Κεφάλαιο 56

497 57 4
                                    

«Δεν ξέρω από πού να αρχίσω», κοιτάζω τη γυναίκα που κάθεται στην πολυθρόνα μπροστά μου και ξύνω το πίσω μέρος του λαιμού μου.

«Θα μπορούσες να αρχίσεις λέγοντάς μου τι έκανες πριν έρθεις εδώ», λέει, κρατώντας μια φιλική έκφραση στο πρόσωπό της.

«Λοιπόν... ξύπνησα, πήρα πρωινό, έβγαλα τον Σκολ από το κλουβί του και...»

«Ποιος είναι ο Σκολ;» με ρωτάει.

«Είναι η σαύρα... Ο Χαμαιλέοντας του Αντρέι και του Νικολάι», ξεκαθαρίζω.

«Και ποιοι είναι αυτοί;»

Κοιτάζω την γιατρό Λόρενς, την οποία συνάντησα για λίγο στο νοσοκομείο, και αναστενάζω. Οι προηγούμενες εμπειρίες μου με θεραπευτές και ψυχολόγους ήταν πραγματικά μια καταστροφή, αλλά πρέπει να δώσω σε αυτή τη γυναίκα μια ευκαιρία και να προσπαθήσω να λύσω αυτό που μου συμβαίνει.

«Δεν θα με κρίνετε;»

«Όχι, Χάρμονι, δεν πρόκειται να σε κρίνω», μου λέει ρυθμίζοντας τα γυαλιά της.

«Λοιπόν… Ο Αντρέι και ο Νικ είναι τα αγόρια μου, ας πούμε».

Σιγά σιγά καταφέρνω να της μιλήσω για αυτούς και να της εξηγήσω πώς είναι η σχέση μας. Δεν δείχνει αναστατωμένη όταν της μιλάω για το κλαμπ, για κυρίαρχους και υποτακτικούς και για το bdsm.

Με εκπλήσσει με την καλή έννοια, ειλικρινά. Με διακόπτει μόνο για να κάνει συγκεκριμένες ερωτήσεις για το ποιος είναι ο Ντέμιαν ή ο Ιβάν και ο Δάντε.

Περνάω τουλάχιστον μισή ώρα μιλώντας γι' αυτό και μετά σταματάω.

«Πήγαν να σε δουν στο νοσοκομείο;» ρωτάει όταν αναφέρω τον ιδιοκτήτη του Lust και τη Λιάνα.

«Ναι. Η Λιάνα μάλιστα... είναι ψυχολόγος», σπεύδω να το διευκρινίσω «και όταν είδε ότι δεν μπόρεσα... δεν μπόρεσα να μπω στο αμάξι, με έβαλε να αρχίσω να περπατάω. Με βοήθησε να το ξεπεράσω».

«Αυτό είναι καλό», μου χαμογελάει. «Τι γίνεται με την αδερφή σου και τους ανιψιούς σου;»

«Λοιπόν, η Τζέσι ήταν στο νοσοκομείο από την πρώτη στιγμή», το παραδέχομαι, «στην αρχή... Δυσκολεύτηκα να την αφήσω να με δει», καταπίνω με δυσκολία. «Ειλικρινά, νομίζω ότι ένα μέρος μου είχε αποδεχτεί ότι θα μπορούσα να είμαι ευάλωτη μπροστά στους Ρώσους γιατί... γιατί πάντα με οδηγούσαν σε αυτό, αν και αυτό ήταν διαφορετικό, επειδή δεν είναι μία ευαλωτότητα... Μιλάω πολύ;»

Μπαρόκ (Lust #2)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora