Νικολάι.
Ο Αντρέι σταματάει το αυτοκίνητο στην είσοδο του σπιτιού μας, ενώ εγώ ασχολούμαι με μια ενοχλημένη ξανθιά κοπέλα που προσποιείται ότι είναι θυμωμένη.
«Έι!» Η Χάρμονι ουρλιάζει όταν τη βγάζω από το αμάξι και τη κουβαλάω στον ένα ώμο. «Άσε με κάτω, άνθρωπε των σπηλαίων!»
«Έχεις ακούσει κάτι;» Κοιτάζω το φίλο μου, αγνοώντας το θυμό της κοπέλας, γνωρίζοντας ότι το κάνει μόνο για να τραβήξει την προσοχή. Υπάρχει μια πολύ σαφής διαφορά μεταξύ του πραγματικού φόβου και του παιχνιδιού.
«Ακουγόταν σαν κλαψούρισμα», μου λέει, καθώς περπατάει γύρω μου για να σταματήσει μπροστά στο πρόσωπο της κοπέλας. «Συμβαίνει κάτι, γλυκιά μου;»
«Καθάρματα», γρυλίζει εκείνη.
Μου παίρνει λιγότερο από δύο δευτερόλεπτα για να χτυπήσω τον κώλο της με την παλάμη του χεριού μου.
«Πρόσεχε τα λόγια σου, Χάρμονι».
Αμέσως, το σώμα της χαλαρώνει.
«Συγγνώμη», μουρμουρίζει.
«Αυτό δεν μου φάνηκε πολύ ειλικρινές», γνωρίζοντας τον συνεργάτη μου, ξέρω ότι δεν χαμογελάει ακριβώς ενώ της μιλάει.
Μπαίνουμε οι τρεις μας στο σπίτι και η κοπέλα αρχίζει να κινείται στον ώμο μου. Αναστενάζω και πριν προλάβει να πει κάτι γι' αυτό, το κάνω.
«Ο Σκολ δεν είναι εδώ», προειδοποιώ, «αλλά αν δεν φερθείς σωστά, θα σε αναγκάσω να περάσεις το υπόλοιπο απόγευμα μαζί του».
Δεν θα το έκανα ποτέ και είμαι σίγουρος ότι το ξέρει, αλλά ούτως ή άλλως σταματά να κινείται και να παραπονιέται, μέχρι να την βάλω να σταθεί όρθια μπροστά μου. Πρέπει να την κρατήσω, γιατί τα χέρια της είναι ακόμα δεμένα πίσω από την πλάτη της και η ισορροπία της δεν είναι τόσο καλή.
Η εξαγριωμένη έκφραση στο πρόσωπό της είναι γοητευτική, γιατί ειλικρινά, είναι ένα κορίτσι που μόλις φτάνει πάνω από το στήθος μου, με χειροπέδες και γνωρίζοντας ότι έχει τα πάντα απέναντί μας, αλλά παρόλα αυτά, τα μάγουλά της είναι βαμμένα με ένα κόκκινο οργής και ο θυμός αστράφτει στα μάτια της.
«Όλα καλά, αγάπη μου;» Ο Αντρέι αρπάζει το πρόσωπο της Χάρμονι και δαγκώνω τη γλώσσα μου για να μην χαμογελάσω με την αλλαγή στην έκφρασή της. Έχει πραγματικά μία ατίθαση και θρασύτατη συνήθεια, αλλά κανείς δεν μπορεί να αρνηθεί ότι μπορεί να είναι και η πιο γλυκιά και αφοσιωμένη υποτακτική.
KAMU SEDANG MEMBACA
Μπαρόκ (Lust #2)
Romansa⚠️🔞⚠️Αυτό το βιβλίο περιέχει σεξουαλικό περιεχόμενο! Διαβάζετε με δική σας ευθύνη. ••• Η Χάρμονι έχει μόλις βγει από μια περίπλοκη σχέση με τον Δάντε και τον Ιβάν, αλλά είναι έτοιμη να αφήσει πίσω της όλο τον πόνο και να προχωρήσει, χωρίς να εμπλακ...