KESİT

6.3K 297 41
                                    

Korkuyordum. Bu psikopat yüzünden korkudan öleceğim için çok korkuyordum.

Üzerime aniden döktüğü soğuk suyla bedenime binlerce iğnenin saplanışını ve geri çıkışını hissettim. Çenem zangır, zangır titriyor, yalvaran gözlerle karşımdaki psikopata bakıyordum.

Bu yaptığı işkenceler yetmezmiş gibi sadistçe gülüyordu. Daha sonra ise gözleri ıslanmış saçlarıma kaydı. Gülen yüzü bir anda düz bir hâl alınca aniden komodinin üzerinde duran makası alıp saçlarımı bir çırpıda kesti.

Saçlarımı kesti...

Bu zamana kadar kıyamadığım saçlarımı hiç acımadan sanki bir kağıtmış gibi kesmişti.

"Neden?" Dedim ağlamaktan titreyen sesimle. "Neden yaptın bunu? Ne hata yaptım ki ben sana?"

"Senin yaptığın tek hata yaşamak! Sen yaşamayı zerre haketmiyorsun Aden!"

Kemerine sıkıştırdığı silahı çıkartıp namlusunu alnıma doğrulttu. İşte o an kalbim korkuyla düzensiz atmaya başlamıştı.

Ölmek istemiyordum...

"Keşke..." dedi acı çeken sesiyle. Bir anda değişen surat ifadesiyle anlamsızca ona baktım. "Keşke onun yerine sen ölseydin!" Aniden patlayan silahla etrafa sıçrayan kan ve yayılan kokuyla şah damarımın atmadığını hissediyordum.

Ölmüş müydüm? Yoksa her şey bir rüyadan mı ibaretti?

NOT: YARIN SAAT 7, 8 GİBİ BÖLÜM GELECEKTİR. SİZİ SEVİYOREEEMM MUAHH 😻

Perdenin Ardındaki Yüzler Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin