1 hafta sonra
Geçen 1 hafta sonunda Jisung'un babasının düğünü için hazırlanmıştım. Jisung ile birlikte gidecektik. Bu yüzden zor izin almıştım ama annem böyle bir zamanda onun yanında olmamı doğru bulmuştu. Bende Jisung'un yanına gitmiştim. Pek mutlu değildi. Üvey annesine pekte sıcak bakmıyordu. Fakat babası mutlu diye az da olsa gülümsemeye çalışıyordu.
"Sung, bu kadar üzülme. Emin ol seni kimse üzmeyecek."
"Lix, benden başka kim babasının düğününü görürdü ki?"
Demiş ve iç çekerek omuzuma kafasını yaslamıştı.
"Üzülme Sung, eminim hem annen hem de baban mutlu."
"Onlar mutlu, ancak ben değilim. Onların gidecek yerleri var, ancak benim yok. Onların yeni bir ailesi var, ancak benim yok. Ben ne olacağım? Ne yapacağım?"
"Ben varım Jis, seni bırakmadım."
Gülümsemiş ve gözünden düşen bir yaşı silmişti. Sabahtan beri bir kaç kişi gelip 'damadın oğlu sen misin?' Demişti ona. O da her seferinde onaylamıştı. Bazı akrabaları buradaydı ama o herkes gibi mutlu değildi. Onu anlıyordum, bu zor bir durumdu.
"Benle aynı yaş kızı birde 4 yaşında oğlu varmış. Şu en öndeki masaların birinde oturuyorlar. Bak şu gri pullu sarı saçlı kız ile küçük çocuk."
Demişti. Bende o tarafa baktım. Bir tane kız vardı. Sarı saçlarını topuz yapmış, pullu gri bir elbise giymiş, elbisenin kare yakası, diz kapağının hemen üstünde biten birde eteği vardı. O sırada aklıma bir şey takıldı. Sarı topuz saç...
"Sarı topuz saç mı...?"
"Ne?"
"Hyunjin dedi. Sarı saçlarını topuz yapmış bir kız."
"Lix ne diyorsun? Hyunjin kimden bahsetti."
"Sung, geçen hafta sonu Hyunjin ile oturuyorduk ve bana sarı saçlı topuzlu bir kızı okulda görüp görmediğimi sordu. Bilirsin Kore'de sarı saç çok az var."
"Üvey kardeşim ile ne alakası var ki?"
"Bu kız Koreli mi?"
"Annesi koreliymiş ama babası İtalyalı çok güzel İtalyanca konuşuyormuş. Anne ve babasının ayrılmasının üstünden 3 yıl geçmiş ve 3 yıldır İtalya'da yaşıyormuş babası ile. Daha sonradan annesi ile Kore'de yaşamaya başlamış yeni düğün için gelmiş. Babam böyle söyledi."
"Hyunjin okulda gördüğü o kızı çok beğenmiş. O yüzden sordum. Yeni mi gerçekten?"
"Evet, 1 ay yeni olacakmış."
Kafamı salladım.
"Acaba o kız mı...?"
"Kızın instagramı var. Düğünden sen gelmeden bir kaç saat önce tanıştık. Numarasını ve instagramını verdi bana. Al telefonumu at Hyunjin'e."
"Boşversene. Sonra bakarız."
Dedim, o da kafasını sallamıştı.
"Seni üzecek bir kız değil, değil mi?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Secret Amour -HyunLix-
Fanfiction"Hata yaptın." "Herkes hata yapar!" • Bu fic, şiddet, psikilojik baskı, olumsuz örnek, küfür, argo kelime içermektedir. Lütfen uyarıları dikkate alarak okumanızı tavsiye ederim. iyi okumalar. +ANGST! Başlama Tarihi: 2 Eylül 2023 Bitiş Tarihi: 26 Haz...