59

258 16 5
                                    

Přijeli jsme ke mně domů, kluci šli se mnou do pokoje. Byla jsem úplně v prdeli..a furt mě to tam dole bolelo.

B - Už tě to nebolí?
N - Furt to bolí...
Ge - A..nenatrhltě?

Jak to řekl Georg hned jsem mířila do koupelny, ano udělal to. Byla tam krev, začala jsem brečet. Šla jsem zpátky ke klukům, ještě před pokojem jsem si utřeli slzy a vešla do pokoje.

B - Tak?

Jen jsem mlčela a koukala do země, a stála.
Přišel ke mě Tom a obejmul mně, a já jeho taky. A zpustilo se mi slzy...a zas se klepat.

B - Natašo? Že tě..
N - Jo...
T - Vezmu tě ke gynekologovi aby se ti na to podíval...pokud se na to cítíš.
N - Musím..hrozně to bolí..kluci zůstaňte tady..
Gu - Dobře.

Kluci mě objali, Tom si vzal Gustavovo klíče od auta a jeli jsme. Tom mě držel za ruku, byla jsem za něj ráda. Že tu teď je.
Dojeli jsme k mé gynekoložce, a šli jsme do čekárny. Po chvilce si pro mně přišla sestřička, a Tom čekal v čekárně.

G- Ahoj Natašo, copak se stalo? Na vyšetření máš přijít za měsíc.
N - Dobrý den...no mám problém...jsem trošku natrhnutá a bolí to.
G - Tys...byla znásilněná?

Nedokázala jsem říct co se stalo...bála jsem se. Musela jsem zalhat.

N - Ne, přítel je trošku víc obdařenej a my něco zkoušeli a trošku drsněji..
G - Dobře tak si odlož a kouknem se na to.

Udělala jsem co po mně chtěla, ani jsem nevnímala co dělala. Jen jsem myslela nad tím co budu dělat. Když bylo po vyšetření tak jsem se oblékla. A řekla že za týden mám zas přijít a dávat si pozor.
Hned jak jsem vyšla do čekárny tak mě Tom obejmul.

T - Tak co?
N - No ptali se jestli mě znásilnili...já lhala řekla jsem že jsme zkoušeli něco nového a že jsi byl tvrdší...
T - Kočí...ty ses bála že?
N - Ano...budeš dneska spát u nás?...nechci být sama.
T - Budu, ale asi zůstane Bill víš jakej je, bude chtít být u tebe.
N - Klidně...jen nechci být sama.

Tom mě držel a dal mi pusu do vlasů. Cítila jsem se bezpečně, chytl mě za ruku a šli jsme k autu a jeli domů.
Přijeli jsme domů a kluci kecali s babičkou, nic jí neříkali. Řekla jsem jí že tu budou spát dvojčata, nevadilo jí to. Jen Georg a Gustav museli už domů. Rozloučili jsme se prý zítra přijedou.
S klukama jsme šli ke mě do pokoje, sedla jsem si na postel a koukala na zem.

T - Budu spát na zemi.
N - Ne...ta postel je dost velká, vejdeme se sem všichni.
T - Dobře.
B - Zlato..objednám mekáč a pustíme film aby ti bylo líp.

Jen jsem na to kývla a nic neřekla. Tom vybral nějakou komedii, Bill objednal jídlo. Tom si mne vzal k sobě zádama jsem ležela na jeho hruď. Bill se pak na nás koukal, a měl zvláštní úsměv na tváři.

T - BILLE! Ne!
N - Co?

Bill na nás skočil, nebyl tak těžkej ale Tom jen na něj koukal jako na debila.

T - Dítě.
B - Mope.

Tomu jsem se začala smát, ti dva jsou fakt komedianti . V klidu jsme koukali na film. Pak Billovi zavolali že tu jsou tak šel pro jídlo. Když přišel s tím jídle, zas toho objednal hromadu + zmrzlina.

N - Bille? Kolik si toho objednal? Však na to budem potřebovat celou noc.
B - No máme, pojďte si dát zmrzlinu než rozteče.

Nechápu jak jsme to mohli smile všechno 60 neget 6 hambančů a několik hranolek a zmrzlina. Nechápu. Okolo půlnoci jsme se rozhodli jít spát. Klukům jsem dala oblečení co měli u mně. A já šla do koupelny se převléct a udělat to co vždy.
Kluci mezitím připravili postel na spaní. Lehla jsem se doprostřed, k Tomovi zády a hned si mě k sobě přitáhl...je to jako dřív. Jen s náma ležel Bill. Ten se taky ke mě víc lehl a chytl mě za ruce. Oba mi dali pusu na tváři všichni jsme usnuli.

Věnováno pro Natku🫶🏻 🤍

Ale i vám děkuju za vaší podporu🤍🤍🤍

I umění je láska Kde žijí příběhy. Začni objevovat