Bir kaç ay sonra
Ro-na ile tedaviye başlamıştık fakat hiçbir şey iyi gitmiyordu. Kızım sürekli huzursuz, acı çekiyor, ağlıyordu. Ne yapmam gerekiyor bilmiyordum. Halsizdi ve bu onu günden güne öldürüyordu. Doktorla konuşmuştum. Çok vakti kalmadığını söylüyorlar tedaviye son vermeyi istiyorlardı.
Fakat istemiyordum. Kollarımın arasında her gün biraz daha can veriyordu.
Yatağının yanından kalkıp odadan dışarı çıktım. Annemler hastane koridorunda bekliyordu.
"Noldu oğlum?"
"İyi değil anne."
Dedim sadece.
"Ne olacak şimdi?"
"Doktorlar tedaviye devam etmek istemiyor. Taburcu edip son günlerini evinde geçirmesini istiyorlar."
"Başka bir hastaneye götürelim. Farklı bir doktor baksın?"
"Bakmadık doktor kalmadı anne. Benimde umudum her gün daha da tükeniyor."
Babam yanıma gelip oturmuş ve bir kolunu omuzuma atmıştı.
"Bugün mezarlığa gideceğim. 1 haftadır Güzelliğimi ziyaret etmiyorum. Yalnız hissedecek."
"Tamam oğlum. Sen git, fakat istersen geleyim?"
"Hayır baba, onunla baş başa olmak istiyorum."
Babam kafasını sallamıştı.
"Kızıma lütfen bakar olun."
İkisi kafa salladığı zaman ceketimi alıp hastaneden çıkmıştım ve arabama binmiştim. Aylardır hiç mutlu olamamıştım. Hayat bitmişti resmen. Sadece kızıma bakmak için yaşıyordum. Hoş o da yakında annesi gibi güzel bir melek olarak kanatlanacaktı.
Mezarlığa gelince durup indim. Onca mezar arasından patlayan meleğimin yanına gidip yavaşça diz çöktüm.
"Üzgünüm güzelliğim, bugün çiçek getiremedim. Fakat sevgim ile geldim sana."
Yavaşça mezar taşını okşadım.
"Özür dilerim meleğim. Kızımızı koruyamadım. Yapamadım meleğim."
Kafamı yavaşça önümde duran taşa yasladım.
"İyi misin yerinde? Keyfin iyi mi? Acıların, korkuların dindi mi güzelliğim?"
Gözlerimi kırpıştırdım.
"Seni çok özledim... O gün son günümüz olduğunu bilseydim beni de götürmen için yalvarırdım sana."
Derin bir nefes alıp gözlerimden akan yaşı sildim.
"Bir tanem, aşkımın baharı, ben seninle yaşadım, seninle de yok olacağım bu evrende. Belki hemen belki zamanla. Ama bil ki sana karşı asla kalbim sönmeyecek. Gözlerimden akan yaşlar bizim sevgimizin can suyu. Umarım üzmüyorum seni uyuyan prensim."
Yüzümde yalandan bir gülümseme oldu.
"Her hikaye mutlu sonla bitmiyormuş derunum. Ama olsun, içinde sen olduktan sonra buna da razıyım."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Secret Amour -HyunLix-
Fiksi Penggemar"Hata yaptın." "Herkes hata yapar!" • Bu fic, şiddet, psikilojik baskı, olumsuz örnek, küfür, argo kelime içermektedir. Lütfen uyarıları dikkate alarak okumanızı tavsiye ederim. iyi okumalar. +ANGST! Başlama Tarihi: 2 Eylül 2023 Bitiş Tarihi: 26 Haz...