3.2

329 54 56
                                    

Bir kaç ay sonra

Geçen aylar sonrası oturmuş 2. Kitabım için çalışıyordum. Yorgun olsam da pes etmemiştim ancak yavaş yavaş gözlerim kapanıyordu. Telefonuma gelen bildirim ile alıp açtım. Nora yeni bir fotoğraf paylaşmıştı.

Bir ultrason fotoğrafı görmem ile kaşlarım çatıldı. Bu ne demekti? Altında ise;

'Anne seni bekliyor bebeğim'

Yazıyordu. Hamile miydi şimdi? Dalga mı geçiyorlardı? Olamazdı böyle bir şey! Olamazdı!

Ayağa kalkıp tekrar baktım.

"Sikeyim..."

Cidden fotoğrafta bir bebek gözüküyordu. Derin bir nefes aldım ve camı açtım. O kadar nefesim daralmıştı ki...

Hemen telefonumu alıp Hyunjin'i aradım.

"Felix, ne oldu çabuk söyle?"

"Doğru mu bu?"

"Ne doğru mu?"

"Hyunjin! Aptalı oynama, Nora hamile mi?"

Bir sessizlik olmuştu.

"Cevap ver!"

"Hamile."

"Aferim, tebrik ederim seni. Küçük bir Hwang ha? Nora'dan olan br Hwang!"

"Felix."

"Ne Felix? Oğlum sen gelmedin mi yanıma? Günlerce sevişmedik mi?"

"Ağzını topla."

"Toplayacak bir şey yok ortada."

"Ters bir hareket yapma. Zaten yeterince sıkıntılı bir hamilelik."

"Tek duam ne biliyor musun?"

Nefesim ile gülüp devam ettim.

"Siz ikinizin benim elimden aldığınız hayatım gibi, sizin de elinizden mutluluğunuzun alınması. Ama çok yakın bunlar tamam mı? Unutma Hwang Hyunjin."

"Felix gerçekten, peşimi bırak. Çocuğum olacak benim. Eşimle mutluyum."

"Rüya gibi olan hayatınızı kabusa çevireceğim."

Dedim ve sinirle telefonu kapattım. Mahvedecektim onları. Evet evet, mahvedecektim.

"Artık bir şaka olduğunu söylemeni bekliyorum."

Chan kollarını önümde bağlamış öylece ayakta duruyordu.

"Felix, saçmalıyorsun. Kore'ye geri dönmek ne demek!?"

"Chan! Anla beni."

"Ne yapacaksın? İkisini ayırdığın zaman ne olacak! Bu yaşanmışları silecek misin?"

"Hayır, ancak daha mutlu olacağım."

Secret Amour -HyunLix-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin