Έξτρα 1

578 55 7
                                    

Η Χάρμονι, ο Αντρέι και ο Νικολάι πάνε στη Ρωσία. (Αυτό συμβαίνει μετά τη δίκη, πριν από τον επίλογο)

•••

Δεν μπορώ να πιστέψω ότι στην πραγματικότητα μπαίνουμε σε ένα αεροπλάνο για τη Μητέρα Ρωσία.

Όταν έκανα τη λίστα ευχών με τα ανίψια μου στην αρχή της χρονιάς, δεν έγραψα πουθενά ότι ήθελα να μπλεχτώ με δύο Ρώσους φετιχιστές, να με αποκαλούν με ένα όνομα κατοικίδιου και να ευνουχίσουν τον άνθρωπο που με πλήγωσε, αλλά εδώ είμαι, συνοδευόμενη από τους οι συμπατριώτες του Πούτιν σε ένα αεροπλάνο στο οποίο θα βρισκόμαστε κλεισμένη... «Δεκατρείς ώρες;!» Τσιρίζω.

«Χάρμονι, για όνομα του Θεού, χαμήλωσε τον τόνο της φωνής σου», με προειδοποιεί ο Αντρέι.

Τον ακούω να ξεφυσάει καθώς στεκόμαστε οι τρεις μας στην αίθουσα αναμονής του αεροδρομίου. Δεν έχω μπει ποτέ σε αεροπλάνο, γιατί δεν έχω φύγει ποτέ από τη χώρα, οπότε είμαι αρκετά νευρική γι' αυτό.

«Θα πάω να αγοράσω καφέ», λέω αναστενάζοντας.

«Χάρμονι, είσαι υπερβολικά ενθουσιασμένη, δεν πρέπει…» ο Νικ αρχίζει να λέει. «Δεν ξέρω καν γιατί στο διάολο μπαίνω στον κόπο να το πω, αφού θα πιεις καφέ ούτως ή άλλως», βρυχάται, «μείνε εδώ, θα πάω εγώ».

«Ξέχασέ το», ξεφυσάω, «την τελευταία φορά που πήγες, η Μέγκαν σου έδωσε τον αριθμό της».

«Για ποιο πράγμα μιλάς;» συνοφρυώνεται. Έπειτα, ένα χαμόγελο σκεπάζει τα χείλη του. «Ακόμα ζηλεύεις, μωρό μου;»

«Δεν θέλεις να υποφέρει ξανά το καημένο από τις κλήσεις μου», τον προειδοποιώ, δείχνοντάς τον με το δάχτυλο. «Δεν το θέλεις αυτό, Νικ».

Μου πιάνει το χέρι και με κοιτάζει κουρασμένος.

«Δεν σε αντέχω πια».

«Ούτε εγώ», λέει ο Αντρέι δευτερόλεπτα μετά.

«Ψεύτες, με αγαπάτε».

«Είναι καιρός να την αφήσουμε εδώ και να πάμε στη Ρωσία χωρίς αυτήν;» μουρμουρίζει ο Νικ. «Ποιος μπορεί να την αντέξει για δεκατρείς ώρες σε μια πτήση;»

«Ίσως μπορούμε να ζητήσουμε από τις αεροσυνοδούς κάποιο ηρεμιστικό», μουρμουρίζει ο Αντρέι σκεφτικός, «ή να τη φιμώσουμε, κανείς δεν θα πει τίποτα. Μπορούμε να προσποιηθούμε ότι είναι ψυχικά άρρωστη που χρειάζεται δύο φύλακες».

«Δικηγόρε, ξύπνησες από την αστεία πλευρά του κρεβατιού;»

«Δεν ξέρω, εσύ πώς ξύπνησες, όμορφη;»

Μπαρόκ (Lust #2)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora