Η τέταρτη μέρα μου στο νοσοκομείο είναι γεμάτη εκπλήξεις. Για πρώτη φορά, η νοσοκόμα έρχεται με κάτι άλλο εκτός από γάζα και ναρκωτικό αλόγου. Φτάνει και με δίσκο, σε τραπέζι με ρόδες, που σταματά δίπλα στο κρεβάτι.
«Πώς αισθάνεσαι σήμερα, Χάρμονι;» Δεν λέω ότι γίναμε φίλες, αλλά εγώ κι η Ζάιρα τα πάμε καλά από τότε που είμαι εδώ.
«Είμαι καλύτερα», λέω ειλικρινά.
«Σήμερα μπορείς να φας κάτι και θα δούμε πώς το ανέχεται το στομάχι σου».
«Υπέροχα, σωστά;» Κινώ τα μάτια μου στον Νικολάι, ο οποίος έχει πιέσει τον κώλο του στο κρεβάτι και μου χαμογελάει ελαφρά.
«Είναι, σωστά;» ρωτάει ο Αντρέι, που βρίσκεται στην άλλη πλευρά.
Κατάφερα η μητέρα και η θεία μου να φύγουν, αλλά σχεδόν όλοι όσοι ξέρω από τον Lust έχουν έρθει να με δουν. Ακόμη και ο Δάντε και ο Ιβάν έχουν ρωτήσει για μένα, αλλά δεν έχουν εμφανιστεί. Η αλήθεια είναι ότι είμαι ευγνώμων που δεν το έκαναν, γιατί θα ήταν κάπως άβολο.
«Ο γιατρός θα βεβαιωθεί επίσης ότι η πληγή στην κοιλιά σου είναι σε καλή κατάσταση και, αν ναι, θα μπορείς να πας μόνη σου στην τουαλέτα».
«Αυτό είναι το κομμάτι που με ενδιαφέρει πραγματικά», λέω χαμογελώντας. Ο Αντρέι και ο Νικολάι δεν λένε τίποτα ενώ εκείνη ελέγχει, όπως κάθε μέρα, τις πληγές στα χέρια, το κεφάλι και την κοιλιά μου.
«Μπορούμε να αποκαλύψουμε και την πληγή στον κρόταφο», μου λέει, «είναι πρόοδος, το ξέρεις;» Λέω ναι, χαμογελώντας, «αυτή στο πλάι, θα την αφήσουμε σκεπασμένη για λίγες μέρες ακόμα, γιατί είναι λίγο μεγαλύτερη, όπως αυτή στην κοιλιά, αλλά κατά τα άλλα, θεραπεύεσαι πολύ καλά», μου χαρίζει ένα χαμόγελο, «κόλλα πέντε».
Γελάω, γιατί πραγματικά προσπαθεί να το κάνει αυτό να μην είναι πολύ τραυματικό για μένα. Το κάνω και νιώθω λίγο καλύτερα γιατί τα χέρια μου δεν με πονάνε πια, και μετά, αναστενάζω.
«Αυτό σημαίνει ότι μπορώ να πάω σπίτι τώρα;» ρωτάω, ελπίζοντας ότι η απάντηση είναι καταφατική.
«Σε λίγες μέρες ακόμα», μου λέει, «αλλά ούτως ή άλλως, αυτό είναι υπέροχο, Χάρμονι».
«Είναι». Η φωνή του Αντρέι με κάνει να χαμογελάσω και τον κοιτάζω. Τόσο αυτός όσο και ο Νικ φαίνεται να ανακτούν τις εκφράσεις τους, όπως εγώ θεραπεύομαι και αυτό με κάνει εξαιρετικά χαρούμενη.
ESTÁS LEYENDO
Μπαρόκ (Lust #2)
Romance⚠️🔞⚠️Αυτό το βιβλίο περιέχει σεξουαλικό περιεχόμενο! Διαβάζετε με δική σας ευθύνη. ••• Η Χάρμονι έχει μόλις βγει από μια περίπλοκη σχέση με τον Δάντε και τον Ιβάν, αλλά είναι έτοιμη να αφήσει πίσω της όλο τον πόνο και να προχωρήσει, χωρίς να εμπλακ...