Η Άννα και ο Μπράντον με βοηθούν να κατεβάσω όλα τα πράγματα και διασκεδάζω βλέποντάς τους να κουβαλούν τα βιβλία, ενώ η αδελφή μου, ο Ντέιβιντ και εγώ κατεβάζουμε τα υπόλοιπα πράγματα.
«Θα βάλουμε το στρώμα στο σαλόνι, όσο είσαι εδώ», λέει ο Ντέιβιντ και πριν προλάβω να του πω ότι δεν είναι απαραίτητο να αναδιατάξει ολόκληρο το σπίτι του εξαιτίας του χωρισμού μου, με κοιτάζει θυμωμένα. «Έχω δει ότι δεν μπορείς να γυρίσεις τον αυχένα σου, Χάρμονι, μην διαφωνείς».
Θέλω να γελάσω με το άκαμπτο ύφος του κουνιάδου μου και συμφωνώ, γιατί στην πραγματικότητα είναι αλήθεια. Το να κοιμάσαι σε έναν καναπέ ένα βράδυ δεν επηρεάζει πολύ τη ζωή σου, αλλά αν το κάνεις για αρκετές μέρες, καταστρέφει τον αυχένα σου, ειδικά όταν έχεις συνηθίσει να κοιμάσαι σε ένα ευρύχωρο κρεβάτι.
«Πάντως, μην ανησυχείς για σήμερα, πιθανότατα δεν... δεν θα έρθω», ξεκαθαρίζω και στους δύο.
Η αδελφή μου γνωρίζει ελάχιστα για τη σεξουαλική μου ζωή, αν και ποτέ δεν της το έκρυψα. Αν με ρωτήσει, της απαντώ, γιατί πιστεύω ότι είναι καλύτερα να ξέρει την αλήθεια παρά να έχει λάθος ιδέες.
«Θα πας στο...;»
Χαμογελάω όταν η αδελφή μου δεν μπορεί καν να πει Lust. Τέλος πάντων, τη λατρεύω. Η γυναίκα είναι ένας από τους πιο συντηρητικούς ανθρώπους που ξέρω και παρόλα αυτά ποτέ δεν υπήρξε επικριτική για τον τρόπο ζωής μου. Υπάρχουν πολλά πράγματα που δεν καταλαβαίνει και έχουμε κάνει μερικές συζητήσεις γι' αυτά, αλλά ποτέ δεν έκανε αρνητικό σχόλιο προς την κατεύθυνσή μου, για το ότι είχα τον Δάντε και τον Ιβάν ως συντρόφους ή ότι πηγαίνω σε φετίχ κλαμπ.
«Ναι, θα πάω στο Lust», της λέω. «Δεν σε χρεώνουν για να πεις το όνομα, το ξέρεις αυτό;»
Τα μάγουλά της κοκκινίζουν και εγώ γελάω. «Εντάξει, αλλά πού θα περάσεις τη νύχτα;» ρωτάει.
«Αυτόν τον τόνο θα πρέπει να τον κρατήσεις για όταν ο Μπράντον και η Άννα θα είναι έφηβοι, Τζέσικα», αστειεύομαι. «Θα περάσω τη νύχτα εδώ, αλλά θα επιστρέψω από το κλαμπ νωρίς το πρωί».
«Ποιος θα σε φέρει;»
«Τζέσικα, είμαι είκοσι τεσσάρων ετών και δεν είσαι η μητέρα μου», χαμογελάω. «Πραγματικά εκτιμώ το ενδιαφέρον σου, αλλά θα τα καταφέρω μόνη μου και δεν θα είμαι με κάποιον που είναι επικίνδυνος», διευκρινίζω, για κάθε ενδεχόμενο. «Μπορεί να πάρω ένα ταξί».
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Μπαρόκ (Lust #2)
Romantizm⚠️🔞⚠️Αυτό το βιβλίο περιέχει σεξουαλικό περιεχόμενο! Διαβάζετε με δική σας ευθύνη. ••• Η Χάρμονι έχει μόλις βγει από μια περίπλοκη σχέση με τον Δάντε και τον Ιβάν, αλλά είναι έτοιμη να αφήσει πίσω της όλο τον πόνο και να προχωρήσει, χωρίς να εμπλακ...