10 Eylül
Hayat önüne konulmuş bir piyanodur. Sen doğduğun andan beri senin onu çalmanı ve kendi müziğini oluşturmanı bekler durur.
(10 Eylül, Büyük Konser Günü)
"Günaydınm! Bugünün bombalarınal hazrı misınız?"
Sabırsız ve stresli bir halde yazdığım günün ilk paylaşımını geriye dönüp yeni baştan yazmam gerekti. Bir yandan da dudağımı ısırıyordum. Bu benim stresle başa çıkmaya çalışma şeklimdi: kendi canımı yakmak.
Kanao ile yemek masasının başında oturmuş o kahvaltısını yapıp çizgi film izlerken ben ise sadece kahve içiyor ve stresimi vücudumun her bir noktasında hissediyordum. Bugün o gündü. Giyuu'nun hayatının ilk konserine çıkacağı gün... Mesaj kutum dün geceden beri sadece ve sadece Giyuu Tomioka'yı merak eden hayranlarının sorularıyla dolmuştu. Tüm bu mesajların değindiği bambaşka bir nokta daha vardı. Beni korkutan, beni çok daha büyük bir strese sokan, hiç aklıma gelmemiş bir nokta...
"Mor Tokalı Kız, sence de son zamanlarda biraz garip davranmıyor musun? Bu zamana kadar herkesin haberini ilk kez senden okuduk fakat Giyuu Tomioka'nın haberini saçma sapan küçük çaplı sayfalardan duyuyoruz. Sen neden yazmıyorsun?
Şirketi sana bunun için ödeme filan mı yapıyor?""MTK, neden Giyuu hakkında neredeyse hiç haber girmiyorsun? Kayıp kız kardeşi falan mısın? Şaka tabii..."
"Selam Mor Tokalı Kız! Bugün Giyuu'nun konseri var, bütün sayfalar onun haberleriyle yıkılıyor! Hem de ne yıkılma! Senin tek bir haber bile yapmaman bir tek bana mı garip geliyor? Yoksa Giyuu senin arkadaşın mı? Öyleyse ona onu sevdiğimi söyle, lütfeeen!"
"Nedir bu GİYUU TOMİOKA AYRICALIĞI? Diğerleri ünlü de
o değil mi?""Merhaba, günaydın, bir sorum var. Giyuu'nun haberlerini
yapmamanın bir sebebi var mı dünyanın en tatlı magazin yazarı? Akrabalık filan mi var? Haha. Öyleyse ne gülerim...""Giyuu Tomioka haberi nerede? Şaka filan mı? Bugün büyük konseri var ve bugün de tek bir haber bile girmemişsin. Sen iyi misin MTK? Platonik aşk mi yaşıyorsun acaba kendisiyle?
Hepimiz gibi!"Mesajlar böylece akıp giderken stresten yorgun düştüğümü hissettim. Kanao çizgi filmine odaklanmışken yanından kalkıp Amerikan mutfağımın önündeki koltuğa kendimi attım. Gözlerimi tavana diktim ve dışarıda yağmurun sesiyle kendime gelmeye çalıştım.
- Yapmak zorundasın, Shinobu...
- Biliyorum İç Ses, yapmak zorundayım.Telefonumu elime aldım ve Mor Tokalı Kız sayfasına girip yepyeni bir haber girmeye başladım. Onun hakkında yazmak zorundaydım, bugünün konusu oydu. Eğer bugünü de onun hakkında yazmadan geçirirsem herkesin şüphesini çekecektim. Giyuu'nun bile... Mor Tokalı Kız'ın haberini yapmadığı tek ünlü: Giyuu Tomioka! Diğer magazin sayfalarının bile bu konuyu yazacağına emindim. Bir anda tüm ışıklar bana dönecekti, herkes neden Giyuu hakkında haber yazmadığımı sorgulayacaktı.
Bunun bana yaratacağı hiçbir sorun umurumda bile değildi. Umursadığım tek şey bir gün gerçekler ortaya çıkarsa Giyuu'nun incinecek olan duygularıydı, başka hiçbir şey umurumda değildi.
"Merhaba Japonya! Bugün sayfamızın yıldızı son dönemin
parlayan yıldızı Giyuu Tomioka! Bugün saat 20.00'de Volkswagen Arena'da izleyici kapasitesinin dolması öngörülen konseri günlerdir konuşuluyor. Genç müzisyenin hayranları sabahın
erken saatlerinden itibaren Volkswagen Arena'ya akın ederken müzisyenin konser öncesi sosyal medya besaplarından herhangi bir paylaşım yapmaması dikkat çekti. Güzeller güzeli sevgilisi Lola Sasaki'nin konsere katılıp katılmayacağı merak konusu olurken yakın kaynaklarımdan öğrendiğime göre Lola Sasaki Giyuu Tomioka'yı desteklemek için orada olacak. Kendisine iyi şanslar diliyorum. Kaynaklarım size
konser hakkında tüm haberleri sunabilmem için bu gece aranızda olacak."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
No 26 ~GİYUSHİNO~
FanfictionSen bırak tutunmayı, dünya bizi sarmalar. Kendimi yaşamaya değer görmediğim her şey benim bu hayattaki esaretimdir. Shinobu çocukluk döneminde babasından şiddet görmüş, annesi tarafından terk edilmiş ve sonrasında yurtta büyütülmüştür. Geçmiş travma...