Κεφάλαιο 14

865 61 10
                                    

Βοηθάω στην προετοιμασία κάποιων πραγμάτων και ο Αντρέι ετοιμάζεται να ανάψει τη φωτιά, ενώ ο Νικολάι και εγώ βάζουμε τις μπύρες και άλλα ποτά στο ψυγείο της γκαλερί, για να μείνουν κρύα.

«Πώς είσαι;» τοποθετεί το μεγάλο του χέρι στον ώμο μου και κοιτάζει το στήθος μου, όπου το κοκκινισμένο δέρμα επέστρεψε ουσιαστικά στο κανονικό του χρώμα.

«Δεν πονάω πια», λέω, «απλώς απόφυγε να πεις ότι θέλεις να με γαμήσεις στον πάγκο όσο πίνω έναν καφέ».

Ο αστυνομικός γελάει.

«Θα το λάβουμε υπόψη μας», μουρμουρίζει, καθώς σκύβει ξανά για να βάλει κι άλλα μπουκάλια στο ψυγείο. «Θα μείνεις το βράδυ;»

Καταπίνω με δυσκολία.

«Εγώ… δεν το σκέφτηκα αυτό», λέω ψέματα. Καθαρίζω το λαιμό μου και προσπαθώ να συνέλθω γρήγορα, «τέλος πάντων, θα ήθελα να μιλήσω και… να ξεκαθαρίσω ορισμένα πράγματα πριν συμβεί κάτι».

«Φυσικά», σηκώνεται όρθιος και απλώνει το χέρι του προς την κατεύθυνση μου για να το πάρω και να κάνω το ίδιο, «δεν γίνεται αλλιώς».

Το άγγιγμά του καίει, όπως και του Αντρέι, και μου δίνουν και οι δύο την ίδια αίσθηση ζεστασιάς που ζεσταίνει το σώμα μου. Το χέρι του κρατάει το δικό μου για περισσότερο από όσο χρειάζεται και δεν μπορώ να πάρω τα μάτια μου από τα δικά του στο χρώμα μετάλλου.

«Λοιπόν...» ελευθερώνομαι από το κράτημα τους, μη θέλοντας το σώμα και το μυαλό μου να επηρεαστούν από αυτούς τόσο νωρίς. «Υπάρχει κάτι άλλο που πρέπει να κάνω;»

«Όχι, τίποτα περισσότερο», λέει.

«Νικ». Ο Αντρέι αρχίζει να μιλάει πριν μπει στο σπίτι. «Ξέρεις πού πήγε ο Σκολ;»

«Ο Σκολ;» ρωτάω μπερδεμένη.

«Το κατοικίδιό μας», διευκρινίζει ο αστυνομικός.

«Α, έχεις σκύλο;»

Γελάνε και οι δύο και ο συνήγορος του διαβόλου μου απαντά:

«Μερικές φορές συμπεριφέρεται σαν ένας», λέει.

«Δεν τον έχω δει, αδερφέ, μάλλον κρύφτηκε όταν έφτασε η Χάρμονι».

«Ναι, είναι δυνατόν».

Κάνω ένα μορφασμό, χωρίς να ξέρω γιατί αυτός ο Σκολ κρύφτηκε από μένα.

«Δεν έχει τίποτα εναντίον σου», μου εξηγούν, «απλώς δεν είναι πολύ κοινωνικός».

«Ω, καλά, εντάξει», τους χαμογελάω και μαζεύω τα μαλλιά μου σε μία αλογοουρά.

Μπαρόκ (Lust #2)Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang