Χάρμονι.
«Λοιπόν, είναι όλα εντάξει;» Η Κέντρα έχει τη μικρή της κόρη στην αγκαλιά της ενώ εγώ παίζω με την ανιψιά μου.
Την Κατερίνα, όχι την Άννα.
Το μικρό κακομαθημένο μωρό του Ντέμιαν και της Λιάνας. Ακόμα δεν μπορώ να πιστέψω ότι γεννήθηκε στο Lust και ότι όντας τόσο μικρή έχει τους πάντες του χεριού της.
Όχι σοβαρά. Όλο τον κόσμο.
«Λαγουδάκι, πρέπει να σηκωθείς», προτείνει ο Νικολάι.
Πρέπει να πάμε στον πρώτο υπέρηχο για να μάθουμε πόσο καιρό είμαι έγκυος.
Τους το είπα πριν μια εβδομάδα, την ίδια μέρα που μου έκαναν πρόταση γάμου και σοβαρά, ήδη σκοπεύω να τους ζητήσω διαζύγιο.
«Ούτε πρέπει να κρατάς βάρος», λέει ο δικηγόρος.
«Μη μιλάς έτσι για τη βαφτιστήρα μου, Αντρέι», ξεστομίζω. Ο Ρώσος με τα πράσινα μάτια ξεφυσάει και η Κέντρα γελάει. Δεν ξέρω γιατί της προκαλεί γέλιο, αλλά εντάξει.
Όταν σηκώνομαι όρθια, ο Νικ παίρνει τη μικρή βασίλισσα Κόσλοβ και αρχίζει να παίζει μαζί της. Το κάτω μέρος των ματιών μου τσούζει βλέποντας τη στοργή με την οποία κοιτάζει εκείνο το κορίτσι και αναστενάζω.
«Είναι όλα εντάξει, αγάπη μου;» Ο Αντρέι τυλίγει τα χέρια του γύρω μου και αναστενάζω, γνέφοντας καταφατικά. «Θα αργήσουμε».
Ο Νικ τον ακούει και ορμάει να πάρει την Κατερίνα στο Ντέμιαν. Ο άλλος Ρώσος αρπάζει το κοριτσάκι τόσο προσεκτικά που με κάνει να ξανακλάψω και όταν η Λιάνα επίσης πλησιάζει τον άντρα της, με την τεράστια κοιλιά της φουσκωμένη από τη δεύτερη εγκυμοσύνη, ξεσπάω σε κλάματα.
«Χάρμονι...»
«Καλά είμαι, μόλις μπήκε κάτι στο μάτι μου», αναστενάζω. «Πάμε;»
Η Λιάνα μου χαμογελάει από μακριά και αρχίζει να τσακώνεται με τον Ντέμιαν για την Κατερίνα. Θέλει να την πάρει αλλά είναι προφανές ότι ο ιδιοκτήτης του Lust δεν πρόκειται να την αφήσει να το κάνει ενώ είναι έγκυος.
Καταφέρνω να συγκρατήσω μερικά δάκρυα καθώς ο Νικ βάζει το χέρι του γύρω από τους ώμους μου και ανοίγει την πόρτα του αυτοκινήτου για να μπω μέσα.
«Γιατί κλαις;»
«Ορμόνες», μουρμουρίζω, καθώς σκουπίζω τα δάκρυά μου και ο Αντρέι ξεκινά το αυτοκίνητο.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Μπαρόκ (Lust #2)
Romantizm⚠️🔞⚠️Αυτό το βιβλίο περιέχει σεξουαλικό περιεχόμενο! Διαβάζετε με δική σας ευθύνη. ••• Η Χάρμονι έχει μόλις βγει από μια περίπλοκη σχέση με τον Δάντε και τον Ιβάν, αλλά είναι έτοιμη να αφήσει πίσω της όλο τον πόνο και να προχωρήσει, χωρίς να εμπλακ...