KESİT

5.3K 267 48
                                    

"Seni çok seviyorum." Ediz'in zifiri siyahları maviliklerimdeydi.

"Bende seni..." Dedim yutkunarak. Masanın üzerindeki elimle elini tutu "Seviyorum." Diye mırıldandım.

"İyiki, iyiki hayatıma girmişsin." Ağzımdaki kuruluğu gidermek adına masada duran meyve suyundan birkaç yudum içtim. Benimle beraber Ediz'de içtiğinde gülümsemeden edememiştim.

Az sonra Ediz'in alnında oluşan boncuk, boncuk terlerle kaşlarımı çattım.

"Ediz iyi misin?" Sık nefesleriyle korkum iyice arttığında, hızla masadan kalkıp Ediz'in olduğu tarafa geçtim. "Ediz?"

"Meyve suyuna bir şey..." devamını getiremeden öksürdüğünde ağzından çıkan köpükler korkuyla dudaklarımı kapamama sebep oldu.

"Yardım... yardım edin!" Kafedeki insanlar telaşla Ediz'e doğru gelip yardım etmeye çalıştılar. "Ne oluyor?"

"Korkma..." Dedi Ediz, çaresizce. Bana her ne kadar 'korkma' desede yüzü aksini söylüyordu.

Ben telaşla ne yapacağımı düşünürken bir anda telefonumun titremesiyle bakışlarımı elimdeki telefona çevirdim. Lakin o an gelen mesaj daha fazla korkmama sebep oldu.

ÖZEL NUMARA: Seç güzelim. Ya oradan çıktıktan sonra benimle gelirsin, bende panzehiri sevgili sevgiline veririm. Ya da can çekişerek ölür!

《》《》《》

Selamlar, nasılsınız?

Ulan, ben aslında bugün 16. Bölümü yayımlayacaktım ama yeğenim, ben daha bölümü bitirmeden yanlışlıkla paylaşmış. Bende bölümü iptal edeyim falan derken komple silindi.

Özür dilerim. Bende kesit bölümü atmak istemezdim ama yeğenim sağ olsun...

Her neyse, söz veriyorum yarın bölümünü atacağım.

Özel numaranın hikayede adının geçmesini çok istediniz bende kıramadım sizi jqkaqaash

Her neyse, sizi seviyorum 🦋

Perdenin Ardındaki Yüzler Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin