Ω γαμώτο.
Οι αστυνομικοί δεν υποτίθεται ότι έπρεπε να με σύρουν σε ένα από τα τραπέζια του bondage.
Είπαν ότι θα ξεκινούσαμε με κάτι ήρεμο!
Το να με δέσουν και να με περιορίσουν εντελώς δεν ακούγεται καθόλου ήρεμο.
«Λοιπόν, κατοικίδιο», ο Αντρέι μου χαμογελάει πονηρά καθώς, υποθέτω, βλέπει τη νευρικότητα που αρχίζει να με γεμίζει.
Το να είσαι νευρική για μια σκηνή είναι αναμενόμενο και αποδεκτό. Το να είσαι φοβισμένη, τρομοκρατημένη, δεν είναι. Το άγχος και η προσμονή κρατούν τα πράγματα ενδιαφέροντα.
«Θέλεις να πεις κάτι πριν ξεκινήσουμε;» Ο Νικολάι συμπληρώνει, τοποθετώντας το χέρι του στην τιράντα του τοπ μου.
«Όχι, κύριε».
Η υποταγή κυριαρχεί και το μυαλό και το σώμα μου αναγνωρίζουν ότι μπροστά μου υπάρχουν δύο αφέντες που μπορούν να μου δώσουν αυτό που θέλω.
Όχι, όχι αυτό που θέλεις, αυτό που χρειάζεσαι.
«Καλώς». Ο Αντρέι βάζει το δείκτη του μέσα απ' δέρμα του περιλαίμιου με την πράσινη λεπτομέρεια γύρω από το λαιμό μου και με τραβάει κοντά του: «Σχεδιάζουμε να σου κάνουμε πολλά πράγματα, κατοικίδιο», χαμογελάει. «Σε βλέπουμε εδώ και αρκετό καιρό, το ξέρεις αυτό;»
Με βλέπουν;
«Τοποθέτησέ την στο τραπέζι, Αντρέι». Ο Νικολάι απομακρύνεται, ποιος ξέρει πού, και πριν προλάβω να επεξεργαστώ τα πράγματα, τα χέρια του Αντρέι πιάνουν σφιχτά τη μέση μου και ο κώλος μου τοποθετείται πάνω στο δέρμα ενός από τα τραπέζια bondage (δεσμά). «Πάω να ψάξω για τα παιχνίδια».
Καθώς ο Νικολάι απομακρύνεται από το οπτικό μου πεδίο, ο Αντρέι φροντίζει να μην ξεφύγω.
«Νόμιζα ότι η δουλειά των αστυνομικών είναι να εμποδίζουν τους φυγάδες να δραπετεύσουν», λέω.
Ίσως ένα μέρος του εγκεφάλου μου να θέλει να βαρεθούν το τσαμπουκά μου και να αποφασίσουν ότι το να μου κάνουν σκηνή είναι κακή ιδέα, ενώ από την άλλη... θέλω να τους δοκιμάσω. Μπορούν να το χειριστούν αυτό;
«Μας αρέσει να αλλάζουμε δουλειές μερικές φορές». Ο Αντρέι γλιστράει το χέρι του κάτω από την κλείδα μου, στο μπροστινό κούμπωμα του τοπ μου και αρχίζει να το κατεβάζει. Δεν φοράω σουτιέν, γιατί το τοπ ήταν αρκετά στενό, οπότε όταν τραβάει το κούμπωμα, το στήθος μου είναι ελεύθερο και εκτεθειμένο. «Ωραία στήθη, κατοικίδιο».
ESTÁS LEYENDO
Μπαρόκ (Lust #2)
Romance⚠️🔞⚠️Αυτό το βιβλίο περιέχει σεξουαλικό περιεχόμενο! Διαβάζετε με δική σας ευθύνη. ••• Η Χάρμονι έχει μόλις βγει από μια περίπλοκη σχέση με τον Δάντε και τον Ιβάν, αλλά είναι έτοιμη να αφήσει πίσω της όλο τον πόνο και να προχωρήσει, χωρίς να εμπλακ...