrtěla.

T - Chceš si lehnout?
N - Jo ale kam?
T - Můžeš si položit svojí hlavu na můj klín.
N - Ale vedle mě je Georg a nebudu po něm taky ležet s nohama.
Ge - Mě to nevadí.

Jen jsem se na Georg koukla ten se usmál a já mu dala přátelskou pusu na tvář jako poděkování. Lehla jsem si Tomovi do klína a nohy jsem si položila na Georg. A dívala jsem se na film, nějak mi začali padat víčka a po chvilce jsem usla.

Tomův pohled
Nataša mi ležela hlavou na klíně, a já jí po chvilce hladil po rameni. Najednou Simon na mě strčil a ukázal na ní. Koukl jsem se a ona spokojeně spala, a to je teprve 16:15. Nechal jsem jí spát a dál jsem se díval na film, když skončil film tak se Simon rozhodl jít zavřít slepice a ještě něco. Vzal sebou kluky aby jim to ukázal a já tam zůstal ze spící Natašou. Je roztomilá jak spí..je hezká to ano a je jiná než ostatní holky. Ale je to kamarádka...ale poslední dobou to trošku cítím jinak. No snad to bude jen menší přelud, nic mezi námi není. Jen jsme se jednou líbali. Byl jsem opilej to ano ale pamatuju si to. Ano určitě taky, ale asi si myslí že si to nepamatuju proto to se mnou ještě nerozebrala. Z mého přemýšlení mně vyrušila Nataša která se probudila.

N - ..kde jsou ostatní?
Řekla celkem rozespale.
T - Simon jim ukázal jak mají zabírat slepice nebo co, a pak půjde domů.
N - Dobrě, zítra se stává v 7:00.
T - Si děláš srandu?
N - Ne, musí se vypustit slepice, krávy, nakrmit, vybrat vajíčka. Vyndat sýry pak je zabalit a udělat nové, a pak podojit krávy.
T - Bože...toho je.
N - Je toho víc ale to zvládnu sama nebo se Simonem.
T - Dobře, hele kdyby jsme měli jeden den volnější nešlo by se do klubu? S klukama by jsme se domluvili kdo by nepil aby jsme se dostali domů.
N - Promyslím si to, jdu uvařit něco k večeři.
T - Jasně.

I umění je láska Kde žijí příběhy. Začni objevovat