"Nereye gidiyorsun?"
"İşim var."
"Ro-na ne olacak."
"Evdesin işte, bir kaç saat bakabilirsin."
"Ne işi bu?"
Gömleğimin kolunu bağlarken ona baktım.
"İş işte."
"Hız yapma."
"Öyle yaparım."
"Kaçta geleceksin?"
"Bir kaç saate."
"Net cevap ver."
"6 gibi gelirim."
Üstüme ceketimi aldım ve Hyunjin'in kucağındaki Ro-na'yu öptüm.
"Gidiyorum."
Kafasını sallayınca hızla dışarıya çıktım ve arabama bindim. Gideceğim yere hızlı varmak için son hız ilerliyordum.
Kafamda güzel bir plan vardı ve her şey iyi olacaktı emindim. Kısa süre sonra bir ara sokağın önüne arabamı park ettim. Burayı hiçbir kamera görmüyordu siyah bir kapşonlu giyip şapkasını taktım. Sonra maskeyi takıp binanın önüne çıktım ve içeriye girdim. Bir güvenlik beni durdurdu.
"Bunun haber yapılmasını istiyorum."
"Siz kimsiniz."
"Kimliğimi gizlemem gerek."
Diyerek eline belleği tutuşturup çıktım. Bunun içinde annemle babamın bana yıllarca yaptığı işkenceler dahil her şey vardı. İşte şimdi bitmişti. Her şeyi bitmişti.
Geri arabama binip kapşonu çıkarttım ve sürmeye başladım. Bu sefer gideceğim yer farklı bir yerdi. Arabamı gideceğim yer sürmeye başladım. Babamın evine gidiyordum.
Haberi ilk benden almalıydı. Evin önünde durdum ve aşağı indim. Kapıyı sertçe çalıp açılmasını bekledim. Kısa süre sonra bir hizmetli açmıştı.
"Gördün mü haberi?"
Salonda oturup babama döndüm.
"Ne haberi?"
Oturup haberlerin açık olduğu kanala baktım. Tam zamanında. Bir son dakika haberinde babamla ilgili her şey çıkmıştı.
Bana vurduğu görüntüler, küfür ettiği zamanlar, telefon konuşmaları, fotoğraflar ve birde iş hayatını bitirecek olan o şey.
Geçenlerde tesadüfen bir hastasını para karşılığı öldürdüğüne dair bir kanıt geçmişti bende bunu halk ile paylaşmak istemiştim.
"Bune!"
Babam sinirle yerinden kalkmıştı. Annemde hızla aşağı inmişti.
"Ne oluyor!? Bu haberler ne!"
"Felix! Ne yaptın sen!"
Kapının çalması ile parmağımı şıklattım.
"Bak, sana ufak bir doğum günü hediyesi baba. Nasıl beğendin mi?"
"Seni... Seni sürtük!"
"Shh, bu kadar olma."
"Lee Yoon-jae, rüşvet almaktan ve darp edip tehdit etmekten dolayı tutuklusunuz. Bir avukat tutabilir, ya da bunu size devlet sağlayabilir."
Babamı ters kelepçe götürürlerken polisleri durdurdum.
"Son diyeceğim var."
Durup bana bakmışlardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Secret Amour -HyunLix-
Fiksi Penggemar"Hata yaptın." "Herkes hata yapar!" • Bu fic, şiddet, psikilojik baskı, olumsuz örnek, küfür, argo kelime içermektedir. Lütfen uyarıları dikkate alarak okumanızı tavsiye ederim. iyi okumalar. +ANGST! Başlama Tarihi: 2 Eylül 2023 Bitiş Tarihi: 26 Haz...