Bir kaç gün sonra
Tam 20 gün olmuştu. Sevgili olmamızın üstünden 20 gün geçmişti. Ama dayanılacak gibi hiç değildi. Kıskançlığım bazen öyle bir seviyeye geliyordu ki Nora'yı öldürmek istiyordum. Şuan ise birlikte oturmuştuk. Bir omzuna kafamı koydum.
Gözleri bana dönünce hiç o tarafa bakmadım. O ise ellerimizi kenetlemişti. Kalbim çok fazla hızlanmıştı. Ama olmamalıydı. Bizden olmazdı, olmayacaktı.
"Alıştın bana herhalde?"
Ses vermedim. Susmanın daha doğru olduğunu düşündüm. Ama hemen konuya girmek ve rahatlamak istiyordum.
"Ayrılalım."
Sesimi çok zor bularak söylemiştim tüm bu kelimeleri. O ise hemen bana bakmıştı. Gözlerim ona döndü. Kaşları çatılı şekilde bana bakıyordu.
"Ne?"
"Duydun, niye şaşırdın?"
"Felix, ne alaka? Neden ayrılıyoruz?"
Kafamı kaldırıp ayağa kalktım.
"Bence ayrılmamak için bir sebebimiz yok."
"Birbirimizi seviyoruz?"
"Evet, ben seni sevdim ama sen beni hiç sevmedin. Kendini kandırma tamam mı?"
Hemen ayağa kalkıp belime sarıldı.
"Hayır istemiyorum, ayrılmayalım. Olmaz."
"Hyunjin, hiçbir şeyin sebebini sormadan beni anla ve arkamı bırak."
Kolları arasından çıkmaya çalışsam da izin vermedi.
"Böylece bir yere gidemezsin."
Çırpınmayı bırakıp ona döndüm. Gözlerinde en ufak bir samimiyet yoktu, ufak bir duygu, ufak bir samimiyet görmek için Tanrı'ya yalvarmaya başlasam da galiba beni sevmiyordu. Bu yüzden bana o samimi bakışı göstermedi. Derin bir iç çektim ve sızlayan kalbimin üstüne elimi koydum.
Bir akşam üzeri nefesimi bana kazandıran adam şuan nefesimi kesiyordu. Merak ediyordum, bu yaptıklarım doğru muydu? Onu seviyor muydum yoksa ufak bir hayranlık mıydı? Ya da onun bir kurtarıcı olduğunu mu düşündüm?
Sessizliğimi korurken bir gözünden yaş düştü. Ama o samimiyet yoktu. Göremedim, çünkü beni kullandığı açtıktı. Gözlerindeki nefreti hissettim. O beni şimdiden silip bir kenara atmıştı. Ama ben atamamıştım. Ne olurdu bir kere sevinsem? Ya da sevilsem.
Bu duyguları hissetmek için çok mu günahkar olmuştum? Aldığım nefesler bir kazık misali ciğerlerime saplansa bile onunla yüzleşmekten asla geri çekilmedim. Bozguna uğramak yerine direnip yenmek istedim.
"Belki kendine bir bakmak istiyorsun."
"İyi de neden? Ne yaptım sana?"
"Sen bir şey yapmadın."
Hâlâ kendisini kötü hissetmesin diye savaş veriyordum ya. Benden daha aptalı olamazdı. Gözlerimi kırpıştırıp kolları arasından çıktım. İyi hissetmek hakkım değildi. Kalbimde yeşeren ufak biz filiz bu gün kurumuş ve tarihe karışmış gitmişti. Beynim, onu bırakmamı bize zarar verdiğini söylese bile kalbim tam tersini, bize iyi geleceğini düşünüyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Secret Amour -HyunLix-
Fanfiction"Hata yaptın." "Herkes hata yapar!" • Bu fic, şiddet, psikilojik baskı, olumsuz örnek, küfür, argo kelime içermektedir. Lütfen uyarıları dikkate alarak okumanızı tavsiye ederim. iyi okumalar. +ANGST! Başlama Tarihi: 2 Eylül 2023 Bitiş Tarihi: 26 Haz...