Κεφάλαιο 20

621 57 16
                                    

Το μεσημεριανό γεύμα με το δίδυμο του νόμου δεν είναι τόσο κακό και χαλαρώνω λίγο βλέποντας πόσο μετανιωμένοι φαίνονται. Η υποτακτική πλευρά του εαυτού μου θέλει να συγχωρήσει και να κάνει μία καινούργια αρχή, αλλά η κακιά πλευρά μου θέλει να τους κάνει να παρακαλούν.

Λίγο.

Δεν είναι κακό, σωστά;

Με τρόμαξαν μέχρι θανάτου και ήταν μια περιττή και άβολη κατάσταση.

Εκτός του ότι όλο αυτό με άφησε απογοητευμένη.

Δεν κοιμήθηκα το μεγαλύτερο μέρος της νύχτας και όταν το έκανα, ξύπνησα από την αίσθηση των χεριών στο σώμα μου, αλλά δεν ήταν ευχάριστο άγγιγμα.

Ξέρω ότι έκαναν ένα πολύ μεγάλο λάθος, αλλά τους εμπιστεύομαι. Καταλαβαίνω το λάθος τους, αλλά ξέρω επίσης ότι είναι έμπειροι κυρίαρχοι και…άνθρωποι. Ποιος δεν έχει κάνει λάθη μερικές φορές;

Απλώς... το να τους συγχωρέσω γρήγορα, τόσο γρήγορα, είναι σαν να υποχωρώ και να τους δίνω το ελεύθερο για περισσότερα λάθη στο μέλλον. Το κομμάτι ντίβα του εαυτού μου θέλει να τους κάνει να παρακαλάνε λίγο.

Υποθέτω ότι η Χάρμονι ντίβα έχει το πάνω χέρι σήμερα, γιατί σκοπεύω να κάνω ακριβώς αυτό.

«Λοιπόν...» Καθαρίζω το λαιμό μου, μετακινώντας τα μακαρόνια στο πιάτο μου. Δεν λέω τίποτα, γιατί πραγματικά δεν θέλω να πω τίποτα. Απλώς θέλω εκείνοι να το κάνουν.

Ποτέ δεν ήμουν καλή στο να ξεκινώ συζητήσεις.

«Ε, έμαθα την επαφή ενός ειδικού για να φτιάξει το τζάμι στο δωμάτιό σου», μου λέει ο Αντρέι.

«Το έχω ήδη φροντίσει», επισημαίνω, γιατί είναι αλήθεια, «το έφτιαξαν το πρωί».

Μετά, μου χαρίζει ένα αχνό χαμόγελο, αν και το ίχνος έντασης δεν φεύγει από τα μάτια του.

«Τι γίνεται με τον δονητή σου;»

Ανασηκώνω τους ώμους.

«Θα επιβιώσει».

«Γιατί στο διάολο το έκανες αυτό;»

«Έπρεπε να ξεσπάσω κάπου τον θυμό μου», καταπίνω με δυσκολία, «και ειλικρινά, καλύτερα το χτύπημα να το λάμβανε το παράθυρο και όχι από εσείς», μουρμουρίζω.

«Χάρμονι, λυπόμαστε πραγματικά». Ο Νικολάι με κοιτάζει, μοιάζοντας εντελώς σε άθλια κατάσταση.

«Ναι, δεν αμφιβάλλω ότι το κάνετε», καθαρίζω το λαιμό μου, «αλλά, ούτως ή άλλως, αυτό δεν σημαίνει ότι δεν ήταν μια χάλια στιγμή».

Μπαρόκ (Lust #2)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora