Ανακτώ την έννοια της πραγματικότητας σιγά σιγά, σαν κάποιος που ξυπνά μετά από αναισθησία.
«Λαγουδάκι;»
«Χμ», ούτε καν προσποιούμαι ότι προσπαθώ να ανοίξω τα μάτια μου.
Είμαι αναπαυτικά, χορτασμένη και ζεστή, ανάμεσα σε δύο μεγάλα σώματα που βγάζουν τεστοστερόνη και με κρατούν στριμωγμένη.
Νομίζω ότι πέθανα και πήγα στον παράδεισο.
«Μπορείς να κινηθείς;» Το στόμα του Αντρέι βουρτσίζει τον λοβό του αυτιού μου όταν μου μιλάει και αναστενάζω, νιώθοντας δύο ζευγάρια χέρια να γλιστρούν κάτω από την πλάτη και τα χέρια μου.
«Μπορώ… αλλά δεν θέλω».
Γελάνε και οι δύο και ο Νικολάι βολεύεται, αναγκάζοντάς με να κουνηθώ κι εγώ, γι' αυτό και ξεφυσάω.
Ένα χέρι μου σηκώνει το πηγούνι και τα πράσινα μάτια του δικηγόρου ψάχνουν τα δικά μου.
«Είναι όλα εντάξει, κατοικίδιο;» Κουνώ το κεφάλι μου καταφατικά, γνωρίζοντας ότι η ικανότητά μου να μιλάω θα εξαφανιστεί για λίγο.
Θα έπρεπε να το γιορτάσετε αγόρια. Θα μείνω σιωπηλή.
«Είμαι καλά», λέω τελικά, γνωρίζοντας ότι περιμένει λεκτική απάντηση.
Κλείνω ξανά τα μάτια μου και το φρύδι μου αυλακώνει καθώς τα δύο ανδρικά σώματα φεύγουν από το κρεβάτι. Η ζέστη στραγγίζει από το δέρμα μου και ετοιμάζομαι να διαμαρτυρηθώ όταν δύο χέρια με τυλίγουν και με τακτοποιούν σαν υφασμάτινη κούκλα σε ένα ζεστό στήθος.
«Χάρμονι, πρέπει να πιεις λίγο νερό», μουρμουρίζει ο Αντρέι στο αυτί μου. Ανοίγω τα μάτια μου, βλέποντας ότι ο Νικολάι μου δίνει ένα μπουκάλι και το παίρνω αναστενάζοντας. Το υγρό δροσίζει το λαιμό και το εσωτερικό μου καθώς νιώθω να με παρακολουθούν δύο ζευγάρια μάτια.
«Ευχαριστώ», μουρμουρίζω.
Ο Νικολάι μου χαρίζει ένα ελαφρύ χαμόγελο και προσπαθώ να απομακρυνθώ από τον Αντρέι για να καθαρίσω όλη την ομίχλη από το κεφάλι μου.
«Τι κάνεις;» η ερώτηση έρχεται από πίσω μου.
«Πρέπει να πάω στην τουαλέτα», μουρμουρίζω.
Ποτέ δεν ένιωσα αυτοπεποίθηση για το σώμα μου, ούτε είχα πολλά κόμπλεξ — ε, αυτό είναι ψέμα. Πες μου μια γυναίκα που δεν είχε κόμπλεξ και θα σου πάρω τη Μόνα Λίζα για τα Χριστούγεννα — αλλά το να σε εξετάζουν εξονυχιστικά δύο ζευγάρια τόσο έντονα μάτια με κάνει να νιώθω λίγο αμήχανα. Και πάλι, δεν φοβάμαι, δεν αισθάνομαι ότι κινδυνεύω ή νομίζω ότι είμαι σε τεταμένη κατάσταση, αλλά και οι δύο άντρες είναι πολύ έντονοι για τον γεμάτο πολτό εγκέφαλο που έχω αυτή τη στιγμή.
YOU ARE READING
Μπαρόκ (Lust #2)
Romance⚠️🔞⚠️Αυτό το βιβλίο περιέχει σεξουαλικό περιεχόμενο! Διαβάζετε με δική σας ευθύνη. ••• Η Χάρμονι έχει μόλις βγει από μια περίπλοκη σχέση με τον Δάντε και τον Ιβάν, αλλά είναι έτοιμη να αφήσει πίσω της όλο τον πόνο και να προχωρήσει, χωρίς να εμπλακ...