Mindenki a szerelmet csúfolja, gúnyolja, s hibáztatja, mikor aki elkezdi elregélni a történtet, a mese megalkotója, a betűk mögött ülő valaki nem más, mint a vágy.
Ismerős zajok töltötték be a szobát, kizavarva annak csöndjét. Nem volt teljesen idegen, miért is lett volna? A szagokat sem tudtam volna beazonosítatlannak hívni. Mindet érzékeltem már.
Érzékelés... Hallás, szaglás, látás... A bőrömön az izzadságcseppek tudták csak jobban bizonyítani azt, hogy az embert mennyi módon össze lehetne zavarni, ha csupán az egyiket elvennék tőlünk. Ám most egyszerre tapasztaltam mindet.
A hideg rázott, mégis a saját testnedvemben fetrengtem. Ajkaim és a torkom kiszáradtak annak ellenére, hogy a nyálam oldalra folyt, többség pedig az államon megállt, vagy lecsöppent.
Remegtem az alkarjaimon támaszkodva, az egész testem lüktetett, s vele együtt a hangom is csatlakozott a vonaglásba. Teljességgel pulzáltam, s már-már fulladtam attól, hogy a levegőért kapkodok. A térdeim pedig kezdték feladni, amikor ismét végigfutott a gerincem mentén az a rettentő jó érzés, ami a rabjává tett.
A csípőmről a kezek lecsúsztak, a forróság ott egy pillanatra megszűnt, s a hűs levegő ezer tűt szúrt a helyére. Mégis segítségemre sietve a hasamnál fonta össze ismét férfias mancsait, s úgy tartott meg, miközben még mindig kíméletlenül bánt velem. Kegyetlen volt, viszont én így éreztem magam a legjobban. Hajszoltam az örömöt, amit ő adott nekem, amit a testünk tánca hozott világra.
- Nhg... Nem bíromh – nyöszörögtem, s a fejemet lehajtva homlokommal a párnát érintettem.
Ekkor ő előrébb hajolt, én pedig jóval mélyebben éreztem magamban, pedig ez idő alatt nem is mozgott. Izmos mellkasa, égnek meredt mellbimbói a hátamat érintették, a férfi pedig közvetlen a fülem mellett kezdett mély, csibész hangján beszélni hozzám.
- Fordulj meg, Szépség – dörmögte, mire szakadozva engedtem ki a levegőt ajkaim közül, s megvártam, amíg ő arrébb lépdel, közben kihúzza a tagját belőlem egy űrt maga után hagyva engedi, hogy azt tegyem, amire kér.
Én pedig meg is tettem. Szépen a hátamra fordultam, bár eléggé fájt, s a karjaim is remegtek, amikor segítségül hívtam őket. De ezt akartam. Látni akartam. Gyönyörködni benne, s tudtam, hogy sokkal jobb lesz, ha a végén egyenest a szemibe nézhetek.
- Íh... Így jóh? – nyeltem egy nagyot, mire elkuncogta magát.
- Húzd fel a lábaidat és tedd is szét őket. Másképp nem férek hozzád – mondta, s még is éreztem, amint forró mancsával a combom hátsó részére simít. Beharaptam az ajkaimat, s tettem, amit mondott, hiszen ő sokkal tapasztaltabb volt, mint én. – Jól van... – paskolta meg egy kicsit az előbb érintett területet, miközben néhány csontos ujját ismét feldugta, amit csak egy kelletlen nyöszörgéssel díjaztam. – Baszki, mindenhogy csodás vagy. De sokkal jobban szeretem, ha a farkam miatt könyörögsz és nyögsz. Kibaszott izgató vagy... Szépség – mászott felém, míg én csak félig-meddig önkívületi állapotban pillantottam fel. Hosszabb, sötét hullámos tincsei takarták az arcát.
Tudtam, hogy csak pár lökésre vagyok attól, hogy elmenjek. Vöröslő, mennyei áldásért rimánkodó péniszem sem tanúskodott másról. Ám előtte mindenképp látni akartam őt.
- Vh... Várj! – szóltam rá, mielőtt ismét behatolt volna, ő pedig felettem támaszkodva minden mozgását abbahagyta, s türelmesen figyelte, hogy mi lesz a következő lépésem. – Ah... Az arcod – mondtam hevesen nyelve a nyálamat. – Látni akarom – értem forró, izzadt arcához először csak egyik mancsommal, ezért láthattam, hogy féloldalasan, csibészen elmosolyodik.
YOU ARE READING
shameless | jikook
Fanfiction,,- Vagy te csókolod meg, vagy én fogom! - nevetett jókedvűen Youngho, én pedig bármennyire szerettem volna az erőset és a nagyfiút mutatni, nem ment. Kicsit összébb húztam magam. Ez a hely egyáltalán nem volt biztonságos és a társaság sem tűnt anny...