19

311 15 10
                                    

Probudila jsem se v 7:00 v Tomově objetí. Furt mě boleli ty modřiny, stala jsem z postele a šla se převlíct

 Furt mě boleli ty modřiny, stala jsem z postele a šla se převlíct

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.





A rovnou jsem se nalíčila

Vrátila jsem se do pokoje a Tom už byl taky převlečenej

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.



Vrátila jsem se do pokoje a Tom už byl taky převlečenej.

T - Tak já půjdu do auta a ty skoč pro Billa že jedem pro ty tvoje věci.
N - Jojo...

Byla jsem trošku smutná že utíkám z domova abych se schovávala. Tom ke mě přišel a obejmul mně. Ale opatrně, furt mě bolelo celé tělo. Když mě pustil šel do auta a já za Billem, ten byl už taky připravenej. Jen mně viděl u dveří a zvedl se z postele a šli jsme k autu. Seděla jsem vzádu, a připravila jsem se na to že se zas budu hádat s tím debilem. Ale nestáhne na mně ruku když tam budou kluci. Přijeli jsme k nám a mně se stáhl žaludek, jen jsem se nadechla a vydechla a šli jsme.  Otevřeli jsme dveře a hned vběhl strejda ke dveřím.

St - Kde jako kurva jsi byla?! Co si o sobě myslíš?!
N - Nemluv na mě! Sem se vrátím až vypadneš, teď jsi jdu pro věci.
St - No to ne! Zůstaneš tady aby si pomáhala!
N - Víš co drž HUBU!

Už se napřahoval ale Bill mu chytl ruku.

B - Ještě jednou zvedneš na ní ruku a budeš litovat toho že jsi se vůbec narodil.

Pustil mu ruku, a koukal na něj jak na vraha. Tom si mně k sobě přitáhl a šli jsme do pokoje, odemkla jsem ho a hned jsem si vzala tašku a naházela všechny věci. Pak jsem měla ještě jeden batoh. Když jsem měla všechny věci tak  jsem vzala papír a napsala babičce že tu nebudu dokud tu bude strejda že jsem u kluků. Odnesla jsem jí to do ložnice, zamkla jsem pokoj a s klukama jsme šli. Strejda pozoroval každý náš pohyb, já ho tak nenávidím. Tom ho vraždil pohledem. Kdyby mohl tak by ho zbil, jen jsme ještě podívala na svůj domov který teď nebyl pro mně bezpečný. Ukápla mi slza, Tom mi jí hned utřel. Jen jsem se na něj usmála a nasedli jsme do auta a jeli domů. Celou cestu jsem mlčela, jen jsem koukala z okna. Když jsme přijeli domů tak mi kluci pomohli s taškami.

B - Natašo budeš spát se mnou v pokoji?
N - Jo klidně.

Bill se na mně usmál a já na něj taky, ale Tom se na mně taky usmál ale ne tolik jako Bill. Vadí mu že s ním nebudu spát v pokoji? Nebo co mu je?
Odnesli jsme věci k Billovi, pustila jsem písničky a začala jsem malovat. Kluci mě nechali nachvilku samotnou.

( budu sem dávat svoje obrázky abych nehledali na pinterestu xD )

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.



( budu sem dávat svoje obrázky abych nehledali na pinterestu xD )

Po hodině a půl za mnou přišel Bill, sedl si ke mně a svojí ruku dal na moje rameno a přitáhl si mně k sobě.

B - Máš talent zlato, nenakreslíš někdy mě?
N - Děkuju, no portréty někoho moc nedělám ale můžem zkusit.
B - A co to má znamenat ten obrázek?
N - Že je ta holka bezmocná, že neví co dělat...
B - všechno bude v pořádku slubuju.

Pohladil mě po ruce, a dal pusu na čelo. A začal najednou zpívat

B- Auf der Spitze des Daches
Die Luft ist so kalt und so ruhig
Ich sage deinen Namen in die Stile hinein
Du kannst es jetzt nicht hören

Die Augen der Stadt
Zählen die Tränen die herabfallen
Jede von ihn ein Versprechen
Das du niemals fandest

Ich schrei in die Nacht für dich
Mach es nicht wahr Spring Nicht
Die Lichter werden dich nicht durchleiten
Sie täuschen dich Spring Nicht

( to je don't jump v němčině)

N - Krásném zpíváš, to je o tobě?
B - Ne o Tomovi..víš chtěl spáchat sebevraždu ale oba jsme si slíbili že neopustíme toho druhého.
N - Tom? Však je to...
B - Celkem veselej kluk? Je ale taky má své problémy.

Na to jsem mu nic neřekla a jen jsem se opírala o jeho hruď a zkoušela nevnímat tu bolest

I umění je láska Kde žijí příběhy. Začni objevovat